Před druhou zkouškou

452 35 1
                                    

"Není čas na oslavy!" zakřičela nějaká tmavovlasá žena, která sem zrovna vpadla. "Já jsem zkoušející druhé zkoušky Mitarashi Anko!" řekla tvrdě. "Takže valíme na další zkoušku, za mnou!" vyšvihla svojí pěst do vzduchu a my na ni zůstali koukat. "Počkat, Ibiki ty jsi nechal projít  26 týmů?" podívala se na něj překvapeně. "No vypadá to, že tu máme letos hodně dobrých studentů" usmál se a podíval se směrem na mě. "No asi první zkouška byla moc lehká, v mé neprojde tak půlka" usmála se. "Detaily vám povím zítra, takže se zeptejte učitelů na místo a čas." usmála se už trochu milejš a odešla. Vyšli jsme ze dveří, kde už stál Kakashi. "Tak co?" usmíval se. "Všichni jsme prošli" radoval se Naruto. "To jsem rád" usmíval se na mě.


Druhý den jsme se sešli před nějakým plotem, kde všude stálo : vstup zakázán. "Co je tohle za místo?" divil se Sasuke. "Nevím..." řekla jsem s výdechem. "Tady se bude konat druhá zkouška 44. výcviková aréna,která je také známa pod názvem "Les smrti " vysvětlila v klidu Anko.  "No tady Konohamaru chce udělat nějakou reportáž, tak mu na vše v klidu odpovězte, máme přestávku" protočila oči a odešla.

"Aréna 44, je kruhovitá oblast, se 44 zamčenými oblastmi, takže les, řeka a uprostřed věž,která je asi 10 kilometrů od vstupu. Tento trénink je jakýsi kurz přežití. Test se z skládá ze  soutěže o tyto svitky!" ukázala nám je."Je tu svitek nebe a země, vy dostanete pouze jeden, druhý musíte získat od ostatních týmů, ale nesmíte je otevřít, až ve věži. Tým beze svitku neuspěl. Druhá část je, že se s obouma svitkama budete muset dostat do věže a to v časovém limitu 120 hodin, čili 5 dní" vysvětlila. "A co jídlo?" strachoval se Choji. "Les je pokladnice přírody, něco si tam najdi" ušklíbla se. "Až budete chuniny, tak budete přenášet i tajné dokumenty a tohle ověří vaši spolehlivost" usmála se.

"Jděte vyplnit formuláře, všichni začínají ve stejný čas!" rozkřikla se Anko.

Katsumi Uzumaki ( fanfic  Naruto)love strory (czech) Kde žijí příběhy. Začni objevovat