CECILY
Nu mai respir pentru o secundă.
Nu se poate așa ceva.
Nu are cum naiba să mă fi văzut. Nu numai că nu am scos niciun sunet, dar sunt și invizibilă.
Dacă nu are acces la camerele de supraveghere.
Nu. Nu văd nimic în urechile lui, așa că nu poate comunica cu securitatea.
Deci cum naiba și-a dat seama că sunt aici?
Am aruncat o privire lent către împrejurimile mele pentru a confirma că tocmai mi-a vorbit și nu cu altcineva din apropierea mea.
Se anunță un număr care va fi eliminat, răsunând în tăcere ca un dezastru. O smucitură involuntară îmi ridică umărul, dar rămân pe loc, privind.
Sau, mai degrabă, sunt prinsă de Masca Portocalie, care stă la vreo treizeci de metri distanță, ținând nonșalant bâta care se sprijină pe umărul lui.
Și încă se uită în direcția mea, portocaliul neon al măștii sale devenind înfiorător de prădător pe măsură ce noaptea își revendică pretenția. Cu toate acestea, nu se uită direct la mine, așa că nu știe unde mai exact sunt.
„Ieși afară în timp ce îți dau șansa. Dacă trebuie să te scot afară, scena nu va arăta frumoasă."
Nu va arăta frumos oricum, psihopatule.
Și cum poate cineva să pară atât de apatic metodic în timp ce vorbește? Tonul lui nu este diferit de cel al unui robot.
Un diabolic care a dezertat și care în prezent complotează dispariția umanității.
„Timpul tău a expirat." Greutatea cuvintelor lui mă lovește mai întâi înainte ca el să se îndrepte spre mine cu pași lungi și intenționați.
Nu mă gândesc la asta când alerg în direcția opusă.
Energia inexplicabilă curge prin mine, clocotind cu unicul scop de supraviețuire. De a mă îndepărta cât mai departe de el.
Nu este vorba despre a fi eliminată, ci mai mult despre a ieși de aici dintr-o bucată.
Folosesc tufișurile ca camuflaj și îmi fac drum printre ele. Ramurile căzute și spinii rătăciți îmi taie mâna și îmi zgârie partea laterală a gâtului într-o simfonie de violență minoră.
Sunetul pașilor lui vine imediat după mine, lung, tare și atât de al naibii de persistent, încât inima mea se accelerează.
E ca acel sentiment din copilărie când te joci de-a v-ați ascunselea cu prietenii. Când simțeai pe cineva pe călcâie și scoteai un țipăit atât de emoție, cât și de frică.
Dar de această dată este puțin diferit.
Numai frica îmi strânge mușchii împreună și îmi înghesuie mintea. Membrele îmi tremură și pulsul îmi bâzâie în urechi, în ciuda încercărilor mele mentale de a rămâne calmă.
Pentru că știu că dacă mă prinde, sunt carne moartă. Voi fi inconștientă ca toți ceilalți participanți pe care i-a lovit la pământ.
La naiba, poate va trebui să fiu internată la spital și părinții mei vor auzi de această decizie nesăbuită pe care am luat-o și vor fi dezamăgiți de mine.
Nu.
Cu cât se apropie, cu atât mai repede alerg și fug, și fug.
Dar oricât aș face, nu-l pierd.
Nici măcar aproape.
La naiba, e mai fierbinte pe călcâiele mele cu fiecare secundă care trece. Și dintr-un motiv oarecare, simt că întârzie să mă prindă intenționat, judecând după pașii lui uniformi.
CITEȘTI
ZEUL MÂNIEI #3
Romance‼️TRADUS‼️ Sunt prinsă de diavol. Ceea ce a început ca o greșeală nevinovată s-a transformat într-un adevărat iad. În apărarea mea, nu am vrut să mă implic cu un prinț al mafiei. Dar a străbătut apărările mele. M-a urmărit din umbră și m-a furat din...