Jako první dvojici vybrali Akadou Yoroiho a Sasukeho, ten se jen ušklíbl, ale všimla jsem si jak sebou trhl pod vlnou bolestí vycházející z pečetě. "Prosím oba vylosované, aby přistoupili" vyvolal je rozhodčí a kluci šli. Ještě se na mě Sasuke s mírným úsměvem otočil a potom se stoupl vedle rozhodčího. "Jste připraveni?" zeptal se jich rozhodčí a oni přikývli. "Nyní začneme s prvním bojem, mohli by jste se ostatní přesunout do prvního patra?" prohlásil rozhodčí a odstoupil. Mohla jsem jenom sledovat jak to dopadne. Měla jsem o Sasukeho vážně strach, ale i přesto jsem mu nemohla vůbec nijak pomoci, jen jsem sledovala z prvního patra jak to dopadne. "Neboj Katty" objel mě okolo ramen Kakashi a usmál se na mě, když viděl, že jsem se za celý boj ani jednou nenadechla. Úsměv jsem mu opětovala a trochu se o něj opřela, protože mě ta pečeť začala znovu bolet a cítila jsem, že mi není úplně nejlépe. Kakashiho stisk zpevnil, když si všiml jak jsem sebou trhla, když jsem viděla, jak Sasuke leží na zemi a drží Akada, zvládl to bez chakry, nesmí ji použít, jinak by se mu aktivovala pečeť a prý by tam Kakashi skočil a ukončil to, vím, že o něj má Kakashi strach jako já. Jenže ten hajz z něj vysál nějakým jutsu sílu a silně ho udeřil do hrudi, takže tam Sasuke ležel na zemi a třásl se, nemohl se pohnout, ale bylo vidět, že s tím bojuje. "Sasuke-kun!" křikla jsem, když jsem uviděla jak se na něj začal řítit ten Yoroiho a v tom okamžiku, jako by se probral, rychle vstal a začal se ztěžka bránit. Nakonec skončil na zemi a Yoroiho nad ním a tím jeho jutsu, který mu vycházelo z ruky, kterou měl na Sasukeho čelu, z něj vysával chakru až jsem viděla, jak tam Sasuke jen tak leží. Až mu ten hajzl vysaje všechnu chakru, bude se muset spolehnou na Orochimarovo pečeť, znervózněla jsem. Po několika minutách, kdy mu vysával chakru ho Sasuke odkopl se slovy "ty debile!" a s těží se zvedal, ještě pořád se snažil ze svých posledních sil. ten chlápek si zase aktivoval to své jutsu a rozběhl se proti Sasukemu., který se mu stěží vyhnul. "Sasuke, jsi opravdu uchiha Sasuke?! Na nic lepšího nemáš?! Přestaň být tak ubohý! Vím, že v tobě je víc!" zařvala jsem na něj, protože jsem věděla, že když o něm a jeho síle někdo pochybuje a hlavně někdo na kom mu záleží, něco se v něm zlomí a začne vydávat úplné maximum. Viděla jsem jak se na mě odhodlaně podíval a v tom mu zřejmě něco došlo. Když se něj znovu vrhl Akada, vyhýbal se mu teď o dost lépe. V tom zničeho nic zmizel a objevil se pod protivníkem, kterého odkopl a ve vzduchu zopakoval Leehovo techniku, kterou od něj okoukal, ale trochu po svém. najednou se mu po těle začala aktivovat pečeť, viděla jsem, že s ní nepočítal a že ho to bolelo.
*Z pohledu Sasukeho -Hh ona se aktivuje? Cítím jak mě celého pohlcuje, ale v tom jsem si vybavil katty, jak mě prosila, abych se vrátil k normálu. Strachují se o mě a dokonce i ona!*
Najednou mu ta pečeť zmizela, on ji ovládl! Je silnější než jsem si myslela, je to skutečně pravý uchiha! V tom na protivníka v letu Sasuke zaútočil taijutsu., ale takovou silou, že Akada skončil na zemi bez hnutí a Sasuke skončil kus vedle, oba dva tam leželi a my čekali co bude. Sasuke se začal zvedat. Vyhrál! Začala jsem se usmívat. "Končím boj, vítězem je Sasuke Uchiha, prošel kvalifikací" prohlásil rozhodčí a Sasuke začal ze sedu padat do lehu. Rychle jsem se s Kakashim přemístila a stihla ho chytit. Klekla jsem si před něj a podívala jsem se mu do očí, byl vážně vyčerpaný. "Zvládl jsi to, jsem na tebe pyšná, doufám, že v boji budu alespoň trochu dobrá jako ty" usmála jsem se na něj a objala jsem ho. On mi objetí oplatil a cítila jsem jak se slabě usmál "budeš ještě lepší" řekl klidně a já jsem mu s Kakashim začala pomáhat za námi nahoru. "Hej Sasuke, to bylo hodně chabí vítězství! Jsi celý zmlácený pitomče!" volal na něj Naruto, když jsme byli ještě na ploše. "Ty idiote jsi úplně zatracenej debil!" křikl na něj a usmál se, když jsme byli skoro u schodů. Potom jsme je pomalu vyšli a sedli si kus od našeho týmu, kde jsme Sasukeho začali s Kakashim ošetřovat. "Teď začneme s druhým zápasem" pronesl rozhodčí. 3el tam ten kluk ze zvučné, kterému Sasuke zlomil ruce a Shino s jeho broukama. "Pojďme, pomoc mi s ním, vypadá to vážně" pošeptal mi Kakashi a já se Sasukem jsme vyrazili za ním někam dozadu. Kakashi na zemi udělal nějaký útvar, do kterého posadil Sasukeho. "Fuuja Houin (potlačení zla)!" křikl a přitlačil mu ruka na pečeť. Najednou Sasuke začal křičet, muselo to hrozně bolet. "Až se příště pečeť pokusí aktivovat, tahle nová by ji měla zastavit" vysvětlil Kakashi. "Ale záleží to na tvé síle a vůli Sasuke, když si přestaneš věřit a zeslábneš, ta pečeť ji neudrží" dodal a zasuke po dokončení tohoto proslovu spadl obličejem na zem a ani se nehnul. KDyž jsem to uviděla, okamžitě jsem přiběhla. "Je úplně vyčerpaný" vysvětlil mi Kakashi. "Takže ty teď umíš použít i pečetní jutsu? Vážně si vyrostli Kakashi" uslyšeli jsme z poza sloupu. Rychle jsem chytla Kakashiho za ruku a schovala jsem za něj, ten si přede mě stoupl, aby mě co nejvíce zakryl a uviděla jsem jak z toho poza sloupu vyšel Orochimaru. V tu ránu mi z očí začali sršet blesky. "Ty jsi..." nechal ve větru vlát poslední slovo. "Dlouho jsme se neviděli Kakshi-kun a ty" otočil se na mě. "ty jsi ta zajímavá dívka s mojí pečetí" usmál se na mě slizky a já se ještě víc schovala za Kakashiho. "Oba dva jste velice zajímaví, hlavně ty", podíval se na mě, "ale nepřišel jsem za vámi, mám nějaké záležitosti s tím klukem za vámi" usmál se. "Co od Sasukeho chceš k čertu ty hajzle?! Ani se ho nedotkneš!" zařvala jsem, když jsem se vytrhla Kakashimu a stoupla si před něj, do bojového postoje. On se jen usmál, "proč jdeš po Sasukem?" řekl klidně za mnou Kakshi a chytil mě okolo pasu a trochu si mě přitáhl blíže. "Ty máš štěstí, protože jsi dostal, co jsi chtěl. Dříve jsi TO neměl!." odpověděl mu Orochimaru a já věděla, že mluví o Kakashiho sharinganu, který má od Obita. Ucítila jsem, jak se za mnou Kakashi trochu napjal. "Chci TO taky, sílu Uchihy chci!" usmíval se Orochimaru. "Co všechno má znamenat? Nedávno založená zvučná vesnice... je teď má" prohloubil svůj úsměv. "Abych získal to co chci ,potřebuji figurky, které by mi plnily úkoly." vysvětlil. "A Sasuke je jedna z těch figurek?" ptal se za mnou Kakashi. "Ne Sasuke- kun je speciální figurka!" odpověděl Orochimaru a při tom koukal na mě jako celou dobu. Celou dobu co vše vysvětloval nespustil ze mě oči. Ty jeho slizké hadí oči..na mě koukají celou tu dobu, viděla jsem v nich, že se snaží zjistit odkud jsem mu povědomá. "A ten, který teď dělá zkoušku je jen další oběť" smál se a udělal jeden krok v před. V tom mě Kakashi stáhl za pas, za který mě celou dobu držel, dozadu a stoupl si přede mě do bojového postoje. "Nepřibližuj se k Sasukemu!" křikl rázně a v ruce měl své chidori. "I když jsi jeden ze třílegendárních sanninů, můžu obětovat svůj život, abych tě zabil" křikl. "To teda nemůžeš! Protože tě ochráním a tobě se nic nestane!" usmála jsem se na něj a rázně jsem si stoupla vedle něj a v ruce aktivovala své chidori. Orochimaru se jen začal smát a ani se nehnul. "Co je tu sakra k smíchu?!" ptal se Kakashi. "To co říkáš a jak se chováš spolu moc nehraje, navíc vím, že o ni máš strach. " usmál se a pokynul bradou na mě. "Navíc, nemá cenu používat pečeť a ty to víš. Má srdce, které hledá sílu , bez ohledu na to jak zlá je! Má tenhle druh povahy, je to mstitel." usmál se Orochimaru. "Takže ty jsi toho využil? Ale Sasuke nebude.." nestačil doříct Kakashi protože mu do toho skočil Orochimaru "Dřív nebo později mě začne hledat, bude mě hledat kvůli síle", řekl sebejistě. "To nikdy nedopustím, nedopustím, aby měl takovýhle osud nenechám ho shořet ve tvé prohnilé skrýši až ho tam necháš jako odpad!" křikla jsem na něj když se o točil a odcházel. Všimla jsem si jak se blesku rychle otočil a znovu si mě zvědavě prohlédl, potom se mu zablýskalo v očích a s úsměvem na tváři odešel.
ČTEŠ
Katsumi Uzumaki ( fanfic Naruto)love strory (czech)
FanfictionSpusta z vás zná seriál Naruto a komu se jen tak v hlavě nepotuluje nějaká tan fanfikce ? Kdo nechce aby to mělo třeba jiný konec ? Kdo si něco nepředstavuje ? Já bych se chtěla podělit o mojí fanfikci. Příběh o nebojácné a silné dívce Katsumi Uzu...