pov aymen;
**...** Heb je mijn nummer niet meer?
**..ik.:** Nee, wie ben je?
**...:** Het is Sarah.
**Ik:** Ah oké, wat wil je?
**Sarah:** Met je praten.
**Ik:** Nou, praat dan.
**Sarah:** Nee, maar in het echt... Kun je komen?
**Ik:** Praat, ik ben in Spanje.
**Sarah:** ...
**Ik:** Kom op, anders hang ik op, ik heb dingen te doen.
**Sarah:** Ik... *ze begint te huilen* beloven je wordt niet boos, oké?
**Ik:** Waarom huil je weer?
**Sarah:** Ik ben zwanger.
**Ik:** ECHT ! Gefeliciteerd mabrouk voor je!
**Sarah:** Het is jou, Aymen... Jij bent de vader.
**Ik:** mmm , met al die jongens die bij jou zijn geweest, waarom zou het dan ik zijn?
**Sarah:** ... Aymen, ik ben meer dan 5 maanden gestopt met met anderen naar bed gaan, er was alleen jij, dus het is zeker jij... Ik heb alles opgegeven voor jou, ik... ik hou van je.
Ik was in de war toen ze dat zei, ik weet niet waarom. Sarah, de grootste slet van de stad, is nu ineens serieus? En denkt ze echt dat ze me voor de gek houdt? Het zou echt mijn kind kunnen zijn, maar zelfs zij weet misschien niet wie de vader is.
**Ik:** Sarah, weet je wat? Laat me niet met je leugens zitten. Tussen jou en mij is het onmogelijk en weet je wat nog minder mogelijk is? Dat ik de vader ben! Zelfs als ik dronken ben, bescherm ik mezelf en jij nam de pil, dus maak me niet belachelijk.
**Sarah:** Aymen, alsjeblieft, geloof me, ik weet dat jij het bent... Ik zocht je voordat je wegging, ik wilde het je in het echt zeggen en ik zag Kamélia, Amir en je zus, ze wilden me niet vertellen waar je was, dus ben ik weggegaan.
**Ik:** Verwijder mijn nummer en bel me nooit meer. Zoek een andere vader voor je kind. Dag.
Poeh, ze is gek, denkt ze echt dat ik haar heb zwanger gemaakt? Ik zou liever een kameel zwanger maken dan dit! En waarom zegt ze dat ze die anderen heeft gezien? En zij hebben me niets verteld?! Ik hoop echt dat ze niet voor hen heeft gezegd dat ze zwanger is!
Hoe dan ook, laten we de boodschappen afmaken en naar huis gaan. Ik snap niet waarom ze me zo kwaad maakt. Sarah belt me om dat te zeggen, wat denkt ze?
Toen we bij het huis aankwamen, zagen we Younes naar buiten komen, hij zei dat hij zijn auto naar de garage zou brengen.
**Moha:** Dus die auto van dat meisje?
**Younes:** Ik heb het haar teruggegeven en ik heb haar nummer.
**Moha:** Waarom ligt ze niet in je bed dan?
**Younes:** Ze is ingewikkeld, geloof me niet.
**Ik:** MDDDR.
**Moha:** Kom op, laten we naar huis gaan.
POV Chainez:
Younes is net binnengekomen, maar hij gaat direct weer weg. Hij moet zijn auto naar de garage brengen, dus hij pakt alleen de sleutels en gaat. Vijf minuten later komen Aymen en Moha het huis binnen met de boodschappentassen, dus we komen naar hen toe in de keuken.
Ze zeggen selem tegen ons en Aymen gaat meteen naar zijn kamer zonder naar iemand te kijken.
**Amir:** Wat is er met hem?
JE LEEST
Van dure jurkjes naar goedkope trainingspakken.
RomanceNIET MIJN VERHAAL.. Dit is een verhaal van een schrijfster die jammer genoeg is overleden rond 2017.. Haar verhaal ging over chainez en haar leven na de dood van haar vader. Dit verhaal en dit boek spookt nog vaak rond in mijn hoofd. Ik weet dat d...