Kábán ébredtem. Hirtelen azt sem tudtam, hol vagyok. Hunyorogva pislogtam körbe az ismeretlen helyiségben, aztán rájöttem, hogyan kerültem ide. Egyáltalán mikor aludtam el?
Arra emlékeztem, hogy este hosszan beszélgettünk. A fiúk terveket szövögettek, míg én halkan merengtem. Hihetetlennek tűnt, ami történt, akár a sok új információ, így kicsit zavartan lestem körbe. Rá kellett döbbennem, ez tényleg a valóság, és nem csak álmodtam.
Lepillantottam a plédre. Hamar leesett, hogy a kanapén fekszem. Valaki gondosan betakargatott, még párnát is tett a fejem alá.
– Szia! – mosolygott rám Nathaniel a picike konyhából. Rögtön felrémlett az esti félelmetes átváltozása. Beesett arca még előttem lebegett. – Ne haragudj! Nem akartalak megijeszteni! – Valószínűleg nagyon rémült pofát vághattam, ha ezt a reakciót váltottam ki belőle.
– Semmi baj – mormoltam, miközben a tekintetem a szőnyegen alvó testvéremre siklott. Sóhajtva felkeltem, majd átléptem rajta, és odasétáltam a csodaszemű fiú mellé. – Esetleg van kávéd?
– Az nincs. – Hátat fordított nekem, kitárta a hűtőt. – De van tej!
– Azt nem kérek, köszi! – Szégyenlősen méregettem a nálam sokkal magasabb srácot. – Elmondod, miért nem hiszel a... pokol céljaiban? Ezen agyaltam hajnalban.
– Nos – hezitált néhány másodpercig, végül megtámaszkodott a mosogató szélén, velem szemben –, amikor megszülettem, az anyám lerakott az emberi apámnál. Ez bevett szokás a félvér utódoknál. Ezért nevezik a hozzám hasonlókat a pokol szolgáinak: nekünk nem kell megszállnunk senkit a felszínen járásához, hiszen emberek is vagyunk.
– Kinek kell? Anyának meg kell szállnia valakit?
– Nem. Emma tisztavérű démon. Mindkét szülője fekete szemű, erősebb vérvonalból származó démon. Rendelkezik saját testtel a poklon kívül is. Az ősdémon vér számít. A nagyapád, Belzebub az, egyike a legidősebbeknek.
A homlokom ráncoltam.
– Akkor kinek kell megszállni az embereket?
– Vannak olyan kisebb rangú démonok, a redulumok és flavulumok, akik kizárólag a pokolban képesek létezni. Nekik test kell, ha életben akarnak itt maradni.
Szent ég.
– Értem...
Elkalandoztam. Már megint azon tűnődtem a pokoli mese hallgatása közben, hogyan lehet valakinek ennyire neonos, kék írisze. Aztán váratlanul beugrott valami. Az álmom, amiben a csuklyás alak figyelmeztetett: meneküljek. Az ajkam lassan elnyílt a felismeréstől.
– Te voltál...
– Tessék? – Úgy tett, mintha nem tudná, miről beszélek, holott biztosra vettem, ő volt az.
– Te jártál nálam az éjszaka!
– Biztos rólam álmodtál – vigyorgott rám szenvtelenül, még kacsintásra is futotta.
Az állam majd' leesett a vádtól, mérgesen léptem hozzá közelebb.
– Pedig láttalak!
Mélyen Nathan tekintetébe fúrtam a sajátom. Megkíséreltem kiolvasni belőle, hogy valójában képzelegtem-e, de nem sikerült válaszra lelnem. Egyszerűen elvesztem benne, elnyelt, mint az óceán. Tudatlanul fuldokoltam a hullámok között.
– Srácok! – csendült fel Jay álmos hangja. – Mit csináltok?
– Farkasszemet nézünk – mondta Nathaniel, viszont nem szakította meg a szemkontaktust. Rendíthetetlenül állta a tekintetem. – Szerintem nyerésre állok.
YOU ARE READING
Beginning of the end - ÚJ VÁLTOZAT (Standalone változat)
FantasyÍgy szóljon a prófécia, mi kétes Istenek gyermekeire szálljon; Belzebub leányának elsőszülött gyermeke légyen Lilith nyolcadik fiának élete vagy halála. 𝓔𝓵𝓮𝓪𝓷𝓸𝓻 𝓛𝓾𝓷𝓪 𝓞𝔀𝓮𝓷𝓼 élete nem lesz könnyebb, amikor odaköltözik az édesanyjához é...