Bitti Mi Hikayemiz

160 23 49
                                    

 
Hadi şimdi Hande aşkıma sövün de göreyim. Aşık dediğin böyle olur









Şehrin kalabalığından kurtulup, havaalanına giden geniş

otoyola çıkınca hızlandı. Şehir, canlı gürültüsüyle içini rahatlatmış, onu tuhaf bir biçimde neşelendirmişti, duygularındaki çatışma bile yatışmış, ona anlamsız gözükmeye başlamıştı. Nedense o sokaklar Zehra'yı daha fazla özlemesine neden olmuştu, belki de Zehra’yı karanlık ve uğursuz gözüken o köyün dışında, bildikleri, dolaştıkları, mutlu oldukları sokaklarda hayal edebildiği için bu özlem böyle, başka hiçbir duygu tarafından engellenmeden ortaya çıkabilmişti.

Sibelius'un radyoda çalan keman konçertosuna ıslıkla eşlik etti, arada bir iki nota kaçırınca neşeyle güldü. Havaalanındaki işlemlerden de aynı neşeyle geçti.

Bekleme salonunda birden içi daraldı.

Huzursuzlandı.

Ece’yi aradı.

Ece’nin sesi her zamanki gibi yumuşaktı.

-   Senin her yerde tanıdıkların vardır, dedi Hande, Güneydoğu'da da bildiğin birileri var mı?

-   Vardır herhalde ... Yoksa da buluruz ... Niye, ne oldu?- Ben oraya gidiyorum ... Orada bir arkadaşım var, belki bir sorun çıkar diye düşündüm ... Tanıdık birileri olursa iyi olur?

-   Olur, ben bakarım ... Arkadaşın kim?

-   Eski bir arkadaş, sen tanımazsın...

Ece güldü.

-   Benim tanımadığım eski bir arkadaş, ha? Sen niye hep yalan söylersin?

-   Bilmem, alışkanlık herhalde ... Sen şimdi karakter tahlilini bırakıp, tanıdık kim var diye bakar mısın lütfen ...

Ece ısrar etmedi

-   Tamam ben hallederim ... Sen merak etme ...

Ece’nin kendi canı acıdığında bile yardımdan kaçınmayan sevecen kibarlığı, gücünü zarafetle saklayışı her zaman

olduğu gibi Hande’yi çok etkiledi, en zor şartlarda bile bu

kadının sesi onu sakinleştiriyor, ona güven veriyordu.

-   Ece ...

-   Efendim?

Hande durdu, söylemeye karar verdiği şeyi söylemekten vazgeçti.

-   Döndüğümde bir yemek yiyelim ... Seni özledim.

-   Olur ...

Ece telefonu kapatmadan önce, endişesini hissettirmemeye çalışarak, usulca "beni aramayı unutma" dedi.

-   Hiç unutur muyum?

Sevmek Yeter Mi? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin