deel 36

26 1 0
                                    

POV Amir: 

Er zat een meisje op de bank, ze had krullend haar en groene ogen, zoals Younes had gezegd, dus het moest Rawda zijn.

**Ik:** Selem.

**Zij:** Selem.

**Ik:** Dus?

**Aymen:** Nou, we hebben haar gevonden.

**Ik:** Waar?

**Aymen:** Bij haar thuis, ze schiet op een man en gaat zonder zorgen terug naar huis.

**Rawda:** Waar zou ik naartoe moeten? Denk je dat ik me voor jullie ga verstoppen?

**Ik:** Hé, weet je wat? Hou je mond. Je bent niet in de positie om stoer te doen, dus maak ons niet boos.

**Rawda:** Maar wie ben jij, waarom praat je tegen me?

**Aymen:** Hij is de enige die je dood kan voorkomen. Dankzij hem heb ik je nog niet vermoord, dus luister naar hem en hou je mond.

**Rawda:** Waarom dankzij hem? Ik ken hem niet eens.

**Aymen:** Omdat ik weet dat als ik je vermoord, hij me twintig jaar lang lastig gaat vallen en moraallesjes geeft.

**Ik:** Heb je me hiervoor gebeld, eikel?

Hij pakt een pistool van de tafel, laadt het en richt het op Rawda, klaar om te schieten, zogenaamd.

**Aymen:** Persoonlijk zou ik het graag doen.

**Ik:** Laat het, je gaat geen meisje neerschieten.

**Aymen:** Zie je? Maar ik wil haar niet vermoorden, ik wil haar niet loslaten. Ik ben geen lafaard, Karim is in coma geslagen en ik doe niks?

**Rawda:** HIJ LIGT IN COMA?!

**Ik:** Hebben jullie het haar niet eens verteld???

**Aymen:** Nee.

**Ik:** Ja, hij ligt in coma, anders denk je dat we je kwamen zoeken? Denk je dat we ons om jou geven?

**Ahmed:** Nee, maar ze denkt echt dat ze een prinses is, ze doet stoer en daarna neemt ze geen verantwoordelijkheid.

**Rawda:** Waar neem ik geen verantwoordelijkheid voor?

**Ahmed:** Als je echt verantwoordelijkheid zou nemen, was je niet weggelopen na dat je op Karim had geschoten.

**Rawda:** ...

**Ik:** Wat gaan we met haar doen?

**Ahmed:** We vermoorden haar.

**Ik:** Ben je gek, ga je een meisje vermoorden?

**Ahmed:** Ze wil zich gedragen als een kerel, dus behandelen we haar als een kerel.

**Ik:** De dag dat ze ballen heeft, mag je haar van mij vermoorden.

**Ahmed:** Er zijn mannen die geen ballen hebben...

**Ik:** Hoe dan ook, zij heeft ze niet! Dus je vermoordt haar niet.

**Rawda:** Doe maar wat je wilt.

**Aymen:** Hou je mond, als ik doe wat ik wil, begin ik met je te verkrachten.

**Rawda:** Pfff.

**Aymen:** Hé, ik maak je tanden kapot.

**Rawda:** ...

**Ik:** Luister, je kunt haar niets doen, ze is een vrouw. We raken geen vrouwen aan.

**Rawda:** Gelukkig is er tenminste één iemand die niet zo dom is als de rest.

Van dure jurkjes naar goedkope trainingspakken.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu