"Vždyť tu bude jinak strašná zima" namítl a já se na něho podívala jako na idiota. "Vážně?" divila sem se. "Když tam půjdeš, promokneš a nastydneš se" kroutila jsem hlavou a on chtěl ještě něco namítnout, ale okamžitě jsem ho zastavila. "Ne" řekla jsem přísně a sedla si na něho, aby se nemohl hnout. "Fajn, jak chceš" usmíval se a s obětím se mi opřel o záda. "Vidíš" culila jsem se a dál jsem koukala do deště, dokud jsem neuviděla jenom tmu.
"Poslední den" usmívala jsem se, když jsem se ráno protahovala. "Vidíš, zvládli jsme to" usmíval se na mě právě probuzený Kakashi. Zvedli jsme se, nasnídali se a vyrazili. Okolo páté, jsme se ale už vraceli na předem domluvené místo, kde už většina byla. "Tak co?" ptali se nás, ale myslím, že od toho moc nečekali, protože stejně jako já věděli, že je o ničem. Všichni jsme si sedli k ohni a už jenom odpočívali, po celém náročném týdnu. Opřela jsem se o Kakashiho, který si četl a koukala mu přes ruku, protože si tu svojí knížečku ode mě vypůjčil a zase jako maniak čte dál. "Jako vážně?" culila jsem se a Kakashi se na mě podíval zvláštním pohledem, byla to divná situace, protože se v knížce zrovna objevila jedna ehm no sexuální scéna. "Fajn, puč mi to ať na to líp vidím, začalo to být zrovna zajímavé" usmála jsem se a tu knížku mu sebrala. Potom jsem se uvelebila a pustila se do čtení. "Tys ji nejenom nakazil pozdníma příchodama, ale už i tou tvou knížkou" kroutil se smíchem nějaký kluk hlavou. "Já za to nemůžu" smál se Kakashi a škrábal se na zátylku. "ŠŠ nerušte" napomenula jsem je abych měla na čtení klid a oba se začali smát. "Co?" ptala jsem se trošku naštvaně. "Nic" smál se Kakashi a já se zase pustila do čtení. Uvelebila jsem se pohodlněji na Kakashiho rameni a četla a četla, bylo to docela zajímavé. "Už jsi ospalá, co jít takhle spát?" vytrhl mi Kakashi knížečku a mile se usmíval. "Ale, notak, ještě jednu kapitolu, zrovna to začíná být zajímavé, prosím" žadonila jsem. "Ty jsi horší jak já" smál se, podal mi knížku a objel mě okolo ramen, takže jsem u něho byla ještě víc schoulená. "To teda nejsem" zamumlala jsem a dál si četla. Potom jsem asi usnula, protože pak už byla jen tma a probuzení. "Tak děcka, jde se domů" protahoval se Akko a my se všichni začali balit.
ČTEŠ
Katsumi Uzumaki ( fanfic Naruto)love strory (czech)
FanfictionSpusta z vás zná seriál Naruto a komu se jen tak v hlavě nepotuluje nějaká tan fanfikce ? Kdo nechce aby to mělo třeba jiný konec ? Kdo si něco nepředstavuje ? Já bych se chtěla podělit o mojí fanfikci. Příběh o nebojácné a silné dívce Katsumi Uzu...