බිලට් අංක එක කියන්න අනික් බිලට් වළට වඩා සාමාන්යයෙන් ලොකු එකක් උන් නිසායි පාක් ඔක්කොටම එතනට එන්න කිව්වෙ.කොහොමහරි පාක් ඇතුලට එනකොට ඔක්කොමලා ඒ දිහා බැලුවේ පාක් ආවට පස්සෙ කිම් එන්නෙ සොජන්ගේ උදව්වෙන් නිසා පොඩි උන් සේරම ටිකක් කලබල වුනා.පාක් සොජන් කිම් තුන් දෙනා ඉස්සරහාට යද්දි හොසොක් එලියෙ දිහා ටිකක් කල්පනාවෙන් බලලා ඉක්මනට බිලට් එකෙ ලොකුම ලොකු දොර එතන හිටපු පොඩි කෙනෙක් එක්ක එකතු වෙලා වැහුවේ මුළු බිලට් එකම එලියෙන් කාටවත් එන්න බැරි විදිහටත් ඇතුලෙ කාටවත් එලියට යන්නත් බැරි විදිහට.හොසොක් දොර වහන්න උදව් කරපු පොඩි එක්කෙනාගේ කරට තට්ටුවක් දැම්මෙ ස්තුතියි කරන්න වගේ.හොසොක් එහෙම කරලා ඉක්මනට ඉස්සරහට දිව්වෙ පොඩි එකෙක් වගේ.මෙහෙමයි ඉතින් හොසොක් පොඩි තමයි අනික් සාජන්ලාට වඩා.මොකද හොසොක් කියන්නෙ යුංගිට වඩා හරියටම අවුරුදු 8-10ක් බාල කෙනෙක් ඔයාලාට මතක ඇතිනේ .ඒ කියන්නේ හොසොක් කියන්නෙ දැන් මේ ඉන්න පොඩි උන් ටිකට වඩා අවුරුදක් වගේ වැඩිමල් කෙනෙක්.අවුරුදු 19යෙ පොඩි සාජන්.වයසේ හැටියට විසේ තරම් හිතාගන්න.හොසොක් දුවන දිහා බලාගෙන හිටපු පොඩි වුන් ඔක්කොම හිනාවුනේ හොසොක් සාජන් කෙනෙක් උනේ කොහොමද කියලා හිතෙද්දි.මොනවා උනත් පොඩි උන් ටිකගේ ක්රශ් ලිස්ට් ආයෙත් සම්පුර්ණයෙන්ම වෙනස් කරන්න හේතුව උනේ එයාලාගෙ පොඩි සාජන් හොසොක්ම තමයි. ඔහොම තත්වක් උඩදි හොසොක්ගේ ස්පර්ශයක් ලැබුන කෙනා වාසනාවන්තයෙක් කියලා හිතන්නත් පොඩි වුන් පසුබට උනේ නෑ. කොහොමහරි හොසොක් ඉස්සරහාට ආවාට පස්සෙ පාක් කතා කරන්න ගත්තා.
Pack: ATTENTION PLEASE~🗣️
පාක් එහෙම කියද්දි ළමයි ඔක්කොම සද්ද සේරම නවත්තගත්තා.
Pack:good! ළමයි ඔයාලා දන්නවා නේද දැන් රටේ තත්වය.ඇත්තටම ඒක දැන් අපිට හුරු උනාට අපිට ඇත්තටම දැන් බය වෙන්න වෙනවා.!මොකද-
පාක් කතාව ටිකකට නැවැත්තුවේ හිතට ඒ ගැන කියන්න හයියක් නැති නිසා උනත් කිම් හෙමින් සැරේ පාක් ලගට ගියෙ හොසොක්ටයි සොජන්ටයි ළමයිට කතා කරන්න කියද්දි.
Soljers:සර් මොකක්ද වෙලා තියෙන්නෙ?🙂
පොඩි උන් ඒ ප්රශ්නෙ අහන්න ගත්තේ පාක්ගේ හැසිරිම එයාලාව කලබල කරපු නිසා.හොසොක්ත් ටිකක් කලබල වුනත් සොජන් හොසොක්ගෙ අතකින් හයියෙන් අල්ලගත්තෙ හොසොක්ට බයක් නොදැනෙන්න.හොසොක් සොජන් දිහාත් බලලා ඉස්සරහා බැලුවේ ලොකු හුස්මක් පහලට දාන ගමන්