Katsuki Uzumaki - 7 (cesta z mise)

536 43 0
                                    

Druhý den ráno jsme vyrazili definitivně domů. Přišla se s námi rozloučit celá vesnice, bylo to dojemné. "Ahoj Chiko" zamávala jsem mu a vyrazili jsme. "Slyšíte to? Další ninjové!" křikl Naruto  a plížil se k nějaké trávě.Když k ní došel vyskočil z ní králíček. Sakura se začala děsně smát "to je teda ninja", Kakashi se nad tím také se Sasukem pousmál. On jen uraženě pokračoval dál. "Naruto" došla jsem k němu. "Ninji poznáš podle jejich chakry, postupně se to naučíš ovládat, jednou budeš hodně silný, navíc když hodně zpozorníš uslyšíš nějaké zbraně malinko chrastit, nestojí proti elitě, také dělají takovéhle chyby  a snadno se dají odhalit, neboj časem ti to půjde, naučím tě to" pohladila jsem ho po hlavě s úsměvem. "Vážně?" culil se a já kývla. Pokračovali jsme další čtyři hodiny, potom jsme si dali malou pauzu, po které jsme šli až do setmění, po setmění jsme se rozhodli utábořit. "Jdi se Sasukem pro dřevo, my zbytek přichystáme" přikázal Kakashi a já vyrazila. Hledala jsem nějaké suché dříví a Sasuke také. Podívala jsem se na něj a viděla jak mě pozoruje. "Copak?" usmála jsem se. On zakroutil hlavou "nic, jen jsi se hodně změnila" usmál se. "Osamělost a ztráta lidi mění" odpověděla jsem a dál sbírala klacky.  "Jsem rád, že tu jsi" usmál se. "To já taky" usmála jsem se na něj také.

"Tady to je" hlásila jsem, když jsme pokládali klacky. A všichni jsme se posadili k ohni. "To je tak romantické" prohlásila Sakura a koukala na Sasukeho, který ji ignoroval. "Povíte nám něco o sobě?" ptal se Naruto Kakashiho, který se na něho podíval. "No, dobře, když jsem byl malí, měl jsem také tým, byli to moc fajn lidé užili jsme si spoustu legrace, vy mi připomínáte můj tým když jsme byli malí." usmál se. "A kde jsou?" ptal se. "Bohužel nikdo z nich už nežije" vysvětlil a byla mu v očích vidět hrozná bolest, takže nezemřeli jen tak. Celý večer jsem si povídala s Narutem a Sasukem ,co se tu stalo. Na otázku co jsem celou tu dobu jsem jim odpověděla, že jim to jednou řeknu. Hlídku měl Naruto se Sasukem ,takže jsem se pořádně vyspala. 

Ráno jsme se nasnídali a vyrazili jsme do Konohy. Asi za 5 a půl hodiny jsme tam dorazili. Okolo jedné jsme už byli za branou, kde jsme šli za Tsunade oznámit úspěšně splněnou misi. Potom jsme se rozloučili a každý jsme šel domů. Zítra jsme se měli sejít v sedm u říčky.

Katsumi Uzumaki ( fanfic  Naruto)love strory (czech) Kde žijí příběhy. Začni objevovat