CECILY
La șapte seara, sunt în locația pe care mi-a trimis-o Jeremy.
Trebuie să am un fel de dorință de moarte sau un șurub slăbit, pentru că am venit aici în ciuda milioanelor și a unuia dintre motivele greșite pe care creierul meu a venit să mă descurajeze să fac asta.
Dar dacă aș urma logica, nu aș putea trăi pe deplin. Nu aș putea să ies din carcasa mea și să încerc ceea ce m-am înscris pe acea aplicație.
Mi-am promis că, dacă aș avea o nuanță de atac de panică paralizant și greață care vine cu orice are legătură cu sexul, aș pleca imediat.
Pe drum până aici, am așteptat acea anxietate familiară, transpirația și paralizia metaforică a minții mele.
Niciunul nu a venit.
Singurul lucru care mi-a clocotit în vene este entuziasmul nemărginit.
Tipul care curge prin sângele tău și îți confiscă gândurile.
Tipul care fierbe sub suprafață, incapabil să găsească refugiu nicăieri decât în interior.
Din mașina mea, mă uit la proprietatea înconjurată de sârmă ghimpată. Nu este o casă, un conac sau chiar o clădire.
Este mai degrabă ca... o cabană în mijlocul unei bucăți mari de pământ. Este ca cel în care tata și prietenii lui se întâlnesc și ne-au adus când eram copii.
Numai că aceasta pare nestăpânită, neîngrijită, ca o catedrală gotică care a fost abandonată de ani de zile.
Întunericul nu-i face niciun favor; umbrele se întind pe lungimea cabanei care pare mică în depărtare.
Copacii mari par ca niște demoni cu coarne, iar tufișurile sălbatice și iarba îi dau o atmosferă ciudată.
Dacă nu ar fi poarta metalică, s-ar crede că aceasta este o proprietate abandonată.
Caut în ambele sensuri de-a lungul drumului în cazul în care acesta nu este locul în care m-a trimis Jeremy, dar aplicația de hărți spunea clar: „Ai sosit". În plus, există doar teren neîngrijit de fiecare parte și de peste drum.
Drumul care ducea aici nu era la fel de lin ca restul insulei. La naiba, nu știam că există acest loc. Este departe, izolat și ar putea la fel de bine să fie necunoscut. Cu siguranță nu unde vreau să fiu în timpul nopții când prădătorii ies să se joace.
Un țipăt bântuitor îmi atacă urechile și tresar când poarta se deschide încet.
Mă uit din nou în lateral, apoi trec cu mașina.
Până ajung la cabană, poarta s-a închis și sunt prinsă înăuntru.
Doar dacă nu mă duc înapoi.
Nu.
Pur și simplu nu mai permit acele gânduri secundare să-mi dicteze viața.
După o inspirație adâncă, cobor din mașină, arunc o privire trecătoare asupra împrejurimilor, apoi tremur la copacii ca demoni.
După o inspecție amănunțită a locului, ridic mâna să bat la vechea ușă de lemn a cabanei.
Sau catedrala. Cred că aceasta a fost într-adevăr o catedrală cândva și a fost renovată pentru altceva.
Un scârțâit anunță că ușa este deschisă și intru înăuntru, cu picioarele tremurând, în ciuda discuțiilor încurajatoare pe care mi le-am dat în drum spre aici.
„Jeremy?" Vocea mea bântuie în tăcerea de pe altă lume, întreruptă de strigătele ocazionale ale bufniței din depărtare.
Picioarele mele se opresc chiar după intrare când văd șemineul de epocă.
CITEȘTI
ZEUL MÂNIEI #3
Любовные романы‼️TRADUS‼️ Sunt prinsă de diavol. Ceea ce a început ca o greșeală nevinovată s-a transformat într-un adevărat iad. În apărarea mea, nu am vrut să mă implic cu un prinț al mafiei. Dar a străbătut apărările mele. M-a urmărit din umbră și m-a furat din...