deel 23

22 2 0
                                    

Hij staat op en gaat naast me zitten.

**Aymen**: Omdat ik zei dat ik niet wist waar Qassim was, terwijl ik het wel weet. Ze zagen Bilel en die andere gast bewusteloos liggen, en Bilel zat onder het bloed. Hakim gelooft me niet en het bloed van Qassim op de grond, ik zei dat het er al was, maar hij zag duidelijk dat dat niet het geval was.

**Ik**: Wacht even, waarom is er bloed van Qassim? Wat hebben jullie met hem gedaan en waar is hij?

**Aymen**: Ah ja, zeubi, je was er niet! Abdou werd boos en schoot hem in zijn knie, nu zit hij waarschijnlijk in een kelder.

**Ik**: Ben je serieus? Waarom in een kelder? Van wie is die kelder?

**Aymen**: Ja, maar hij schoot hem in zijn knie, dat is niks. Het is zijn eigen kelder, hij heeft er 3 of 4 in de wijk, dus ze hebben hem daar naartoe gebracht.

**Ik**: Dat is... Jullie zijn gek.

**Aymen**: Dat is het leven, toch? Hij of wij, wat kies je?

**Ik**: Hem.

**Aymen**: Nou, daar ga je dan... Hoe dan ook, ik zal het wel oplossen.

**Ik**: Waarom vertel je niet gewoon de waarheid? En wat gaan jullie met Qassim doen?

**Aymen**: Het is te laat, ik ben begonnen met liegen, nu moet ik het afmaken. We zijn van plan hem te vermoorden, maar niet meteen.

**Ik**: Ik heb het gevoel dat dit slecht gaat aflopen...

**Aymen**: Maak je geen zorgen, ik regel het wel! Maar goed, ben je moe?

**Ik**: Nee, niet echt.

Hij staat op, zet de playstation en de tv aan, gooit me een controller toe en gaat weer naast me zitten.

**Aymen**: Weet je hoe je moet spelen?

**Ik**: Hangt ervan af, wat spelen we?

**Aymen**: Barbie? MDDDR, ik weet het niet, kies maar.

**Ik**: Heb je Fifa?

**Aymen**: Zeg me niet dat jij dat speelt?

**Ik**: MDDR, ja, ik speelde het af en toe.

**Aymen**: Oké, we zullen zien, maar ik zeg je, het is onmogelijk dat je van me wint.

**Ik**: Je onderschat me.

Dus we begonnen te spelen, en raad eens wie er won? Aymen...

**Aymen**: Raaaaai, ik heb gewonnen, had ik het je niet gezegd?

**Ik**: Eh... 3-2, het is niet alsof je met 7-1 won.

**Aymen**: Zeg me ook dat het geluk was, toch?

**Ik**: Bijna.

**Aymen**: We gaan opnieuw beginnen, ik zal je laten zien wat geluk is.

Ik gaf alles, hij deed te stoer, dus ik moest echt winnen! Na 15 minuten van een intense strijd...

**Ik**: IK HEB GEWONNEN!!!

**Aymen**: Pfff, ik liet je expres winnen, ik kreeg medelijden met je. 

**Ik**: Natuurlijk...

**Aymen**: Zullen we opnieuw spelen? Als ik je deze keer niet minstens 5 doelpunten maak, noem ik mezelf geen Aymen meer.

**Ik**: Nou, begin maar vast met het kiezen van een andere naam.

**Aymen**: MDDDR, in je dromen.

We begonnen een nieuwe ronde, en ondertussen kwam mijn moeder binnen om ons uit te foeteren omdat we te veel lawaai maakten.

Van dure jurkjes naar goedkope trainingspakken.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu