Szeléna
Nyöszörögve fordulok az oldalamra a fény elől.
-Jó reggelt, édesem! -hallok egy álmos hangot a hátam mögül.
A másik oldalamra fordulok és kinyitom a szemem. A tűzőnap bántja, ezért elé kapom a kezem. Szeráf halkan felnevet, majd érzem a kezét az enyémen és finoman elhúzza. Vonakodva engedem neki és résnyire kinyitom a szemem. Mivel nem érzem, hogy megvakulnék vagy ilyesmi, ezért kinyitom rendesen.
Kellemes félhomály uralkodik a szobában. Az ablakok felé nézek és elmosolyodok. Sötét árnyékfágyol zárja ki a fény nagyrészét és csak szórtan enged át belőle egy keveset hozzánk.
-Jó reggelt! -helyezkedek el kényelmesen és rá nézek.
-Kipihented magad? -kérdezi és ő is az oldalára fordul, velem szemben.
-Igen –az este után rám is fért. -Hány óra van? -nyomok el egy ásítást.
-Nemsokkal múlt fél kettő -mondja lazán.
-Hogy mi? -kérdezem elvékonyodott hangom, hirtelen felülök. -Te mióta vagy fent? -kérdezem.
-Csak néhány órája -vonja meg a vállát.
-Mit jelent nálad a néhány? -döntöm félre a fejem,
Mindenkinek mást jelent ez a szó.
-Ebben az esetben olyan kettő-három -ül fel ő is.
Baszki!
-Fel kellett volna keltened! -meredek rá összeráncolt szemöldökkel.
-Mégis miért? -vonja fel a szemöldökét.
-Mert nemsokára itt az exmennyasszonyod, én meg még meztelenül ülök melletted –mutatok magunkra. -Teljesen izzadt vagyok, a hajam kész káosz. Lekéne zuhanyoznom, felöltöznöm és enni se lenne rossz valamit –sorolom kissé talán kiakadva. -Ráadásul nem utolsó sorban felkészülnék az egészre lelkileg is. Szóval mennünk kell! –fejezem be a hadarást.
-Akkor menjünk! -bólint, miközben alig bírja megállni, hogy ne mosolyodjon el.
Seggfej!
Az égnek emelem a fejem és mélyen beszívom a levegőt, majd kifújom. Türelmesen néz rám, aztán várja, hogy mi lesz a folytatás.
Ledobom magamról a maradék takarót és felállok az ágyról. Komótosan a fürdőszoba felé veszem az irányt. Megkockáztatok egy pillantást Szeráfra és muszáj a szám belsejébe harapnom. Mint egy ragadozó, úgy követi minden mozdulatomat. A szeme hangyányit összeszűkült, a szája résnyire nyitva. Épphogy egy kicsit kilátszik a szemfoga és az azon megalvadt vérem. Nehezen állom meg, hogy ne vigyorodjak el a látványtól.
Megállom az ajtó előtt, a kilincsre teszem a kezem és felé fordulok.
-Jössz? -kérdem, a választ megsem várva kinyitom az ajtót és belépek.
Azonnal fény árasztja el a helyiséget csíkokban a falon. Elhaladok a csap és a tükör előtt a falba épített zuhanyzóhoz. A zuhanyfej alá állok és megnyitom a vizet. Egy kicsit babrálok a csapokkal, amíg megtalálom a legkellemesebb hőfokot. A víz azonnal eláztatja a hajam, ami így tincsekben tapad a hátamra, vállaimra, melleimre.
Elmosolyodom, mikor lépteket hallok a hátam mögül, majd két kéz simul az oldalamra. A halvány baracksárga fények a falra festik az árnyékunkat. Közelebb húz magához, hozzám simul és átölel. Egyik keze felfelé csúszik a testemen és az álamnál fogva oldalra dönti a fejem, majd megállapodik a nyakamon. A másik keze lassan halad lefelé a hasamon.
ESTÁS LEYENDO
Vér átka (Szirének Öröksége 1.)
FantasíaSzelénának egy új városba kellett költöznie egy iskolatűz után. A szülei úgy küldik el, hogy vigyázzon magára, de a lány már az első este bajba kerül. Mikor egy rémálom után elmegy kiszellőztetni a fejét, nem várt dolog történik vele. Egy támadás. I...