Katsumi Uzumaki začátek

1.1K 47 3
                                    

Když se v Konoze narodila krásná holčička se zelenýma očima po mamince, dostala jméno Katsumi, toto jméno znamená sebeovládání, které bude v životě hodně potřebovat. Chvilku po jejím narození se stane veliký útok na Konohu desetiocasím démonem se jménem Kano. Kano znamená mužská síla a tu on má, je to ten nejsilnější démon na světě. Před dvouma lety se stal také démoní útok na Konohu, to bylo Kyuubim, devítiocasím démonem, druhým nejsilnějším démonem na světe, jakéto štěstí. Kyuubi vypadá jako veliká devítiocasá liška, zatímco Kano vypadá jako veliký vlk se zelenýma očima, který se postupně s tím co sílí ztmavuje až je ke konci úplně černý. V prvním stupni vypadá jako přerostlí vlk s bílou až našedlou srstí, ale v tom posledním jako ten nejhorší černý vlčí démon, kterého by se bál snad každý. 

Po útoku se čtvrtý hokage Minato, otec Katsumi , se svojí ženou rozhodne jednat. Zapečetit Kana, ale komu může uložit tak důležitý úkol ? Někomu, kdo by tu obrovskou sílu nezneužil a někdo, kdo ten obrovský tlak přežil, někdo dostatečně silný, kdo by vůbec přežil v sobě Kana mít. Jeho dcera, ano, jeho dcera. Je to jeho krev, je dostatečně silná, však je jeho a někdo jako ona by tu sílu nezneužila, bude z ní hodná holčička, taková malá princezna Konohy, ale nesmí se to nikdo dozvědět, pamatujme co se stalo s chudákem Narutem, když jeho otec do něho zapečetil Kyuubiho, nechci, aby tak dopadla i Katsumi.

Minato i se svojí ženou Kimikou běželi i se svoují dcerou vstříc Kanovi. Po cestě potkávali padlé ninji a rozlámané stromy. Přiběhli až ke Kanovi a zapečetili ho do Katsumi. Od té doby Minata nikdo neviděl, zmyzel v záři. Po té všichni lidé, co  zde byli odpřísáhli mlčenlivost.

                                                                                o 3 roky později

Naruto sedí a sám na stráni a kouká na potůček. Přemýšlí o tom proč se k němu lidé chovají tak chladně, proč nemůže mít také šťastnou rodinu jako ostatní, proč není jako ostatní...proč nemá žádné kamarády a proč se ho všichni straní. 

"Pročpak tu sedíš tak sám?" ptá se ho tříletá holčička s velikýma zelenýma očima. Naruto se na ní podívá "nemám se s kým přátelit, nemám přátele". Holčička se usměje "jednoho máš". Naruto se na ní podívá s rozsvícenýma očima a holčička mu podá ruku "já jsem Katsumi, tvoje nová kamarádka" a klučina jí podá ruku "já jsem Naruto". Oba dva se začnou culit a vymýšlet nějaké lotrovinky. 

Celý den se skvěle bavili, moc si to užili. "No já půjdu domu na večeři, jdi také, mohli bychom jít i po večeři, snad ti to rodiče dovolí" navrhuje Katsumi. Naruto se na ní se smutnýma očima podívá "já nemám rodinu" . Holčička se na něho soucitně podívá "teď už jí máš, budu tě chránit jako bratříčka, my jsme od teď rodina, jsi tu u náš vždy vítán". Narutovi se rozzáří oči a obejme Katsumi "děkuju" popotahuje. A vydají se domů. "Ahoj Katsumi a kdo je tohle?" ptá se s širokým úsměvem maminka Kimiko. "Tohle je Naruto, nemá rodinu, tak jsem mu řekla ať jde na večeři k nám" vysvětluje Katsumi. "Aha, rozumím, jsi tu vždy vítán Naruto" usmívá se maminka. Naruto už má slzy na krajíčku "děkuju" "Tak upalujte ke stolu" vybízí je maminka. Oba dva si poslušně sednou a pustí se do jídla.

"Tak ahoj Naruto" loučí se Katsumi. 


              

                                                                          O 14 dní později

Katsumi pobíhá zase po celé Konoze. Když doběhne na střechu uvidí tam smutného baculatého hocha. Přijde k němu a pohladí ho po vlasech "copak se děje?" Kluk se na ní otočí se slzami v očích "nikdo si se mnou nechce hrát". Katsumi se usměje "já jo, na co si chceš hrát?" ptá se s úsměvem. "Vážně?" zareaguje. "Jasně, já jsem Katsumi" přikyvuje Kat. Kluk se usměje "já jsem Choji" a oba dva se usmívají. "co takhle hrát na babu?" ptá se Katsumi. "Jasně přikývne Choji". "Máš jí" plácne ho Kat a utíká pryč. 

Katsumi Uzumaki ( fanfic  Naruto)love strory (czech) Kde žijí příběhy. Začni objevovat