Hinatina bitva

410 35 0
                                    

"Rád bych přešel na třetí zápas.." podíval se na elektronickou tabuli, kde se právě losovala jména pro další boj.  Uslyšela jsem, když jsme se s Kakashim, po uložení Sasukeho přemístili za Naruta se Sakurou, kteří právě vyčkávali na jména ninjů na další zápas. "Hej" usmál se na ně Kakashi. "Nehejkejte na me! A co Sasuke?" ptala se Sakura a propalovala nás pohledem. "Je v pořádku teď spí v nemocnici i když s dohledem ANBU" vysvětlil v klidu Kakashi, protože já bych jí musela dát pěstí. Na tabuli se objevili Tsurugi Misumi a Kankurou. Za chvilku byli oba dva dole a začal další boj. Za chvilku bylo po všem a Kankurou vyhrál, jak jsem očekávala ta trojice včetně Gaari z písečné je velmi silná a schopná.  "Tady jsou všichni divní" stěžoval si Naruto a šklebil se. "A ty snad ne?" zeptal se ho Kakashi a já musela potlačovat smích. "Haruno Sakura a Yamanaka Ino" bylo na tabuli. Obě dvě přistoupili a začali bojovat. Upřímně obě bojovali hrozně. "Protože jsou obě KO, nepostupuje v tomhle boji nikdo dál" ukončil to rozhodčí, když obě dvě leželi na zemi a a ani se nehnuli.  Na další boj šla Temari a Tenten, zatímco já jsem ošetřovala Sakuru. Tenten ležela vyčerpaně na zemi a Temari  nehybnou Tenten chtěl dorazit. Naštěstí se tomu zamezilo a vyl určen pátý zápas- ta dívka ze tvučné, která nás napadla a Shikamaru. "Shikamaru snaž se, věřím ti!" povzbuzovala jsem ho a sledovala, jak nakonec v klidu vyhrál. Po nich šel na boj kiba, který vyhrál a nastoupila Hinata pro Nejimu. Hinata bojovala co mohla, dávala do toho všechno, ale i přes to skončila skoro nehybná na zemi. Viděla jsem na Nejim, že se ji chystá dorazit.  Viděla jsem, že se to chystá rozhodčí zastavit, ale Neji už se rozběhl. "Ne, nedovolím ti aby jsi ji ublížil, vyhrál si to ti nestačí? Chceš úmyslně ublížit někomu z vesnice, i když nemusíš, někomu z rodiny? Je jedno jaké mezi sebou máte spory, vesnice a rodina je vším! Bez ní jsi jen ztracený ninja, který se protlouká s bídáky!" křičela jsem, když jsem odrazila jeho útok. Stála jsem tam v obraném postoji před Hinatou a v rukou měla zabodané kunaie, které hodil. Všimla jsem si jak na mě vyjeveně kouká, pohledem /jak jsi se tam vzala?/ jako ostatní v aréně. *To mě mohlo napadnou, celá ona, smál se Kakashi a pozoroval mě* Rozhodčí se jen usmál "Ukončuji tento zápas, vítězem je  Neji" řekl klidně a já jsem si hodila Hin přes záda mířila s ní do prvního patra, kde už mi šli naproti všichni v týmu. "Děkuju ti" usmála se na mě Kurenai a pokládala ji se mnou na podlahu. "A co ty?" podívala se na mě a na kunaie zabodané v mích rukách, když jsem začala Hinatu ošetřovat. "To je v pohodě" usmála jsem se a pokračovala jsem dál "To není v pohodě!" křikl Kiba a snažil se mě dostat od Hinaty, aby mě někdo ošetřil, jenže já jsem se nedala a pokračovala jsem dál. "D-děkuju ti" usmála se na mě Hinata a zděšeni si prohlížela moje ruce. "Mrzí mě, že se ti to stalo kvůli mě" omlouvala se smutně Hinata. "To myslíš tohle?" ukázala jsem na ně. "To vůbec nic není" mávla jsem nad tím s úsměvem. "Neslíbila jsem ti snad dřív, že tě ochráním a že se ti už nic nestane?" usmála jsem se na ní mile a uviděla jak jí zajiskřili oči, když si na mě vzpomněla. "Katty!" usmála se a objala mě. 

Když jsem Hin doléčila přišla jsem zpět ke svému týmu, teda části. "nějak se to zkomplikovalo no" usmála jsem se a pokrčila jsem ramenama, když se na mě všichni podívali. "Pojď půjdeme na ošetřovnu" řekl Kakashi a vyrazil směrem k ošetřovně. "Ne, jsem v pohodě, budu se dívat" řekla jsem umíněně a opřela se o zábradlí, abych dobře viděla na zápas, ve kterém byl  Choji. Najednou jsem se ocitla ve vzduchu, přehozená přes Kakashiho rameno. "YAA! Řekla jsem, že to nic není! Chci fandit!" volala jsem a vztekala jsem se. "Žádné takové, půjdeš pěkně na ošetřovnu a ať tě ani nenapadne, že zdrhneš" odpověděl Kakashi a nesl mě na ošetřovnu, kde mě položil na postel a ještě předtím než přišel ošetřovatel, tak mi začal pomalu vyndavat kunaie. "Auchh" nakrčila jsem nos a dál propalovala pohledem Kakashiho, který přede mnou klečel a snažil se co nejopatrněji vyndat další a vyčistit po něm ránu. "Tak vidíš, že to nic nebylo" usmál se na mě a dal mi pusu na čelo. "Děkuju, ale příště bych to zvládla sama"  pronesla jsem. On mě objal "já vím, vím, že jsi taková, ale prosím nech si někdy pomoci, ano? Nemusíš být na vše sama" ptal se Kakashi a pohladil mě po tváři. Zůstala jsem mu koukat do očí a nezmohla jsem sena více než na kývnutí, na to zareagoval tak, že se usmál a dal si ruce do kapes. "Tak?" přišel právě ošetřovatel. "už jsem v pořádku seskočila jsem z postele a ukázala jsem mu své ruce. On jen s úsměvem přikývl a já jsem se s Kakashim zase mohla vidat na zápasy. Sedla jsem si, když bylo zrovna prohlášení, že Hoji vyhrál. Usmála jsem se a zase jsem přestala vnímat. V tom mě chytil zezadu za pas Kakashi a přes rameno mi ukázal na elektronickou tabuli, kde bylo mé jméno. "Katty, podívej" naznačil, že právě půjdu bojovat. "Hodně štěstí, to zvládneš" usmál se a já jsem se s kývnutím vypravila dolů, Vím ,že ze mě celou dobu nespustil oči, cítila jsem to. Stoupla jsem si tam a proti mě stál ten kluk v klobouku. "Nechtěl by jsi si alespoň na boj sundat ten přihlouplý klobouk?" ušklíbla jsem se a zaujala jsem bojový postoj.  "Proč, to mě chceš tolik vidět?" ptal se ten kluk a zaútočil. Chvilku jsme na sebe útočili jen v taijutsu. "To není sranda, vím ,že toho umíš víc" slyšela jsem jak se usmál a vyběhl proti mě s jutsu. Začali jsme bojovat trochu tvrději, když v tom jsem mu omylem shodila klobouk dolů.

Katsumi Uzumaki ( fanfic  Naruto)love strory (czech) Kde žijí příběhy. Začni objevovat