Katsumi Uzumaki - 5 ( doručení)

534 39 0
                                    

Vyrazili jsme do lesa, do toho lesa, ze kterého jsem tak pracně utekla, ale tentokrát už nejdu sama, už neběžím, je tu se mnou můj tým a pomalu kráčím. "A to jsou všude ninjové?" ptala se Sakura. "Ne, jsou i vesnice, ve kterých ninjové nežijí" vysvětloval v klidu Kakashi. Šli jsme asi hodinu a ten starej chlápek ještě nezavřel pusu. Je děsně otravej asi jako Sakura, ta tu pusu taky nezavře. Najednou jsem uslyšela divný zvuk, jako když se něco blíží. Ostatní asi nic neslyšela, protože jsem měla pocit, že jsem zpozorněla jediná. Cítila jsem jak se někdo blíží pořád rychleji a rychleji, už budou tady. Odstrčila jsem Naruta a odrazila útok jednoho, druhý mi zabodl kunai  do zad, to mě dopálilo, podkopla jsem mu nohy a odrazila jsem ho, viděla jsem jak vstává a rozebíhá se ke mě, v tom přede mě skočil Kakashi a než jsem mžikla oba dva byli přivázaní u stromu. Naruto se postavil a s vytřeštěnýma očima se ptal "proč? proč". Já jsem se usmála a pohladila ho po hlavě. "Slíbila jsem ti, že tě ochráním, že jsme rodina." On se na mě podíval "Katty?"  a já přikývla. Tekly mu slzy a objal mě. "Tak rád tě vidím Katty, ani nevíš jak se mi stýskalo" a já jsem ho pohladila po zádech. "Tak se vzchop Naruto, pokračujeme dál" usmála jsem se a vyrazila. "Počkej Katsumi" chytl mě Kakashi za paži. "Ukaž mi ty záda" řekl mile. Já jsem vytřeštila oči "ne !" *usmála jsem se nervózně* "Jsem v pořádku, můžeme jít". Kakashi se na mě podezíravě podíval, ale vyrazili jsme. Šli jsme dlouho, asi v jedenáct večer jsme založili tábor, rozdělali oheň a rozdělili jsme si stráž. První stráž jsem měla já, zbytek si šel lehnout. Seděla jsem u ohně, opřená o strom a dívala se do dálky. "Ukážeš mi ty záda ? Nikdo tu není, mohla by jsi tam mít infekci" řekl mile Kakashi. Já jsem se na něj podívala a na chvilku jsme zkoprněla, upřeně na mě koukal. Odhrnula jsem mu vlasy a nadzvedla čelenku, usmála jsem se "myslela jsem si to sharingan". On se na mě zmateně podíval, "jak jsi to věděla?", usmála jsem se "jinak bys je neviděl" zašeptala jsem. On si mě změřil "jak to můžeš vědět?" ptal se se zájmem. Podívala jsem se na ním sharinganem. "Proto" řekla jsem smutně a on se na mě chápavě podíval. Pohladil mě po rameni a nadzvedl mi na zádech tričko, aby se mi mohl podívat na ty záda. Slyšela jsem jak se mu zatajil dech když mi to tričko vyhrnul a viděl ty jizvy. "Neříkej to nikomu" prosila jsem. On mi ošetřil záda "neboj nikomu to neřeknu" usmál se a odešel. Okolo čtvrté jsem šla vzbudit Sakuru aby šla hlídat a šla jsem si lehnout. 

Ráno mě vzbudil šramot, jak všichni vylézali ze spacáků. Nasnídali jsme se a vyrazili, ještě dneska odpoledne bychom tam měli dojít.  Pospíchali jsme, Naruto poskakoval všude okolo a ten páprda měl zase kecy. 

Okolo osmé jsme dorazili do vesnice a šli jsme se ubytovat do domu, kde jsme měli přespat, abychom druhý den mohli vyrazit zpět. Kakashi se rozhodl, že půjdeme trénovat naši chakru. Stouply jsme si před rybník a měli jsme ho přejít pomocí chakry. Já jsme přešla na poprvé a mohla jsem jít, Sakura s trochou štěstí na podruhý a také mohla jít. Naruto se Sasukem se tam s tím mordovali několik hodin. "Ten Sasuke je úžasný ! Určitě to brzo zvládne" culila se na mě Sakura. "Určitě" řekla jsem ironicky a šla jsem dál. 

Ráno jsme se probudili všichni brzo a byli připravení odejít.

Katsumi Uzumaki ( fanfic  Naruto)love strory (czech) Kde žijí příběhy. Začni objevovat