pov chainez
We maakten de rit, Khalti Sofia bleef maar schreeuwen en Yassine kon er niet meer tegen!
**Khalti Sofia**: YASSINE BELA3 FOMOK WOLLAH QUI N'ZIED GHADI N'JI LIK OU N'KOUTLEK!!! (Houd je mond, ik zweer het je, als ik ga bevallen kom ik je vermoorden!)
**Yassine**: Chaïnez, neem de derde links! MAMA, STOP MET SCHREEUWEN, IK ZIT NET ACHTER JE!
**Ik**: Oké.
**Khalti Sofia**: YA KELB, SCHREEUW JE TEGEN MOEDER ? IK HOOP DAT JE ZUS BETER OPGEVOED WORDT DAN JIJ!
**Yassine**: Maar jij hebt me opgevoed!
**Khalti Sofia**: DAT IS NIET WAAR, IK VOND JE OP DE STRAAT, IK HEB JE UIT MEDELIJDEN MEGENOMEN! MIJN KINDEREN ZIJN NIET ZO!!!
Kortom, het was compleet chaotisch en het werd steeds erger!!! Eindelijk kwamen we aan bij het ziekenhuis, en Yassine rende om een dokter te halen terwijl ik Khalti Sofia hielp de auto uit te stappen. Enkele minuten later arriveerden twee verpleegsters om Khalti Sofia te helpen, ze bleef maar schreeuwen tegen iedereen,
Ik ging naar de balie en ze vroegen me om papieren in te vullen, maar ik wachtte liever op Khali Hakim, dus Yassine en ik gingen buiten op een bankje zitten voor het ziekenhuis.
**Ik**: Dus?
**Yassine**: Wat?
**Ik**: Ben je blij? Je krijgt een zus!
**Yassine**: Ben je gek? Djalil maakt me al gek, en nu krijg ik er nog een meisje bij!
**Ik**: MDDR, stop, de arme, wie zegt dat ze zoals Djalil zal zijn?
**Yassine**: Het is erfelijk.
**Ik**: Onzin! Maar goed, nu we alleen zijn... IK WIL ALLES WETEN OVER HABIBAAAAA!
**Yassine**: Ooooh, schreeuw niet, je maakt mijn oren kapot!!! Wat wil je weten? Ik heb je alles verteld!
**Ik**: Maar nee, nee, er zijn dingen die je moet vertellen!
**Yassine**: Ik vertel je iets, maar je vertelt het aan NIEMAND.
**Ik**: Ja, maak je geen zorgen, je kunt alles zeggen!
**Yassine**: Ik heb... Ik heb haar zwanger gemaakt...
Mijn hart stopte met kloppen toen hij dat zei! Hij heeft een meisje van 15 zwanger gemaakt? Nee, nee, nee, dat kan niet!
**Ik**: Yassine, meen je dit? Maar je bent 15, heb je aan de toekomst gedacht? Hoe ga je dit aan? En wat heeft Habiba gezegd? Verdomme, Yassine, je bent te ver gegaan!
Hij keek me aan zonder te reageren, en toen barstte hij ineens in lachen uit!
**Yassine**: MDDDDDDR OOOOOH, JE HEBT ME GEKILLD!!! Je bent gek, ik maak een grapje, we hebben niets gedaan, heshek!
Ik voelde me dom, ECHT dom!
**Yassine**: Het is goed, smeh, ik maak geen grapje, maar je had je gezicht moeten zien, PTDDR!
**Ik**: Het is normaal, ik was bang!
**Yassine**: Maar maak je geen zorgen, we zijn niet gek.
**Ik**: Je weet maar nooit! En hoe lang hou je al van haar?
**Yassine**: Chaïnez, ik zweer het, je maakt geen grapjes! Sinds de basisschool.
Ik moest mijn lach inhouden, maar het was zo schattig!
**Ik**: Ik maak geen grapje... Het is echt schattig!
**Yassine**: Je noemt me schattig! Lijkt het alsof ik een schatje ben?
JE LEEST
Van dure jurkjes naar goedkope trainingspakken.
RomanceNIET MIJN VERHAAL.. Dit is een verhaal van een schrijfster die jammer genoeg is overleden rond 2017.. Haar verhaal ging over chainez en haar leven na de dood van haar vader. Dit verhaal en dit boek spookt nog vaak rond in mijn hoofd. Ik weet dat d...