pov Younes:
We arriveren 25 minuten later, zoals gepland, voor een klein, verlaten heuveltje, dus ik parkeer mijn auto beneden, ondanks dat er een pad is; ik wil niet betrapt worden. We lopen naar het signaal voor de telefoons en dan zie ik de auto van Rawda aan de andere kant beneden.
**Ik:** "Ja, dat is zij, kijk, haar auto is daar."
**Ahmed:** "Je hebt de vervelende gewoonte om altijd mensen te ontmoeten die je beter kunt vermijden."
**Ik:** "Ja, bewijs daarvan ben jij mijn maat."
**Ahmed:** "Mdr, houd je mond."
We maken een rondje zodat we niet direct naar haar auto afdalen, omdat we haar niet konden zien.
**Ahmed:** "Kijk, is dat zij daar?"
Ik ga een beetje naar voren en zie dat ze op een steen zit met Moha en Karim tegenover haar. Ze praten, maar van hier kunnen we helemaal niets horen.
**Ahmed:** "Weet je wat? Van hieruit kan ik haar gewoon in het hoofd schieten, netjes en zo."
**Ik:** "Ben je gek of wat? Ik kan het ook doen, ik ga het toch doen."
**Ahmed:** "mmm pussy"
**Ik:** "Man, je weet wat ik bedoel"
**Ahmed:** "Mdr."
**Ik:** "Hé, maar je weet dat ze er geen verstand van heeft; ze wil gewoon stoer doen omdat ze een wapen heeft, maar ze weet waarschijnlijk niet eens hoe ze moet schieten. Het heeft geen zin om bang te zijn."
**Ahmed:** "Je weet het nooit."
**Ik:** "Ik weet waar ik het over heb; als ze geen beginner was, denk je niet dat ze al hun telefoons kapot had geschoten? Denk je dat ze gijzelaars dicht bij haar auto zou houden? Denk je dat ze alleen zou zijn tegenover vier jongens terwijl het nacht is? Met maar één wapen? Misschien is het zelfs niet geladen, dus ik ga stoppen met die aanstellerij... RAWDA."
Ik sta op, aangezien we geknield zaten om niet betrapt te worden, maar nu kan het me niets schelen. Ik heb tientallen keren naar beneden moeten gaan, ik heb al een goede honderd jongens vermoord, ik heb problemen met de grootste maffia van Spanje, en een meisje dat niet eens een wapen kan vasthouden, gaat me bang maken? Maar verdomme, Wollah, ik ben een grote lafaard als ik bang voor haar ben.
Als ik me beweeg, draait ze zich naar me om en staat ze meteen op, ze richt haar wapen op Karim, alsof...
Ik blijf naar hen toe lopen, ik kan het me niets schelen.
**Rawda:** "Stop, of ik schiet."
**Ik:** "Doe je zin."
**Karim:** "Sukkel."
**Ik:** "Mdr, houd je mond, jij!"
**Moha:** "Dit is niet het moment om te lachen, zeubi."
**Ik:** "Ja... Goed, wat wil je van me? Vindt je de verf van je auto niet mooi?"
**Rawda:** "Weet je nog Wihel? Echt, ik kende zijn broer helemaal niet; ik weet alleen dat hij dood is en voor Pablo werkte."
**Flashback**
**Ik:** "Nou, ik probeer die Pablo te vinden, die vuile eikel. Hij is met een stuk van de vracht weg, jullie gaan naar hem toe, en halen alles op wat jullie vinden, of het nu van ons is of niet, het maakt me niet uit, we gaan winst maken."
**Gars 1:** "Chef, en als er iemand is?"
**Ik:** "Er zal zeker iemand zijn! Als ze meewerken, ontdoen jullie ze van hun wapens, nemen hun telefoons af en sluiten ze op. En als ze niet meewerken, nou ja, een klein schot en dat is opgelost."
JE LEEST
Van dure jurkjes naar goedkope trainingspakken.
RomanceNIET MIJN VERHAAL.. Dit is een verhaal van een schrijfster die jammer genoeg is overleden rond 2017.. Haar verhaal ging over chainez en haar leven na de dood van haar vader. Dit verhaal en dit boek spookt nog vaak rond in mijn hoofd. Ik weet dat d...