Probudila jsem se v nějaké jeskyni, vedle mě ležel Naruto a Sasuke, ale oba dva dýchali, takže jsem doufala, že se brzy probudí. Porozhlédla jsem se, sundala jsem si mokrý hadr z čela a uviděla jsem Sakuru, která nad námi seděla a prala se se spánkem. Pomalu a s bolestí jsem si sedla. "Jdi si lehnout, zvládnu to" usmála jsem se na ní a ona na mě vyvalila oči. "kdy jsi se probrala?" ptala se zvědavě. "Před chvilkou" usmála jsem se. "A jsi v pořádku?" ptala se starostlivě. "Nejsem, ale potřebuješ si taky odpočinout, jsem zvyklá na jiné podmínky než ty" vysvětlila jsem jí a ona na i když docela nesouhlasně kývla a lehla si. Seděla jsem tam sama a zhluboka dýchala, pořád mi ještě nebylo nejlépe. Najednou jsem uslyšela nějaký šramot, tak jsem vyšla před jeskyni, kde jsem uviděla stát tři ninji ze zvučné, se kterýma jsme měli spor hned na začátku zkoušení. Stoupla jsem si do bojového postoje a vyčkávala. "Probudila by jsi Sasukeho?Chceme s ním bojovat" řekl ten který měl obvázaný celý obličej až na jedno okolo. Já jsem se ušklíbla "měla bych?". On se na mě pozorně podíval. "to bys teda měla, jestli nechceš umřít ještě před tím" řekl v klidu. "A co chcete? Vím že za tím stojí ten hajzl Orochimaru, který mu udělal pečeť" řekla jsem rázně a oni koukali docela překvapeně. "Jak jsi na to přišla?" ptal se s předstíraným klidem. Já jsem se natočila a ukázala jsem jim tu svoji. Vypadalo to, že jsou teď docela zaskočeni. "Když to tak poslouchám, nemůžeme to nechat jenom tak zabiju tu holku a taky toho Sasukeho" usmál se jiný. Potom se na mě všichni rozeběhli. A já jsem s nimi začala bojovat. Myslela jsem ,že umřu, celé tělo mě bolelo, byla jsem jen tak tak schopná se udržet na nohou. Potom přede mě skočil nějaký kluk v zeleném oblečku, jasně ten jak se to jen jmenoval, člen týmu Gai, jo už vím Rock Lee!. "Tři na jednu dívku? Nepřipadáte si trochu trapně?" usmál se a pustil se s nimi do boje také."Co se děje?" volala Sakura a potom strnula když vše uviděla. "Zalez do jeskyně a popřípadě braň kluky, nedbej na to co se děje tady!" zařvala jsem na ni. Po deseti minutách skončil Rock na zemi. Zvedl se a bojoval dál, utrpěl spoustu zranění a kupodivu protivník také. Když spadl už po několikáté neměl už sílu se zvednout. Mezitím jsem bojovala s tím druhým klukem ,který skončil na zemi, ale přes to mi uděl šrám po celém krku a přišla ke mě ta dívka, která se do mě taky pustila, už jsem neměla moc sílu a začala mi z toho co mi udělal Orochimaru třeštit hlava až jsem skončila obličejem na zemi. Potom mě chytila za moje dlouhé vlasy, které jsem měla až po zadek. "Ty mrcho, to si ještě vypiješ, potom co vyřešíme Sasukeho si tě podám! Ale neboj se uvidíš, co s tvým drahým Sasukem stane!" řvala jako smyslů zbavená. Já jsem byla tak vyčerpaná, že jsem sotva zvedla oči abych se na ni podívala. Uviděla jsem, jak už ten kluk je skoro u jeskyně. Viděla jsem tam krčící se vystrašenou Sakuru nad klukama. Už byl skoro u nich, co mám sakra dělat, díky tomu bastardovi nemám vůbec žádnou sílu, jsem naprosto vyšťavená. Koukala jsem jak se přibližuje a přemýšlela jsem co udělat, ta holka mě držela za vlasy a já se nemohla hnout. Udělala jsem to jediné co mě napadlo. Trhla jsem sebou, čím její stisk trochu povolil a zbytek vlasů, které držela jsem uřízla kunaiem. Na to jsem se bleskurychle dostala před toho ze zvučné a stoupla si v bojovém postoji před kluky a Sakuru, které plakala. "Ani se jich nedotkneš!" křičela jsem. "Obdivuhodná, divím se ,že stojíš na nohou, možná, že kdybych do tebe žďuchnul jedním prstem, spadla by jsi" smál se. Pustili jsme se do boje. Naštěstí jsem ho tím dostala z jeskyně, přesně o to mi šlo. Mířili jsme dál od jeskyně, jenže v tom jsem zakopla a on se tyčil na de mnou. Neměla jsem už moc sílu vstát. "Že už by jsi opravdu dosáhla maxima?" usmíval se na držel v ruce kunai. Snažila jsem se zvednou, ale nemohla jsem hnout, ani malíčkem na ruce. V tom ho někdo odhodil. "Ani na ni nešáhneš, jestli na ni bude někdo šahat, tak to budu já! Je pod mojí věčnou ochranou!" zařval Sasuke, který měl skoro p ocelém těle rozlezlou pečeť. "Kdo ti to udělal?" ptal se trochu mileji a ukazoval na moji jizvu na krku. Jen jsem využila zbytek sil a ukázala na toho druhého kluka. Sasuke se naštvaně otočil a začal se s ním prát. Nakonec na něj šlápnul a vyrval mu ruce z těla. Ta holka dostala strašný strach a běžela pryč, ten první kluk jen vyděšeně koukal a pakoval se taky na odchod a to samé ten kluk, na kterém do předchvíle Sasuke stál. "Jsi v pořádku?" zeptal se mě mile, když mě bral do náruče a nesl mě do jeskyně. Já jsem jen kývla, na víc jsem se nezmohla a opřela se o jeho rameno. Když mě položil už na sobě neměl rozrostlou tu prokletou pečeť, byl to ten starý Sasuke, ale i přes to ,že vypadal stejně, bylo vidět, že je jiný. Když mě položil viděla jsem jak se zarazil když mi na krku ( skoro na zádech) uviděl přes roztrhané tričko pečeť. Přejel po ní a zkoumal ji. Potom se na mě mile usmál a přikryl mě. "Odpočiň si" usmál se a dal mi pusu na čelo.
ČTEŠ
Katsumi Uzumaki ( fanfic Naruto)love strory (czech)
FanfictionSpusta z vás zná seriál Naruto a komu se jen tak v hlavě nepotuluje nějaká tan fanfikce ? Kdo nechce aby to mělo třeba jiný konec ? Kdo si něco nepředstavuje ? Já bych se chtěla podělit o mojí fanfikci. Příběh o nebojácné a silné dívce Katsumi Uzu...