pov chainez:
**Bilel:** Heb je al eens een vriendje gehad?
**Ik:** Waarom vraag je dat?
**Bilel:** Antwoord gewoon.
**Ik:** Nee, maar waarom?
**Bilel:** Gewoon om te weten of ik de eerste ben.
**Ik:** Haha, de eerste waar in? Niemand zal me aanraken, jullie zijn gek.
**Bilel:** Zullen we wedden?
**Ik:** ...
Hij stond op, legde zijn broodje neer en begon naar me toe te lopen. Ik werd bang dat hij iets zou proberen, dus ik stond op.
**Bilel:** Hé, waarom sta je op? Geef me mijn telefoon alsjeblieft.
**Ik:** Huh? Waar is het?
**Bilel:** Je zat ernaast.
Ik draaide me om en zocht met mijn handen omdat ik niet veel kon zien, toen vond ik het en gaf het hem. Ik maakte me allemaal scenario's in mijn hoofd!!! Ik dacht dat hij me zou verkrachten of zoiets!!!
Hij pakte zijn telefoon en belde iemand.
# Oproep
**Bilel:** Hé, waar ben je?
(...:)
**Bilel:** Kom en neem de anderen mee.
(...:)
**Bilel:** Waarom kun je niet?
(...:)
**Bilel:** Je werkt op m'n zenuwen! Morgen kom je, anders "doe ik het zelf".
(...:)
**Bilel:** Ik heb het je beloofd, ik ben geen klootzak, we hadden gezegd dat de volgende voor jou was.
(...:)
**Bilel:** Oké, doei.
Had ik dat goed gehoord?! Hij zei: "ik doe het zelf"?! En als ik het goed begreep, wil hij meerdere vrienden van hem meenemen? Nee, nee, nee, dit is een grap, niemand zal me aanraken, en al helemaal niet hij en zijn vrienden!!!
**Ik:** Meen je dat serieus?
**Bilel:** Wat?
**Ik:** Je brengt niemand mee!
**Bilel:** Oh, wil je alleen mij dan?
Hij zei het met zo'n vieze blik, ik werd er misselijk van!
**Ik:** Nee, niemand! Alsjeblieft...
**Bilel:** Maak je geen zorgen, je moet het eens proeven voor je doodgaat.
**Ik:** Ik sterf liever zo!
**Bilel:** Maar ik liever niet, dus morgen is het jouw beurt! Als het aan mij lag, zouden we nu niet praten, het is alleen dat ik een vriend beloofd heb dat hij met de volgende mocht beginnen, en de volgende, nou ja... dat ben jij.
Ik begon te huilen, ik wilde niet huilen voor hem, maar ik kon het niet meer tegenhouden! Al 18 jaar heb ik mijn trots bewaard, en hij denkt dat hij dat zomaar van me kan afpakken?
Hij kwam dichterbij en keek me aan, ik keek omhoog en ontmoette zijn blik.
**Bilel:** Stop met huilen, je maakt me boos en ik ga de controle verliezen, ik ga je...
**Ik:** WAT GA JE DOEN? ME DODEN?!
**Bilel:** Ja, precies, ik maak je af, vieze hoer, doe maar niet alsof je mooi bent. Wollah, ik schiet je neer, je zult het niet eens begrijpen!
JE LEEST
Van dure jurkjes naar goedkope trainingspakken.
RomanceNIET MIJN VERHAAL.. Dit is een verhaal van een schrijfster die jammer genoeg is overleden rond 2017.. Haar verhaal ging over chainez en haar leven na de dood van haar vader. Dit verhaal en dit boek spookt nog vaak rond in mijn hoofd. Ik weet dat d...