První zkouška

464 37 0
                                    

"Pánové ze zvučné, laskavě se před zkouškou uklidněte" zakřičel nějaký pán ode dveří , kde stál i se zbytkem rozhodčích na kluky, kteří stáli před námi a vypadalo to, že budou chtít brzo zaútočit. "Promiňte, jsme  tu poprvé nechali jsme se trochu unést" řekl luk, který stál přede mnou, neutrálním hlasem.  Ten chlap se jen ušklíbl a otočil se na všechny. "Nastala chvíle abych vám řekl, že se nebudou tolerovat žádné souboje mimo zápasy, které budou probíhat pod dozorem zkoušejících, ale i když bude souboj povolen, zabít protivníka není dovoleno, prasata, která mě neposlechnou ihned skončila a budou vyloučeni, jasné?" zeptal se hrubým hlasem a pár lidí kývlo. "Dobře, je na čase začít s první test  chuninské zkoušky" ušklíbl se znovu a pokračoval ve výkladu. "Místo toho, jak sedíte teď, si vezmete číslo na papírku a rozsadíte se podle nich na určitá místa, potom dostanete otázky" dokončil proslov. "Otázky?" řekl překvapeně a vyděšeně Naruto. "Písemky?!!!"  začal se rozčilovat. 

Všechny nás podle papírků rozsadili a čekali. Potom tam zase přišel ten drsnej chlápek a začal nám vysvětlovat pravidla. 

"První pravidlo, začínáte s deseti body, test má deset otázek, za každou jeden a za každou špatnou odpověď jeden bod dolu. A druhé pravidlo, jestli projdete bude záležet na bodovém součtu vás a vašeho týmu" když to lidi uslyšeli, někteří se začali  vztekat a nejvíc Sakura, které bych já dala pěstí a ten učitel asi taky, protože jí řekl ať zklapne."A teď nejdůležitější pravidlo * všichni zpozorněli* kdokoliv bude při testu chycen, že podvádí, ztratí každý z nich   body za přestupek, takže ti, kteří budou mít nula bodů, budou požádáni  o odchod i s jejich týmem" dokončil proslov. Viděla jsem jak ostatní členové týmu zbledli, když zjistili tuhle informaci a jak vražedně koukali na naruta, který vypadal, že omdlí. Všichni jsme se pustili do testu. Takže tim chtěli říct, že můžeme podvádět, ale nesmíme se nechat chytit, musíme podvádět jako ninjové, to je to co chtějí otestovat, jak zvládneme získat informace, přemýšlela jsem. Snad to Naruto pochopí.  všimla jsem si dost lidí, že na to přišli a začali používat své schopnosti k dosažení svého cíle. 

"Tak zadám vám poslední otázku, je tu ale jedno pravidlo, musíte se rozhodnout, zda na ni budete odpovídat nebo, když odpovíte špatně, skončili jsme úplně. Je to pouze na vás, kdo nechce odpovídat, může odejít" řekl a viděla jsem na všech lidech, jak znervózněli. Mě došlo, že to bude  nějaká lest, s takovými jako je on jsem se setkala a dokonce i pracovala, profíci v mučení a vyslýchání.  Asi polovina třídy, no možná trošku více se zvedlo a odešlo. "Slečno jste si jistá, že nechcete odejít?" podíval se na Sakuru, která tam se mnou a asi dvouma holkama zůstala. "N-ne, prosím" vykoktala ze sebe, měla strach bylo to na ní vidět. On se jen ušklíbl a otočil se na mě. "A co vy slečno, vy také nechcete odejít?" řekl neutrálně. Já jsem se nasupeně postavila, takže se Naruto nestačil přihlásit na odchod. "Vypadám snad na to?! Nebo je to kvůli tomu, že jsem holka? a tak bych měla být slabší než kluci?" začala jsem se smát. "Neuteču od toho i kdybych měla  navždy zůstat geninem, jsou jenom ty vaše blbé tituly, mě na tom nezáleží !, dělám to jen pro svůj tým! Tohle pro mě nejsou životní hodnoty, titul neurčuje vaši sílu! Tohle je cesta, kterou jsem si našla a nesejdu z ní a už vůbec neublížím týmu, pro ně to znamená hodně a nenechám se oblbnout vašema trikama,takové lidi znám, byla sem s nimi v týmu !"  bouchla jsem do stolu a zase si sedla. "Takže moje odpověď zní NE" usmála jsem se už v klidu. Všimla jsem si, že na mě teď ten chlápek kouká jinak, trochu s obdivem? Jeho obličej se ani nehnul, ale bylo mu to vidět na očích. Také jsem si všimla, že Naruto tu ruku dal  dolů a jeho obličej z vážněl. "Dobrá tedy, položím vám poslední otázku, když jste si to nerozmysleli" prohlížel si všechny. "Nemá cenu to dál protahovat, takže všichni co jste tady jste v první zkoušce uspěli!" dořekl a všichni na něj vykulili oči. "Cože už ? A co desátá otázka?" ptala se Sakura. "Nikdy žádná nebyla, dejme tomu, že tohle rozhodování byla desátá otázka" usmíval se. Potom začal vysvětlovat k čemu celý test byl. Že tyhle otázky obyčejný genin nemohl vyřešit, proto že mezi nás nastrčili pár, kteří měli správné odpovědi, aby bylo od koho opisovat. Takže to bylo tak jak jsem si myslela! 

Katsumi Uzumaki ( fanfic  Naruto)love strory (czech) Kde žijí příběhy. Začni objevovat