**Ik zag Aymen binnenkomen, en omdat Amir naast me stond, zag hij het ook. Maar Kamélia, die met haar rug naar de deur zat, zag hem niet.**
Aymen kwam binnen en hield vreemd genoeg de deur vast, alsof hij op iemand wachtte. Ik keek naar Amir, die ook niet begreep wat er aan de hand was, maar toen zagen we een vrouw van in de twintig aankomen.
**Kamélia:**
"Wesh, het lijkt wel alsof jullie een spook hebben gezien!"
**Amir:**
"MDDR nee, ik keek alleen of er buiten plek was om uit te gaan, het is hier warm."
**Ik:**
"Klopt, zullen we naar buiten gaan?"
**Yassine & Djalil:**
"Ouaai!"
We pakken onze dienbladen en gaan naar buiten, precies op het moment dat Aymen bij de kassa staat met de vrouw, dus hij heeft ons niet gezien. We zetten onze dienbladen op het terras neer en gaan zitten. Het was 15:24...
**Amir:**
"Ooh, ik ga caramel halen, ben zo terug!"
**Kamélia:**
"MDDDR, wat een kind!"
**Amir:**
"Taaz!"
Amir ging naar binnen om "caramel te halen", maar ik was er zeker van dat hij ging praten met Aymen...
-
POV Aymen:
"Sarah (Pute 7), 14:57: 'Aymen schatje, wil je niet met me uitgaan alsjeblieft? ❤'"
"Ik, 15:06: 'Sarah, maak me niet gek alsjeblieft, waar wil je nu weer heen?'"
"Sarah, 15:07: 'Kom op Babe, we gaan waar jij wilt! Ik wil je gewoon zien... Het is al zo lang geleden...'"
"Ik, 15:09: 'Ik kom je over 5 minuten ophalen, maak je klaar.'"
Ik was met mijn vrienden, had geen zin om weg te gaan, maar als het om meiden gaat, moet ik wel! Ik stond op, pakte mijn autosleutels en ging weg.
**Ik:**"Oh jongens, ik ben weg!"
**Vriend 1:**"Waar ga je heen?"
**Ik:**"De plicht roept! hahaha"
**Vriend 1:**"haha, wat voor plicht? Hoe heet jouw plicht?"
**Vriend 2:**"Het is vast dat meisje met die groene ogen!"
**Ik:**"Nee, dat meisje met de groene ogen heb ik twee dagen achter elkaar gezien, dit is Sarah."
**Vriend 1:**"Raaaai, bsahtek! hahaha, veel plezier klootzak!"
**Ik:**"Maak je geen zorgen, ik ga me prima vermaken!"
Ik stapte in mijn auto en reed vijf minuten naar Sarah's huis. Arm ding, ik denk dat ze me leuk vindt, maar ze is alleen goed voor één ding. Ik kwam voor haar huis aan, en daar stond ze al, gekleed in een minirok en een veel te kort topje. Ze stapte in de auto en kuste me meteen, maar eerlijk gezegd had ik bijna overgegeven. Haar mond had de ronde gedaan! Maar ik moest wel, als ik haar vanavond wilde hebben...
**Sarah:**"Alles goed Bb? Je ziet er boos uit."
**Ik:**"Nee, het gaat wel."
**Sarah:**"Hmm... Kunnen we naar de McDonald's, alsjeblieft? Ik wil een ijsje."
**Ik:**"Sarah, ben je serieus? Je bent toch geen drie jaar oud?"
**Sarah:**"Alleeeeeeer! Daarna mag jij kiezen..."
JE LEEST
Van dure jurkjes naar goedkope trainingspakken.
RomanceNIET MIJN VERHAAL.. Dit is een verhaal van een schrijfster die jammer genoeg is overleden rond 2017.. Haar verhaal ging over chainez en haar leven na de dood van haar vader. Dit verhaal en dit boek spookt nog vaak rond in mijn hoofd. Ik weet dat d...