22. Fejezet

10 1 0
                                    

Narissza

Kell egy lista.

-Fel kellene írnunk, hogy mit kell beszerezni az ellenszerhez, és hogy honnan -mondom egy fotelben ülve Szeléna ágya mellett.

A barátosném teste már nem remeg, de így sem néz ki jobban. A láza is az egekben van. Nem győzünk folyamatosan vizes kendőt tenni a homlokára.

-Jó ötlet -áll meg Nolen a járkálásban.

Az íróasztalhoz megy, és szed elő papírt meg tollat. Kipróbálja, hogy a toll fog-e, majd leül az asztal elé.

-Diktáljam? -kérdezem, és elhelyezkedem ültömben.

-Igen, kérlek! -bólint.

-Gyopár a Nednoka hegységből -kezdem. -Tembna tej, Örökhó az Elválasztó-hegységről. Két-két csepp víz a niscai, a daggoni és a málini kikötőkből -sorolom az egykor betanult hozzávalókat. -Kell még gyanta a Vér-erdőből, kleoner az Imir-tó partjáról, jerta az Obdu erdőből -kakadok meg egy pillanatra.

-Ennyi? -néz fel a jegyzetelésből Nolen.

Tagadóan rázom meg a fejem.

Egy dolog még hiányzik. Egyetlen egy dolog. Mi az, amit mindig olyan nehezen jegyeztem meg, amikor az órákra készültem?

Megvan!

-Egy palackba zárt felhő -mondom ki. -Ennyi.

Nolen visszaolvassa a listára felírt dolgokat.

Ez tíz dolog -szólal meg. -Igazából csak a jerta, a kleoner és a felhő beszerzése lesz nehéz -fontolgatja. -Ha minden megvan, akkor megcsináljuk ezekből a teát, és megitattjuk vele -néz Szelénára.

Idő, mire mindent betudunk szerezni és szereztetni. Idő. Minél több ideig van ebben az állapotban, annál több az esélye, hogy soha nem jön majd helyre teljesen. Hogy valami örökre vele lesz, ebből az egészből.

Kívülről nem látszik semmi. Semmi jelét nem adja annak, hogy miken megy keresztül.

Valaki mentálisan kínozza. Ha van egy kis esze az illetőnek, akkor rámegy az érzelmekre is. Azt kívánom, hogy ne legyen! Mert ha van, akkor a poklok poklán megy most kerszetül.

Mi pedig nem tudunk rajta segíteni.

Egyelőre. Viszont minden erőnkkel azon leszünk, hogy be tudjunk szerezni mindent.

-Gyopár és gyanta van a gyengélkedőben -jut eszembe, mire azonnal ki is pipálja őket. -A vízeket viszont kicsit bonyolult lesz beszerezni -húzom el a szám.

Daggonba nem juthatunk csak úgy be. Hajóval kell majd megközelíteni, és nem lesz kellemes látogatás a vámpíroknál.

-Úticélok akkor az Elválasztó-hegység Örökhóért és onnan hozhatunk Tembna tejet is. A kikötővárosok vízért, az Imir-tó kleonerért és az Obdu erdő jertáért -szedi össze. -A sellőktől nem kell semmi, ugye? -néz rám könyörgőn.

-Nem -nyugtatom meg. -Ennyi, más nem kell hozzá.

-Akkor jó -sóhajt fel. -Megkell beszélnünk a többiekkel, hogy ki mit szerez be. Gyorsabb lenne, ha egyszerre többen is elmegyünk különböző helyekre -veti fel.

-Ebben igazad van, de ne felejtsd el, hogy vannak helyek, ahova nem mehet senki sem egyedül -figyelmeztetem.

-Ezt számításba vesszük -raktározza el magában. -Minél hamarabb megvagyunk mindennel, annál hamarabb kapjuk vissza Szelénát -mondja.

Igen. Annál hamarabb szabadul az álomcsapdából.

●●●●●

-Csak nyissuk már ki! -szólal meg idegesen Kolen.

Vér átka (Szirének Öröksége 1.)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt