deel 18

26 3 0
                                    

pov chainez: 

Plotseling zien we Aymen binnenkomen, maar hij heeft zijn handen achter zijn rug en lijkt echt boos; ik begrijp er niets van.

**Ik**: Aymen?

Hij kijkt me aan zonder te antwoorden en loopt verder. Qassim staat achter hem met een wapen op zijn hoofd gericht.

**Aymen**: Amir, schiet niet, laat je wapen zakken.

**Qassim**: Kom op Amir, wees een schat en luister naar je vriend.

**Amir**: Verdorie...

Ze komen allemaal de kamer binnen en achter Qassim staat nog een gast, maar die had ik nog nooit eerder gezien.

**Qassim**: Chaïnez, kom in actie, ga zitten... VERDOMME, IS DAT BILEL DÁÁR?

Hij kijkt naar Bilel; ik was hem totaal vergeten!!! Hij lag op de grond en was bloedig! En dat doet me denken aan Abdou; ik had het gevoel dat Qassim en de andere gast hem niet hadden gezien, omdat hij achter de deur stond, maar ik zag hem.

**Qassim**: Amir, vuile klootzak, waarom sla je hem? Ga allemaal op de bank zitten, dan regelen we dit.

Ik sta op en ga op de bank zitten; Aymen en Amir volgen me nadat Qassim hun wapens heeft afgenomen, dus we zitten ECHT in de problemen aangezien hij en de man die met hem meewas gewapend waren.

**Qassim**: Goed... *Hij zet de stoel tegenover zich en gaat zitten.* Vinden jullie dit leuk?

**Ik**: Jij bent de enige die zo dom is om hier plezier in te hebben.

**Qassim**: HOU JE KLOTEBEK DICHT!

**Amir**: PRAAT NIET ZO, DENK JE DAT HET JOUW VRIENDIN IS OFZO?

**Qassim**: Nee, het is gewoon de zus van die klootzak.

**Aymen**: Die klootzak zal je laten inzien wat je gedaan hebt; je gaat niets begrijpen van je leven.

Het is vreemd, maar Aymen leek kalm; hij was enorm woedend, maar kalm.

**Qassim**: *Met zijn wapen omhoog* Herhaal dat?

**Aymen**: *Hij komt dichterbij zonder op te staan* DE KLOOTZAK GAAT JE JE BALLEN LATEN ETEN, JE GAAT NIETS BEGRIJPEN VAN JE LEVEN... Is dat goed?

**Qassim**: Oké, oké, wil je stoer doen? We gaan een beetje lachen... Jij, neem Chaïnez en ga naar beneden, haal wie je wilt en doe wat je wilt met haar.

**Amir**: *Hij staat op* Wat heb je daar gezegd? Wollah, hij mag haar niet eens aanraken zolang ik hier ben.

**Qassim**: *Hij staat ook op* En wat ga jij doen?

**Amir**: *Hij gaat weer zitten* Niets... Neem haar maar, het maakt me niet uit; ik wilde haar eerst, maar het is het niet waard.

**Aymen**: Ben je serieus, Amir?

**Ik**: Maak je een grapje?

Ik geloofde het niet; hij was serieus?!? Hij durfde dat over mij TEGEN ME TE ZEGGEN?

**Amir**: Waarom zou ik grapjes maken? Als het niet voor dat was, denk je dat ik je zou komen halen???

**Qassim**: Blijkbaar ben ik hier niet de enige klootzak!

De man komt naar me toe, pakt me bij mijn arm en trekt me met zich mee.

**Aymen**: AMIR VERDOMME, IK GA JE SLAAN, BEN JE SERIEUS? IK KAN ME NIET OPSTAAN, VERDORIE, BEWEEG JE!

**Amir**: Het is goed, je houdt niet eens van haar; laat haar, wat is het probleem?

**Ik**: *terwijl ik huil* AMIR, LAAT HEM ME NIET MEENEMEN!

Van dure jurkjes naar goedkope trainingspakken.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu