30

112 15 1
                                    

CECILY

„Șiiiii am pierdut-o!"

Îmi ridic capul cu o smucitură care tresări atât pe Glyn, cât și pe Ava, aceasta din urmă fiind cea care mi-a atras atenția tocmai acum.

Avem o seară de fete pentru prima dată de când Anni a plecat acum aproximativ o lună și jumătate.

Această adunare include multă băutură, deoarece niciuna dintre noi nu vrea să vorbească sau să se gândească la locul gol din cercul nostru sau la sunetul care răsună al absenței ei.

Stăm pe canapea, îmbrăcate în pijamale pufoase, ceea ce a fost ideea Avei. Ea a spus că dacă o să petrecem acasă, trebuie să arătăm ca niște personaje glam din filmele alb-negru.

Așa că purtăm toate halatele ei acoperite cu pene, blană artificială și tot ce este incomodă.

„Spuneam, ai auzit vestea?" întreabă Ava din poziția ei din dreapta mea.

„Ce veste?"

„Jonah s-a predat pentru achiziționarea de droguri și agresarea unui minor."

Sticla de bere se înclină în mână. nu sunt beată. La naiba, tocmai l-am avut pe acesta și este doar pe jumătate terminat, așa că nu pot să-mi imaginez lucruri.

„Tocmai ai spus că Jonah s-a predat? Același Jonah pe care îl cunoaștem?"

„Da, fostul tău."

„Uau," respiră Glyn. „Nu știam că era un om atât de josnic. Ai ocolit un glonț acolo, Ces."

Degetele îmi tremură și fiorii îmi trec pe spate și în adâncul stomacului.

„Bănuiesc că mătușa Kim a avut dreptate când a menționat că are un sentiment rău despre el", continuă Ava, fără să știe sunetul care îmi invadează capul.

Tick.

Tick.

Tick.

„Da. Este atât de înfiorător. Chiar nu știi ce ascund oamenii." Glyn se îmbrățișează.
— Dar de unde ai auzit că s-a predat?

„Uh, alo? Era peste tot la știri. El este fiul unei persoane mai înalte într-un minister și mulți speculează că poate tatăl său îl folosește pe fiul său ca țap ispășitor pentru a-și ascunde crimele. Așa că este și el investigat. Să urmărești toată această șaradă este demn de floricele de porumb, vă spun."

Probabil că mama și tata au văzut și ei știrile. De aceea mama mi-a spus că este acolo pentru mine dacă trebuie să vorbesc despre ceva în dimineața asta?

— Cecy? Ava mă apucă de braț, cu vocea ei speriată. „O, Doamne, de ce plângi?"

Mă mângâiesc pe obraji, doar ca mâna să fie inundată de lacrimi. Tot ceea ce am îmbuteliat de ani de zile iese la suprafață ca o tornadă care scoate totul în urma ei.

Inima îmi zgârie, lacrimile nu se vor opri din curge, și apoi totul pur și simplu... țâșnește.

„Ces." Ochii lui Glyn lăcrimați când mă apucă de braț. "Ce se întâmplă? Te simți bine?"

„Nu sunt", recunosc, cu vocea joasă și emoționată. De obicei, nu le-aș arăta niciodată această parte din mine. Urăsc să fiu vulnerabilă, chiar și cu prietenele mele cele mai apropiate, dar nu mă pot lupta de data asta.

„Jonah... m-a drogat până nu m-am putut mișca, dar s-a asigurat că sunt încă conștientă de împrejurimile mele, ca să simt asta când a încercat să mă agreseze. Singurul lucru care l-a oprit a fost repulsia lui când am vomitat peste el."

ZEUL MÂNIEI #3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum