pov chainez:
Hij zat helemaal onder de verf (haha, valse hoop 😜)! Hij leek wel een kind dat net had geverfd en hij lag dubbel van het lachen.
Younes: Karim, wat is dit?
Karim: Haha, binnen ging alles mis, ik weet niet waarom, maar ze begonnen verf overal te gooien.
Younes: Wat een stel kinderen, echt waar.
Karim: Haha, het was niet onze schuld, het was de serveerder enzo, er was een gevecht en om het te stoppen gooiden ze verf. We stonden er gewoon middenin.
Younes: Maar waar is Moha?!
Karim: Hij is naar een winkel gegaan om zich om te kleden, hij schaamde zich om zo naar buiten te gaan.
Aymen: En jij maakt je er niet druk om?
Karim: Helemaal niet!
Wij: Haha!
Younes: Karim, bel Moha en zeg dat hij ons komt opzoeken bij het Regency.
Ik: Wat is dat?
Younes: Het restaurant van een vriend, daar gaan we eten.
Ik: Ah, oké.
We staan allemaal op, Younes betaalt de serveerder en we gaan. Het restaurant bleek dichtbij te zijn, dus we gingen te voet. We liepen over het strand en niemand zei echt iets, maar iedereen keek naar ons, waarschijnlijk door Karim. Hij maakte zich er helemaal niet druk om. Hij zat vol met groene, rode, blauwe en zwarte verf en het leek hem niets uit te maken.
Amir: Karim, je maakt ons echt belachelijk, man.
Karim: Nee, joh, geen zorgen.
Amir: Kijk hoe mensen naar ons kijken door jou.
Karim: Stop met naar hen te kijken, dan zie je niet eens dat ze naar je kijken.
Amir: ...
Aymen: Haha, het is goed, man, hij is toch swag zoals hij is.
Karim: Zie je wel!
Aymen: Maar je gaat wel moeite hebben om die verf uit je haar te krijgen.
Younes: Geen zorgen, we scheren hem gewoon kaal.
Karim: Nee, man, niemand scheert mijn haar af! Ik was het desnoods twintig keer.
In elk geval, we lopen ongeveer twintig minuten en komen aan bij een restaurant dat een beetje afgelegen ligt ten opzichte van de andere, maar het zat toch vol. We gaan naar binnen en een man komt naar ons toe, Younes schudt zijn hand alsof hij hem kent.
Younes: Is er iemand in de achterkamer?
De man: Nee, meneer.
Younes: Dan eten we daar.
De man: Sorry, meneer, maar dat is gereserveerd voor...
Younes: Zeg tegen de baas dat het voor Younes is.
De man: Ik kom zo terug.
Hij loopt naar een kamer achter de toonbank en wij wachten bij de ingang.
Aymen: Sinds wanneer spreek je Spaans?
Younes: Sinds ik hier ben komen wonen.
Aymen: Maar hoeveel talen spreek je dan? De laatste keer dat ik je zag, sprak je Portugees.
Younes: Ik moet het leren, anders is het lastig! Wie van jullie spreekt Spaans?
Aymen: Ik niet, vergeet het maar.
JE LEEST
Van dure jurkjes naar goedkope trainingspakken.
RomanceNIET MIJN VERHAAL.. Dit is een verhaal van een schrijfster die jammer genoeg is overleden rond 2017.. Haar verhaal ging over chainez en haar leven na de dood van haar vader. Dit verhaal en dit boek spookt nog vaak rond in mijn hoofd. Ik weet dat d...