**Kamélia**: "WAT IS ER GEBEURD?"
**Amir**: "Hou op met schreeuwen, maak khalti niet wakker en ga spullen halen om hem te verzorgen!"
Amir legt Aymen op de bank, en wij stonden daar alleen maar te kijken, volledig in shock.
**Amir**: "Maar kom op, schiet op!"
We renden naar de badkamer om alles te pakken wat nodig was om Aymen te verzorgen, en kwamen terug naar de woonkamer.
POV Amir:
Om 21:30 stond ik beneden bij mijn gebouw met een paar vrienden te chillen en te praten. Ik zag Aymen snel naar binnen gaan, en tien minuten later kwam hij weer naar buiten, zonder iemand aan te kijken, en liep hij naar de achterkant van het gebouw... Dat betekende dat hij weer ging werken.
Ik stuurde hem een bericht:
**"Ik, 21:36:** Ga je werken?"
**"Aymen, 21:38:** Ja."
**"Ik, 21:39:** Voor Qassim?"
**"Aymen, 21:42:** Ik werk niet VOOR hem, ik werk MET hem."
**"Ik, 21:45:** Stop toch eens met je trots! Wees voorzichtig."
**"Aymen, 21:48:** Maak je geen zorgen 😉."
---
Hij begrijpt gewoon niet dat dealen nergens goed voor is! Ja, het geld is verleidelijk, maar eerlijk geld is zoveel beter. Ik ga niet doen alsof ik perfect ben; ik heb ook gedeald, maar ik ben er snel mee gestopt...
Ik keek rond en zag Qassim op een bankje in het park zitten met een paar andere jongens.
---
Drie uur later was er nog steeds niks gebeurd. We waren nog buiten, het was zaterdagavond en ik hoefde morgen niet te werken, dus ik genoot van de avond. Het was inmiddels 00:50 en Aymen was nog steeds niet terug, maar dat baarde me geen zorgen. Hij komt vaak laat thuis.
Ik was op mijn telefoon aan het kijken en aan het denken toen ik een bericht kreeg:
**"Sarah (die trut), 00:56:** Hey, weet je waar Aymen is? Hij is iets vergeten bij mij en hij reageert niet."
**"Ik, 00:58:** Nee, ik weet niet waar hij is. Gaat zijn telefoon over?"
**"Sarah (die trut), 01:00:** Ja, het gaat over, maar hij neemt niet op. Ik heb hem vijf keer gebeld en het is steeds hetzelfde."
**"Ik, 01:02:** Ik zal kijken."
**"Sarah (die trut), 01:03:** Bedankt ❤."
**"Ik, 01:04:** Je bent gek, het is niet voor jou dat ik hem ga zoeken. En stuur nooit meer een hartje naar mij, anders laat ik je je telefoon opeten!"
**"Sarah (die trut), 01:05:** Oké, sorry."
Ik stond op en liep een rondje, misschien was hij terug en had ik het gemist. Na tien minuten zoeken had ik hem nog steeds niet gevonden, dus probeerde ik hem te bellen. De eerste keer nam hij niet op, de tweede keer ook niet... Na acht keer bellen zonder antwoord begon ik echt bang te worden.
Ik wist niet wat ik moest doen; ik liep als een gek rond, zonder een idee waar hij was!
Toen kreeg ik een inkomend gesprek van Aymen. Ik was zo geschrokken dat ik even niet wist wat ik moest doen. Voordat ik opnam, wilde ik hem uitschelden omdat hij me zo boos had gemaakt...
**Ik**: "Bro, serieus, ik heb je 8 keer gebeld en je neemt niet op?"
**Aymen**: "Kom... haal me... haal me op."
JE LEEST
Van dure jurkjes naar goedkope trainingspakken.
RomanceNIET MIJN VERHAAL.. Dit is een verhaal van een schrijfster die jammer genoeg is overleden rond 2017.. Haar verhaal ging over chainez en haar leven na de dood van haar vader. Dit verhaal en dit boek spookt nog vaak rond in mijn hoofd. Ik weet dat d...