Trouwens wat vinden jullie van het boek en herkent iemand het boek nog van jeren geleden? Nog feedback over de vertaling alles is welkom !
Pov chainez:
toen we naar de deur keken zagen we een iets oudere man. Hij had moha vast en een wapen tegen zijn hoofd aangedrukt...
**Moha:** "Off mí hijo de puta te voy a follar!" (Laat me los, klootzak, ik ga je pakken!)
**...:** "Cállate o te vuelo el cráneo" (Hou je mond of ik blaas je hersenen eruit.)
**Younes:** "Marcos, doe niet gek! Laat Moha los, anders knal ik jou eraf."
Oké... Oké... Oké... Dus de man die Moha met een wapen tegen zijn hoofd vasthoudt heet Marcos... MAAR WAAROM?! Waarom doet hij dit ineens, alsof het zijn eigen huis is? En waarom loopt Younes met een wapen door het huis? Wat zijn dit voor gekken?
---
**Marcos:** "Younes, we gaan een ruil doen, oké? Geef me alles wat je vandaag hebt ontvangen en ik laat je kleine beschermeling met rust."
**Younes:** "Ben je gek? Ik geef je nooit wat je wil!"
**Marcos:** "Zoals je wil."
Hij laadt zijn wapen, en Younes doet hetzelfde, maar Marcos was er zeker van dat hij Moha niet zou missen.
**Moha:** "Je hebt niet de ballen om te schieten."
**Marcos:** "Zullen we wedden?"
**Younes:** "Als je schiet, kom je hier niet levend uit."
**Marcos:** ...
**Younes:** "Ben je high?"
**Marcos:** "Nee! Stop met praten en geef me gewoon wat ik gevraagd heb."
**Younes:** *Hij laat zijn wapen zakken.* "Karim, ik ga het pakken. Zodra hij zich omdraait, ontwapen je hem."
**Marcos:** "WAT ZEI JE?"
**Younes:** "Ik vroeg hem hoeveel het was! Ik zal het je geven, maar laat Moha eerst los."
**Marcos:** "Ben je gek? Ik laat hem pas los als ik alles heb."
**Younes:** *Hij zucht.* "Oké..."
Hij legt zijn wapen op de grond, pakt zijn sleutels van de tafel en steekt zijn handen in de lucht terwijl hij naar binnen loopt.
**Marcos:** "Loop voor me uit."
**Younes:** "Ik was niet van plan om achter je aan te lopen, ik ben geen hond die mensen volgt."
**Marcos:** "En hou ook je mond dicht."
Younes loopt naar de voordeur, gevolgd door Marcos en Moha. Karim loopt voorzichtig, zonder geluid te maken, naar Marcos toe. Hij was bijna achter hem toen Aicha de trap afkwam, en daardoor verpestte ze alles. Marcos draaide zich om en richtte zijn wapen op Karim.
---
**Marcos:** "STOP! Niemand beweegt meer."
**Aicha:** "Wat is dit?!"
**Younes:** "Verdorie..."
Nu zaten we echt in de problemen! Voor Kamélia, Aymen, Amir en mij was het nog oké, want we waren nog steeds op het terras, maar Karim, Moha, Younes en Aicha stonden midden in de hal, ongewapend en met een compleet doorgedraaide man.
**Aymen:** *Fluisterend.* "Amir, heb je niet een slim plannetje?"
**Amir:** ...
**Aymen:** "Denk snel, man!"
JE LEEST
Van dure jurkjes naar goedkope trainingspakken.
RomantiekNIET MIJN VERHAAL.. Dit is een verhaal van een schrijfster die jammer genoeg is overleden rond 2017.. Haar verhaal ging over chainez en haar leven na de dood van haar vader. Dit verhaal en dit boek spookt nog vaak rond in mijn hoofd. Ik weet dat d...