deel 7

27 2 0
                                    


**Aymen**: OH, IK PRAAT MET JE , WAAROM KIJKT JE ME ZO AAN?

**Ik**: niets, er is niets 

**Aymen**: IK GA JE...

**Kamélia**: Wat ga je doen?

**Aymen**: EN JIJ, WAAROM OPEN JE JE MOND?

**Kamélia**: Omdat jij de jouwe opent voor onzin, kijk, ze kijkt naar je, waar is het probleem?

**Aymen**: JULLIE MAKEN ME GEK, IK HEB GEEN HONGER MEER!

**Kamélia**: Nou, als je niet eet, ga dan weg uit de woonkamer, ik wil tv kijken!

Hij keek ons echt boos aan en stond op om naar zijn kamer te gaan. Kamélia stond op om zijn plaats in te nemen, en ik volgde haar, maar Aymen hield haar vast bij de arm.

**Aymen**: Doe niet zo gek met mij, Kamélia.

**Kamélia**: 

Ze duwde hem weg en ging op de bank zitten, en ik volgde haar. We hebben gegeten en gepraat, maar ik was ergens anders; ik dacht aan wat ik in Aymens kamer had gehoord. Het had me geschokt, hij die zo stoer doet zonder gevoelens. Is hij zo verliefd? Hahaha, ik kon het nog steeds niet geloven! Ik wilde echt weten wie het meisje was, ook al kende ik haar niet! En die "Amir" ook, omdat hij blijkbaar de enige is die op de hoogte is... De enige die me kan helpen is Kamélia, zij kent iedereen hier. Arme, ze sprak al een tijd met me, maar ik was te veel in gedachten en heb NIETS gehoord van wat ze me vertelde.

**Kamélia**: Trouwens, ik had gelijk om die meid een klap te geven, ze nam me echt voor haar slaaf, kijk, ik heb haar meteen tot rust gebracht!

**Ik**: Euh... hè? Ja, je had gelijk! Ken je een Amir?

**Kamélia**: Hahaha, je geeft niks om wat ik zeg! Ja, ik ken hem, dat is mijn neef en Aymens maat, waarom? Hoe ken jij hem?

**Ik**: Ah, is hij jouw neef??? Ik hoorde mijn moeder over hem praten met Aymen en ik wilde weten wie hij was.

**Kamélia**: Ja, dat is mijn neef en hij is de beste vriend van Aymen, herinner je je dat niet? Toen ze op de middelbare school zaten, waren ze al vrienden en jij was er toen ook nog.

**Ik**: Ah... ik herinner het me niet meer, ik weet zelfs niet meer hoe hij eruitziet.

**Kamélia**: Ik zal je hem de volgende keer laten zien.

**Ik**: Goed, en trouwens, heb je ooit met iemand gedate?

Ik wist dat ze dat niet had gedaan, maar ik moest iets vinden om te weten wie het meisje was waar Aymen van hield, dus ik ging langzaam verder...

**Kamélia**: Nee, nooit, ik zou gek worden, je bent gek, en bovendien is het niet mijn ding, ik heb al mijn familie aan mijn hoofd, ik wil geen jongen erbij! En jij? Is er een klein Amerikaan of zo? Hahaha.

**Ik**: Hahaha, nee, ik ook niet, ik weet niet waarom, maar ik heb het nooit gewild! En Aymen heeft hij ooit met iemand geweest?

**Kamélia**: Hahaha, nee, nooit.

**Ik**: Waarom lach je?

**Kamélia**: Niemand heeft hem gewild.

**Ik**: Hahaha, is dat waar?

**Kamélia**: Nee, ik maak een grapje, maar hij is geen liefdevolle jongen, hij heeft alleen maar meiden gehad, maar hij heeft nooit serieus willen worden.

**Ik**: Ah, oké, en hij heeft zelfs niet van een meisje gehouden? Zelfs niet zonder met iemand te zijn?

**Kamélia**: Nee, hij zou het me hebben verteld.

Van dure jurkjes naar goedkope trainingspakken.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu