24. Fejezet

9 1 0
                                    

Narissza

Eltelt három hét.

Mikán figyelmeztette az összes jelenlegi uralkodót és a szóba jöhető örököseiket. Most a világon lényegében mindenhol állomásoznak csapatok, de most még csend van.

Szelénáról nem mondtunk semmit. Nagyon lassan haladunk az ellenszer hozzávalóinak a beszerzésével. Most már viszont csak egy dolog kell, az is úton van ide.

Szeráf azóta nem hozta fel az abszurd ötletét. Mióta itt van Árszen is, sokkal nyugodtabb. Sokat ül Szeléna ágya amellett, és csak nézi a nyugodtan alvó lányt. Azonban az csak a látszat. Három hete vannak hárman az elméjében, és csak az istenek tudják, hogy minek teszik ki őt.

-Narissza néni! -rohan be a szobába Árszen. -Mikor ér vissza apu? -kérdezi meg már vagy ezredjére.

Nem kiabálhatok egy kisgyerekkel, ugye? Mély levegőt veszek, és kedvesen rámosolygok.

-Remélem, hogy hamarosan –mondom. -Nagyon kellene már, amit hoz a többiekkel együtt -magyarázom.

Itt hagytak vele. Pontosan tudják, hogy nincs semmi tapasztalatom a gyerekekkel. Árszen viszont az eddigi látogatásai során megkedvelt. Ötletem sincs, hogy hogyan, de megtörtént. Így hát most én maradtam itt vele.

-Már régen elmentek -búsul, és felül Szeléna mellé. -Fel fog ébredni? -kérdezi őt nézve.

-Igen. Ha minden jól megy, akkor már ma -bólogatok. -Kolen bácsi mondta neked, hogy megmérgezték. Azóta sokszor elmentek vagy elmentünk bizonyos dolgokat beszerezni. Ezek a dolgok kellene az ellenszerhez, amivel felébreszthetjük őt -mesélem.

-Apa azt mondta, hogy ma mennek el utoljára -emlékezik vissza. -Akkor ma hozzák az utolsó dolgot? -néz rám úgy, mint aki megértette.

-Pontosan –mosolyodom el, ezúttal őszintén. -Utána csinálok a hozzávalókból egy főzetet, és megitatjuk vele.

Elgondolkozva tanulmányozza Szelénát, majd a szoba másik végében lévő hosszú asztalt. Van rajta egy forraló, egy hűtűtáska és a hozzávalók. A hűtűtáskában van az örökhó, a forraló meg az elkészítéshez fog kelleni. Nolen talált néhány napja egy könyvet, amiben részletesen leírják a hozzávalók sorrendjét is. Bár én is tudtam ezeket, de mégis jobb leírva látni. Így sokkal biztosabb a dolog.

A családom látszik, hogy mennyire megvisel mindenkit Szeléna helyzete. Bát még nem ismerjük olya hosszú ideje, de nagyon megkedveltük.

Még a felhő hiányzik. Az egyik legfontosabb elem az egészből. Kétségkívül ennek a beszerzése a legnehezebb. Úgy beszéltük meg, hogy a Herin-hegységből hoznak. Tekintve, hogy annak az egyik csúcsa a kontinens legmagasabb pontja, így ott van a legtöbb esélyük fogni egyet.

Még mindig abszurdan hangzik. Mikánnak számtalan kapcsolata van, mégsem tudtunk sehonnan sem szerezni egyet. Úgy tűnik, hogy szórakozásból senki sem szokott felhőt vadászni.

Persze megértem. Rettentő nehéz egyet bezárni. Megmerem kockáztatni a kijelentést miszerint a legnehezebb dolog a világunkban. Volt idő, amikor ennek tudatában is bármit megtettem volna, hogy azt csinálhassam. Bármit, ami azt jelentette, hogy szabadulhatok az apámtól.

Elvett tőlem mindent. Anyát, Celesztinát és végső soron Manzúrt is. Ha apám nem bízza meg Vazult a felügyeletemmel, akkor nem derült volna ki semmi. A félkegyelmű pedig azt hitte, hogy már átváltoztam, ezért majdnem végzett velem is.

Túl sokáig kívántam, hogy bár megtette volna.

Soha nem fogok tudni túljutni az egészen. Mindig is fájni fog, és sohasem kevésbé. Azonban hozzá lehet szokni az érzéshez. Hiszen van más választási lehetőség?

Vér átka (Szirének Öröksége 1.)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant