CECILY
Au trecut douăzeci de minute de când am ajuns la acest club VIP și deja regret că am lăsat-o pe Ava să mă tragă în asta.
Jur că e un magnet pentru necazuri și s-a încurcat pe ea însăși, și cu mine, în retrospectivă, încă de când eram copii.
Adesea vine cu idei de distracție, care includ întotdeauna încălcarea unor reguli, cum ar fi să rămâi afară după 12 și să călci în locuri interzise.
Și de multe ori suntem prinse. Tata este întotdeauna dezamăgit că am făcut așa ceva, în timp ce mătușa Silver și mama ne dau o ureche. Ava pretinde că înțelege și reflectă asupra acțiunilor ei, dar la scurt timp după aceea, se întoarce la obiceiul ei de a încălca regulile.
Dar, în ciuda acestui fapt, ea nu lasă niciodată vina să cadă asupra mea și va spune lucruri de genul: „Îmi pare rău, mătușă Kim, că ți-am corupt fiica, dar te rog nu o lua de lângă mine".
Abia după ce am crescut mi-am dat seama că Ava face asta pentru a satura o fiară flămândă din ea. Ea nu o face pentru atenție ca multe altele, din moment ce se străduiește din răsputeri să nu fie prinsă. O face pentru ea însăși.
Ca și cum ar fi încercat să se simtă în viață.
Motivul pentru care mă trage de fiecare dată este pentru un sentiment de siguranță, pentru că știe că o iau înapoi.
De asemenea, ea crede cu adevărat că îmi pierd tinerețea prin faptul că nu particip la toate petrecerile și activitățile pline de adrenalină.
Dar oricâte cluburi mă târăște, tot nu mă pot obișnui cu senzația de a fi cuprinsă de atâta lume și de atâta gălăgie.
Acest club în special este aglomerat cu destui oameni pentru a popula un continent. Nu chiar, dar așa se simte.
Luminile albastre și violete acoperă structura cupolei a tavanului ca raze laser, în timp ce un DJ la modă cântă o melodie de succes după alta.
Corpurile se mișcă, se scutură și se alunecă ca șerpii unul peste altul. Duhoarea parfumurilor puternice, transpirația și moscul se amestecă și îmi sufocă respirația.
Totul face. Muzica tare, vibrația podelei de sub noi, țipetele, urletele, dansul și mai multe dansuri.
Este o suprasolicitare senzorială absolută care mă face să vreau să mă ascund într-un colț.
Dar nu pot, pentru că Ava tocmai a avut a treia lovitură. Îi trag al patrulea de pe degete și strig: „Este de ajuns!"
„Nu fi un om care strică distracția!" Ea încearcă să se lupte cu mine pentru shot-ul ei și o țin la îndemână.
Dar Ava este puțin mai înaltă decât mine, așa că reușește să se apuce de ea. Într-o mișcare rapidă, smulg lovitura înapoi și în jos, tresărind la arsura puternică, iar ea rânjește, apoi bate pe tejghea pentru mai mult.
„Ava!" mustresc. „Nu te pot purta singură dacă leșini de la prea multă băutură."
„Relaxează-te, nu voi ajunge în acea stare–" se întrerupe ea când ritmul scade. „Woohoo! Îmi place acest cântec!"
Odată ce sosesc shoturile, ea aruncă pe furiș una înapoi și mă apucă de mână. „Hai să dansăm!"
"Nu!"
— Hai, Cecy. Arăți fierbinte. Pot să am acest dans?"
"Nu."
Face o mutră, dar apoi se împinge prin mulțime, legănându-și șoldurile și tremurând în sincron cu muzica.
CITEȘTI
ZEUL MÂNIEI #3
Romance‼️TRADUS‼️ Sunt prinsă de diavol. Ceea ce a început ca o greșeală nevinovată s-a transformat într-un adevărat iad. În apărarea mea, nu am vrut să mă implic cu un prinț al mafiei. Dar a străbătut apărările mele. M-a urmărit din umbră și m-a furat din...