Katsumi Uzumaki - 3 (zkouška)

549 44 4
                                    

Ráno jsme vstávala hodně brzo, oblékla se vyrazila. Sešli jsme se tam po chvíli všichni a vyrazili na zkoušku. Naše zkouška byla sebrat Kakashimu tři rolničky. Kdo ji nesebere, neuspěje. Všichni se rozutekli s zkoušeli nejrůznější finty. Použila jsem moje stínové techniky a proplížila jsem se k němu. Stála jsem proti němu a bojovali jsme o rolničky, byl vážně dobrý. Nemohla jsem použít všechnu mojí sílu,ale i tak jsem mu stačila. Najednou jsem ležela na zemi a on se trochu zasekl a koukal na mě. Já jsem toho využila a rychle vypálila, sebrala jsem mu všechny tři rolničky. Zavolal sem i zbytek týmu. "Tak teď budete bojovat proti sobě o rolničky, kdo bude mít rolničku postoupí" řekne a odstoupí. Podívala jsem se na ně, vždyť bych je zabila, kdybych byla pro ti nim."

- U Naruta v hlavě - Rád bych měl tu rolničku,ale něco mi nedovolí zkřížit jí ani vlas.

- U Sasukeho        - Nemůžu na ní zaútočit, sakra proč nemůžu. Protože je to holka? Ne... Kdyby tam byla Sakura, klidně bych jí tu rolničku sebral a zaútočil na ni.

- U sakury -   Chci být v týmu se Sasukem, musím se snažit, ale tohle je šílené, útočit jeden na druhého. 

 Zvedla jsem ruku a pustila ty rolničky na zem a rychle couvla. "Vemte si je, pro vás to znamená hodně, pro mě ne". Usmívala jsem se. 

- u Naruta v hlavě - tak jdi pro ně! proč sakra nemůžu? protože mi to připadá nefér nebo proč?

- u sasukeho - proč pro ně nejdu? protože by to bylo slabošství a bylo by to moc jednoduché?

- u sakury - cože ona to jen tak pustila? ona nás nechá jen tak si je vzít nebo to je past?


Ani jeden se nehnul, proč? Stali tam proti mě a koukali na mě. Kakashi se usmál a slezl. "Všichni jste uspěli" Všichni jsme na něj vyvalili oči. "Jak to?" ptala se Sakura. Potkal jsem spoustu hrozných lidí, ale ty nejhorší jsou ti, kteří obětují své přátele pro úspěch. 


Katsumi Uzumaki ( fanfic  Naruto)love strory (czech) Kde žijí příběhy. Začni objevovat