deel 35

21 1 0
                                    

POV AMIR (HABIBI) 

**Chaïnez:** "Euh, dat is geen reden."

Moet ik het zeggen of niet? Als ze me afwijst, gooi ik haar gelijk in het water, dus wat doe ik? Ah, laat maar, ik zeg niks, ik wil niet voor een watje doorgaan en ik weet niet eens of het wederzijds is.

**Ik:** "Het is gewoon hoe jongens zijn, ze zijn hitsig, dus ik wil dat je voorzichtig bent."

**Chaïnez:** "Ah, maak je geen zorgen, het is goed."

**Ik:** "Mmh... Hoe gaat het met je voet?"

**Chaïnez:** "Beter dan gisteren, maar het doet nog steeds pijn als ik loop."

**Ik:** "Ja, dat is normaal."

**Aymen:** "Waarom staan jullie zo vroeg op, zeubi?"

We kijken hem aan en hij zag eruit alsof hij net wakker was, met zijn haar alle kanten op en halfgesloten ogen. Dus ik besloot even een grapje te maken...

**Ik:** "Kom, ik laat je zien waarom."

Hij komt dichterbij en ik pak zijn arm, zogenaamd om hem naar de rand van het zwembad te leiden.

**Ik:** "Kijk naar het strand 's ochtends, is het niet prachtig?"

**Aymen:** "Fuck off, je klinkt als een toerist."

**Ik:** "Ik maak maar een grapje."

*PLOOEF* ik duwde hem in het zwembad. Ik weet dat het niet oké is, maar hij zag er eng uit met dat slaperige hoofd.

**Aymen:** "AMIIIIIIR, IK GA JE KAPOTMAKEN, ZEUBI! WAAROM DUW JE ME?!"

**Ik:** "Je bent te sexy als je nat bent."

**Aymen:** "Haaan, dank je, schatje."

**Chaïnez:** "AAAAAAAH, HOMOOOOO , HIJ BEDRIEGT KAMÉLIA MET AMIR!"

Ik kon niet meer van het lachen, die meid is gek! De dag dat ik homo ben, schiet ik mezelf neer, Wollah!

**Ik:** "Eeey, maar ben je gek? Ik zou liever een kameel doen."

**Aymen:** "Regel eerst wat vrouwen voordat je naar kamelen gaat."

**Ik:** "Ik regel vrouwen die me vervolgens bellen om te zeggen dat ze zwanger zijn? Dat is jouw specialiteit, niet de mijne."

**Aymen:** "MDDDR."

**Kamélia:** "Wie is er zwanger?"

We draaiden ons allemaal tegelijkertijd om. Ze stond bij de ingang van het terras en staarde ons aan, wachtend op een antwoord...

**Aymen:** "Niemand."

**Kamélia:** "Amir, over wie heb je het?"

**Ik:** "Niemand, we maken gewoon een grapje."

**Kamélia:** "Aymen, Wollah, als je iemand zwanger hebt gemaakt, vergeet mij dan maar."

**Aymen:** "Zeubi, begin niet zo vroeg op de dag!"

**Chaïnez:** "Het is al bijna 11 uur."

**Ik:** "Stop met hem nog verder de grond in te boren."

**Chaïnez:** "MDDR."

Kamélia vertrok in een boze bui en Aymen ging achter haar aan om haar te kalmeren, maar niet zonder mij eerst in het water te duwen. Gelukkig viel ik niet, MDDR.

**Chaïnez:** "Goed gedaan, Morray."

**Ik:** "MDDR, hou je mond."

**Chaïnez:** "Het was niet echt slim, geef het maar toe."

Van dure jurkjes naar goedkope trainingspakken.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu