Ráno jsem vstala a šla na snídani, byla tam celá um no moje nová rodina. "Dobré ráno" popřála mi mamka a podávala mi snídani "Dobré" pozdravila jsem. "Jak se těšíš do školy?" ptal se mě Kazuo, pro mě to je a bude Kazuo, tati mu říkat nebudu. "Ale jo celkem jo, jsem zvědavá." Usmála jsem se. Kluci mi popřáli hodně štěstí a já vyrazila.
Vešla jsem do třídy třídy a rozhlížela se, mezitím do třídy vlítly nějaké dvě dívky, jedna blond a druhá růžovlasá, srazili se ve dveřích a pospíchaly do třídy. Nevnímala jsem je šla jsem se podívat k tabuli, nikdy jsem ji naživo neviděla, dneska poprvé, poprvé ve škole. Když jsem se dokochala všude bylo moc lidí. U jedné lavice to bylo přímo nadupané holkama, stál tam hlouček holek a všechny se tam hádaly. Jako malá děcka, ty by sami nepřežili ani týden, pomyslela jsem a šla jsem si sednout někam do přední lavice, kde nebyl takový hluk, ty holky byly děsně otravné. Mezitím přišel učitel a všichni si sedli na místo a zmlkli, konečně. Pan učitel vypadal docela mladě, měl hnědé vlasy v culíku a vypadal velmi mile, jmenuje se Iruka, myslím.
"Tak se uklidníme, dneska vás budeme rozdělovat do čtyřčlenných týmů, ale před tím bych vám chtěl představit, vaši novou spolužačku Katsumi, bude se třemi z vás v týmu, takže doufám, že se k ní budete chovat mile, jako malá tu žila, ale ve třech nebo čtyřech odsud odešla, ale teď se po jedenácti letech vrátila a bude tu s námi." vysvětloval Iruka-sansei. "Katsumi, pojď sem, prosím" pobídl mě Iruka-sensei a já se zvedla, všechny oči se na mě upřely a já jsem sešla k senseovi. "tak tohle je Katsumi" představil mě a já jsem je slušně pozdravila a šla si sednout. Iruka začal číst čtveřice. "Tak další čtveřice bude Sasuke Uchiha, Naruto, Sakura Haruto a Katsumi Uzumaki". Slyšela jsem jak ta růžovlasá holka začala piště, super mam v týmu tu nejvíc otravnou holku. Povzdechla jsem si a protočila oči.
Po skončení hodiny jsme se šli všichni najíst. Zvedla jsem se a šla jsem tam, kam ostatní. "Ahoj Katsumi" pozdravil mě nějaký baculatý kluk. "Ahoj" pozdravila jsem mile. "Já jsem Choji" podotkl. A já jsem si vzpomněla. Obejmula jsem ho. "Ahoj, tak co Shikamaru, pořád se bavíte? Jak jsi se tu měl? Vůbec bych tě nepoznala !" Choji se usmál " jojo bavíme, díky tobě, šlo to tu, ale tys mi chyběla " usmíval se. "Já jsem měl taky problém tě poznat, ale ty zelené oči tě prozradily" smál se. "Tak co, půjdeme na ten oběd?" ptal se s úsměvem a já kývla. Došli jsme k Shikamarovi, který mě okamžitě poznal "ahoj Kat" usmíval se. "Ahoj Shikamaru , tak co, jak jsi se tu měl? Je tu nebe pořád stejný? Ať jsem byla kdekoliv nebe tam bylo jiné než tady." Shikamaru se usmál " jo, je, čekalo na tebe".
Po skončení oběda jsme každý šel na místo, kam měl přijít náš sensei. Choji šel se Shikamarem, byli spolu totiž v týmu. A já vyrazila do učebny. Otevřela jsem dveře a tam seděl tmavovlasý kluk, Sasuke ,ta otravná růžovlasá holka se točila okolo něho a hyperaktivní blonďáček poskakoval všude okolo. Vešla jsem a sedla si dozadu do lavice, abych měla trochu klidu. Po chvíli přišel šedivovlasý sensei a my se šly seznamovat.
"Já jsem Katsumi" Spoustu lidí nesnáším, spoustu lidí chci vidět mrtvých, spoustu lidí mám ráda"dokončila jsem to a Kakashi sensei nám zadal čas, kdy máme být na zkoušce zítra.
ČTEŠ
Katsumi Uzumaki ( fanfic Naruto)love strory (czech)
FanfictionSpusta z vás zná seriál Naruto a komu se jen tak v hlavě nepotuluje nějaká tan fanfikce ? Kdo nechce aby to mělo třeba jiný konec ? Kdo si něco nepředstavuje ? Já bych se chtěla podělit o mojí fanfikci. Příběh o nebojácné a silné dívce Katsumi Uzu...