Probrala jsem se a uviděla jsem že už jsou všichni vzhůru. Naštěstí jsem už necítila bolesti od Orochimara. Tak jsem se posadila a všechny pozorovala. "Měly bychom vyrazit" usmál se na mě Sasuke když si všiml, že jsem se probrala a já jsem kývla. "Jsi v pořádku Katty-chan?" přilítl ke mě Naruto a objímal mě. Já jsem ho cvrnka do čela "jasně ty pako" culila jsem se a pomalu se zvedala. Šli jsme pár hodin, po kterých jsme se rozhodli, že zakempíme. Našli jsme si pěkné místo u říčky ve které plavali rybky. "Myslíte, že tu bude ještě někdo s jiným svitkem?" ptal se Sasuke. "Doufám, že ano" usmála jsem se. Kluci šli zatím nachytat nějaké ryby a já jsem se Sakurou rozdělávala oheň. Když jsme ho rozdělali, tak jsme se sedly a povídaly. "Upřímně jsem ráda, že tu jsi" usmála se na mě a já jen kývla. Upřímně já tě zase moc nemusím, nikdy nic neuděláš jen křičíš, ale i tak jsi členka mého týmu. "Dojdu se podívat, co ti kluci dělají takovou dobu, to je snad pomáhají vylíhnout a čekají až dorostou ne?" usmála jsem se a Sakura kývla. Došla jsem za nima a viděla jak naruto v trenkách plave v říčce a snaží se nějaké chytit, zatímco Sasuke stál v trenkách nahoře a snažil se je chytit seshora. "Tak co?" usmála jsem se když jsem přišla vedle Sasukeho a koukala do říčky na místo kam on. "Dobrý" usmál se "co váš oheň?" ptal se. "No rozhodně lepší než vaše ryby" smála jsem se. Ani jsem se nenadála a už mě chytil do náruče "tak ty se nám chceš posmívat jo?" smál se. "Nene to rozhodně ne, to bych si nedovolila" smála jsem se. "Fajn" ušklíbl se a skočil se mnou v náruči do vody. "Ne!" stihla křiknout a chytit se Sasukeho okolo krku. Když jsem byla ve vodě naštvaně jsem se na něho podívala. "To aby jsi nám mohla pomoci při lovení ryb, když nám to moc nejde" smál se a já po něm začala cákat vodu. On mi to začal oplácet, samozřejmě jsme docákali až na Naruta, který se k nám přidal. Potom přišla Sakura a z břehu na nás koukala jako na idioty. "Já za to nemůžu, to on" ukázala jsem na Sasukeho a bránila se. "To určitě" ušklíbl se a potopil mě pod vodu. Potom jsme po sobě, já, Naruto a Sasuke ještě stříkali voda,ale nakonec jsme vylezli a i s rybami přišli k ohýnku, kde jsme si je opekli. "Ty blboune, co asi teď budu dělat jsem celá mokrá!" stěžovala jsem si. On se jen usmál, "Tvůj problém" a já jsem radši znovu zakousla do upečené ryby. Potom mi byla taková zima, že jsem si musela vršek sundat ať jsem chtěla nebo ne. "Kluci otočte se prosím" poprosila jsem, abych si mohla vršek sundat. "Proč?" divil se Naruto a Sakura mu dala pěstí "proto, neptej se tak blbě!" křikla a Naruto se i s boulí na hlavě radši otočil. Sasuke už otočený byl. Já jsem si sundala vršek, spodek jsem si radši nechala, ten už byl skoro suchý. Tričko jsem si dala k ohni a sama jsem se tam také schoulila. "Páni!" zděsila se Sakura když ty moje šrámy viděla. A já zakroutila hlavou, jakože později. "Co se děje?" ptal se Naruto a chtěl se otočit. "To není tvoje věc!" dala mu znova Pěstí Sakura a Naruto si mnul bouli. "Co by se mohlo stát , kdybychom se podívali do toho svitku?" ptala se Sakura a chystala se ho otevřít, když v tom tam vlítl Kabuto. "Ne, neotvírej ho!" křikl a vytrhl jí ten svitek. Všichni jsme se na něj otočili a koukali na něj jako na ducha. Potom jsem si všimla jak mě pozoruje a uvědomila jsem si, že tu sedím pouze v kalhotách a podprsence, která je obvázaná obvazama. Automaticky jsem před sebe hodila ruce a snažila se zakrýt. V tom přese mě někdo hodil tričko, které jsem si bleskurychle oblékla. "Děkuju" usmála jsem se na Sasukeho, který s úsměvem kývl. "No.." vzpamatoval se Kabuto, když už jsem byla oblečena. "Věž je uprostřed arény a zbývá už jenom jeden den, takže nejlepší bude jít ke věži a odchytat tam lidi, všichni tam teď budou směřovat" vysvětlil a my se rozeběhli ke věži. Chudák Sasuke musel bez trička, které jsem na sobě měla já. "Ale musíme si dát pozor, nejsme jediný kdo takhle uvažují, takže tam budou čekat i jíní, navíc jsou zde i tkzv. sběratelé, které sbírají svitky a mají je buď, kdyby narazili na silného nepřítele, tak aby ho měli čím uplatit nebo třeba je vyměňují za informace, jiní to dělají,aby ve 3 zkoušce měli co nejméně protivníků." vysvětlil. "Aha, takže už chápu proč jsi nám pomohl, ty se také bojíš, že?" ptal se Sasuke. "Přeně" odpověděl Kabuto a my mířili dál.
ČTEŠ
Katsumi Uzumaki ( fanfic Naruto)love strory (czech)
FanfictionSpusta z vás zná seriál Naruto a komu se jen tak v hlavě nepotuluje nějaká tan fanfikce ? Kdo nechce aby to mělo třeba jiný konec ? Kdo si něco nepředstavuje ? Já bych se chtěla podělit o mojí fanfikci. Příběh o nebojácné a silné dívce Katsumi Uzu...