POV Aymen:
Ik zet Chaïnez af en keer terug naar *****. Ik wilde haar niet traumatiseren, dus ik moest haar eerst afzetten voordat ik terugging...
Ik kom beneden bij het gebouw en er is niemand, dus dat is goed. Ik neem de kapsalons en loop direct naar boven, terwijl ik met mijn krukken naar de 3e verdieping hobbel. Ik ga naar binnen en zie Qassim die nog steeds op zijn stoel zit en Amir ligt in een deuk van het lachen.
**Ik**: Wesh, wat is er aan de hand? Wat heeft Abdou?
**Amir**: MDDDDDR, AYMEEEEN, WEET JE WAT HIJ ZEI?
**Ik**: Wie?
**Abdou**: Hij lacht omdat Qassim hier aanwezig zijn excuses wil aanbieden aan "alle meiden aan wie hij pijn heeft gedaan."
**Ik**: HAHHAHAHA, Qassim, je weet dat je nooit de kans krijgt om ze weer te zien, toch? Ik ben een grote trut als je nog dichterbij een meisje komt!
**Qassim**: Aymen, ik zweer het...
**Ik**: *onderbrekend* Hou je mond en laat mijn naam niet uit je mond komen!
Ik ga op de bank zitten en we eten snel, daarna gaan we over tot de serieuze zaken...
**Amir**: Nou, wat willen jullie ermee doen?
**Ik**: Hem doden.
**Abdou**: Hem martelen.
**Ik**: Hem martelen en daarna doden.
**Amir**: Geef me de cola.
**Abdou**: Maar verdomme met je cola!
**Amir**: MDDDR, maar ik geef niks om hem, hij is van jullie!
**Ik**: Abdou, wat doen we?
**Qassim**: Ik kan...
Abdou had al veel woede, maar hij hield zich in, dat zag ik. Plotseling draaide hij zich om, laadde zijn Magnum en richtte die op Qassim.
**Abdou**: Zeg nog een woord, Wallah, ik maak je af!
**Qassim**: Het is goed, je...
BAAAAM! Abdou had geschoten!
**Ik**: Maar ben je gek?
**Qassim**: VERDOMME, MIJN KNIE, VERDOMDE KUT, JE HEBT HET GEMAAKT!!!
**Abdou**: KLEINE, HOUD JE MOND! ALS JE NOG EENS PRAAT, BRENG IK JE MOND ZO FYSIEK IN ORDE!
**Amir**: MDDDR, Aymen, je had popcorn mee moeten nemen, Wollah!
**Ik**: Ik geef toe, Abdou, ben je gestoord?
**Abdou**: Helemaal niet...
**Qassim**: Aymen, alsjeblieft, stop, ik beloof je dat ik niks met je zusje bedoelde, Wallah, het was alleen om je bang te maken, ik zou nooit de zus van een vriend aanraken!
**Amir**: STOP, STOP, STOP! Wat is een vriend voor jou? Leg het me uit. Beschouw je Abdou en Aymen als je vrienden? Je ontvoert hun zussen, je verkracht ze bijna, je probeert er één te doden, je chanteert de ander en je noemt dat vrienden? Maak geen grapjes met ons, je zit in de problemen, stop met jezelf nog dieper te graven en behoud het beetje trots dat je nog hebt voordat je doodgaat!
**Abdou**: Nou, daar heb ik niks aan toe te voegen.
**Ik**: Eh, wat is er eigenlijk gebeurd met je zus?
**Abdou**: Ik zal het je later vertellen, trouwens, ze ligt nu in het ziekenhuis.
**Ik**: Oké, als je wilt blijven, blijven we hier.
**Abdou**: Nog niet.
We bleven zo zitten, niemand wist wat te doen met Qassim. Hij bloedde enorm uit zijn been, Abdou had hem direct in zijn knie geschoten...
**Abdou**: Qassim, sta op!
**Qassim**: Ik kan niet.
**Abdou**: STA OP, HET IS EEN BEVEL, JE HEBT GEEN KEUZE!
Eerlijk gezegd, ik kende Abdou als een kalme jongen, dus het maakte me aan het lachen om hem zo te zien. Ik had geen medelijden of verdriet voor Qassim; ik zou hem meteen hebben gedood.
**Abdou**: Heb je pijn?
**Qassim**: ...
**Abdou**: Nou, het lijkt erop dat hij geen pijn heeft!
Plotseling geeft hij Qassim een trappetje, en Qassim schreeuwde als een gek.
**Ik**: MDDR, Abdou, je bent een klootzak!
**Abdou**: Ja, rustig aan!
**Qassim**: AAAAAH VERDOMME, STOP, ALS JULLIE MIJN LEDEN WILDEN, NEEM DAN ALLES, IK GEEF ER NIETS OM, STOP!
**Ik**: Het zijn niet je leden die we willen, het is je leven, dat is alles...
**Abdou**: Raaaai, dat heb je goed gezegd!
**Amir**: Oh, dood hem snel, toch?
**Abdou**: Nee, ben je gek? Hij heeft mijn zus drie weken vastgehouden, dus ik hou hem ook drie weken vast.
**Ik**: Ben je gestoord? Wil je hem daarna laten gaan?
**Abdou**: Nee, helemaal niet!
**Amir**: En waar wil je hem drie weken laten? In je kamer?
**Abdou**: Qassim, heb je kelders in de buurt?
**Qassim**: Ja.
**Abdou**: Nou, daar gaan we hem in zijn eigen kelder stoppen.
We staan op, ik pak mijn krukken, Abdou tilt Qassim op en we beginnen te vertrekken.
**Amir**: Oh, hebben jullie Heja niet vergeten?
**Ik**: Wat?
**Amir**: Bilel en die andere gast, slapen ze nog steeds?
**Abdou**: Laat ze maar, ik zorg later voor Bilel.
We gaan verder en laten ze in die kamer achter. Qassim had moeite om te lopen, en Abdou werd steeds bozer. Wallah, ik lag in een deuk van het lachen!
We komen beneden aan, Abdou en Amir zetten Qassim in de auto van Amir en ik loop naar de mijne.
**Amir**: Aymen, lukt het je om te rijden?
**Ik**: Ja, maak je geen zorgen! Wat gaan jullie doen?
**Amir**: We zetten Qassim af, ik ga naar huis en Abdou gaat naar het ziekenhuis.
**Ik**: Oké, dan ben ik thuis.
**Amir**: Oké, dat is goed.
Ze vertrekken en ik stap in mijn auto. Ik was net van plan om te starten toen mijn telefoon ging. Het was een shab. We praten 5 tot 10 minuten, en wanneer ik ophang, zie ik wie er naar mijn auto komt: Khali Nordine en Khali Hakim. O_o
Ik was verstijfd toen ik ze zag; ze kwamen naar me toe, en ik dacht dat het toeval was...
Ik open mijn deur en wacht op hen.
**Khali Hakim**: Selem, Aymen.
**Ik**: Selem.
**Khali Hakim**: Wat doe je hier?
**Ik**: Niets, ik ben hier om iets op te halen.
**Khali Nordine**: Denk je dat we gek zijn? Wat deed je? Waar heb je Chaïnez gevonden?
**Ik**: Nou, hier eigenlijk, ik kwam mijn... mijn jas ophalen, ik was het vergeten.
**Khali Hakim**: Ja... Waar is Qassim?
**Ik**: Ik weet het niet, het is niet...
**Khali Hakim**: LIEG ME NIET, WAAR IS HIJ?
---
Vergeet niet te stemmen en te reageren !
JE LEEST
Van dure jurkjes naar goedkope trainingspakken.
RomanceNIET MIJN VERHAAL.. Dit is een verhaal van een schrijfster die jammer genoeg is overleden rond 2017.. Haar verhaal ging over chainez en haar leven na de dood van haar vader. Dit verhaal en dit boek spookt nog vaak rond in mijn hoofd. Ik weet dat d...