O mavi nişanlığı denemeden bedenime göre almıştım.
Demir ise aynı dükkandan görevli kadının nişanlığa uygun diyerek getirdiği takım elbiseyi denemiş ve almıştı.Denediği takum elbiseyi tabikide bana göstermemişti.Kendisi kabinde bakmıştı.Bugün günlerden cumartesi ve benim çok sevdiğim(!!! )akrabalarım geldiler.
- Kuzeeen.
- Gıcık Nuriii.
Nuri.Benden bir yaş büyük olan ,lakabı gibi gıcık, ama mahalesef halam diye adlandırılan kadının oğlu.
İstemesemde ona sarıldım.Ne kadar onu sinir edecek şeyler söylesemde hep gülüyordu.Gıcık!
Teyzemin kızları Arya ve Beste.
Halamın oğlu Nuri.
Amcamın yeni doğan Ali ' si vardı birde.İstemeden hepsiyle kucaklaşıp oturma odasına geçtik.
Halam,teyzem,amcam,Beste,Arya,Yengem,Eniştelerim...Onlarında benden hoşlanmadığı apaçık ortadaydı.Ama Nuri.O kesinlikle tam bir baş belasıydı.Ne yaparsam yapayım beni seviyordu.Ya da fazla iyi rol yapıyordu.- Eee kuzen nerden çıktı birden böyle nişan? Yaşında küçük.Yani aklımıza yanlış yanlış şeyler geliyor.
Ağzını geve geve herkesin içerisinde beni rezil etmeye çalışan Beste yi dövmemek için dişlerimi sıktım.
- Sen neyi ima ediyorsun kuzencim?
Aklındaki yanlış düşünceler rahat dursa iyi olur.Yoksa...Dişlerimi tıslata tıslata herkesin içinde Besteyi apaçık tehdit ediyordum ki babam araya girdi.
- Bilirsiniz işte gençlik.Aşık olmuşlar nişan istediler.
Herkese attığı bu çirkin yalanı yutturmak için sırıtmıştı.
- Değil mi Eylül?
Benden onay bekliyordu birde.
- Ahhh.Tabi babacım.Haklısın.Sormayın sayın akrabalarım.Bir aşık oldum bir aşık oldum ki.Hemen evleniverelim dedim.Bir dakika görmesem, sesini duymasam başka kızlarla evleniverir diyede böyle erkenden nişanlanayım dedim.Hoppalaa diye başını bağlayıverim,benden başkasına bakmasın diye düşündüm.Sonuçta lisede çok güzel kızlar oluyor.
Yapmacık bir şekilde sırıta sırıta babama bakıp aklıma ne geldiyse söylemiştim.
Herkes beni bırakıp kendi sohbetlerine döndüğünde ise Ufuğa ve Deniz e mesaj atmıştım.
" Yarım saat içinde bize gelin.Birilerini boğmamak için zor tutuyorum kendimi.Ama sevgili kuzenlerime çok güzel bir hoşgeldiniz karşılaması yapmayı düşünüyorum.Eğlenceyi kaçırmamak için yarım saatiniz var."
İkisinede gönderdiğim mesajdan sonra yine meşhur hareketimi yapmıştım.Tek kaşını kaldır ve sinsi sinsi sırıt.
- Ee eniştemiz gelmeyecek mi? Bir tanışsaydık.
Arya ya yalandan sırıttım.
- Senin enişten kadar başına...
- Arasana kızım.Gelsin.
Lafımın sonunu herkes tahmin edebilmiştir herhalde ama dahiyane babam hemen bir fikir ortaya atmıştı.
Bana alışverişe gittiğimiz gün telefon numarasını veren Demir i aradım.
Telefonun diğer tarafından kahkaha sesleri geliyordu.Merak etmiştim ama umursamamak daha iyiydi.
- Nerdesin sen?
- Ooo nişanlım benden hesap soruyor. Ne romantik.
- Başlatma lan romantikliğinden! Bize gel.Babam gelsin dedi.
- Tamam.Geliyorum.
Az önce kahkaha atan ve benimle alayla konuşan çocuk birden ciddileşmişti.
- Gelecekmiş.Bende odama çıkayım.
- Tabi tabi çık sen.Süslen azcık.
İğneleyici tonda konuşan Bestenin üzerine doğru yürüdüm.Herkes döveceğimi sanıp nefesini tutmuştu.Beste bile pusmuştu resmen.
- Saçında tüy var şekerim.
Alay eder tonda konuşmuştum ve saçındaki tüyü alıp halıya attım.Odama çıkarken " kötülük" diyerek kendi kendime gülüyordum.
****
-Biz geldiiik.
Odama dalan Deniz ve Ufuğa baktım.
- Bir kızın odasına giriyorsunuz.Kapıyı tıklatın bari.
- Sen kız mısın ki?
Yatağımın ucuna oturan Ufuğa elimdeki yastığı fırlattım.
Birden yastık savaşı başlamış oldu.
Tabikide odamın kapısı tekrar hayvanca açılana kadar.Demir gelmişti.Burnundan soluyordu.Sinirli olduğu belliydi.
- Bir kapıyı çalsaydın ya!
Ona bağırmıştım.Sinirli olması hoşuma gidiyordu.
- Nişanlım olmayacak mısın? Gerek yok diye düşündüm.
- Yanlış düşünmüşsün.Çık dışarı,kapıyı çal ve öyle gir.Ya da girme çünkü müsait olmayacağım.
- Tekrar giremem.Hakan amcanın haberi var hem.Bu arada müsait olmadığın işin ergen arkadaşlarınla,vazgeçtim çocuk arkadaşlarınla yastık savaşı yapman mı?
- Düzgün konuş lan!
Deniz birden ayağa kalkmıştı.Kötü bir şeyler olacağını sezdiğim için hemen araya girdim.
- Neyse neyse.Hadi işimize dönelim.Kuzenlerime şaka yapacağız.Demir.Sende bizinleysen sesini kes ve dediklerimi yap.Bizimle değilsende ayak bağı olma git.Bizimle misin?
Hayır diyeceğinden emindim ama yinede sordum.
- Evet.Sizinleyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AZRAİL İLE KRAL(TAMAMLANDI)
HumorKız değilde tam bir canavar gibiydi. Lakabı AZRAİL'di. Diğer erkekler gibi değilde tam bir yufka yürekti. Lakabı KRAL'dı. Eylül'ün yaptığı şımarıklıklar babası dahil herkesin ondan nefret etmesini sağlıyordu. Demir'in yaptığı centilmenlikler ise Ey...