JEREMY
Mă așez în camera de control a conacului, îngrijind o sticlă de alcool și uitându-mă la filmările de securitate ale inițierii care au schimbat totul.
Sau, mai precis, urmăresc secvența când Cecily a fugit de pe proprietate în mod repetat. Probabil că ea a crezut că nu se află în raza de acțiune a camerelor, pentru că și-a scos peruca și masca în timp ce a sprintat.
Scena amintește în mod ciudat de cea de mai devreme, când a reușit în sfârșit să-mi strecoare printre degete.
Ca nisipul.
Probabil așa ar fi trebuit să fie cu mult înainte ca ea să intre în spațiul meu.
Prima dată când am „întâlnit-o" pe Cecily a fost la clubul de luptă, când Annika a decis că este o idee bună să se strecoare cu noii ei prieteni. Asta a fost exact cu o noapte înainte de inițiere.
Îmi arunc capul pe spate în timp ce imaginile de la prima întâlnire curg în conștiință.
Nikolai se plictisea.
Este de-a dreptul tulburător ori de câte ori se plictisea. El trecea într-un cerc vicios de autosabotaj, violență exagerată și căi distructive.
Din acest motiv, este imperativ să-l țin în lesă, motiv pentru care eram la clubul de luptă.
Zgomot și energie emoționată plutesc în clădirea plină. Mulțimile se amestecă, vorbesc și pun pariuri pe cine va ieși câștigător în acea seară.
Nu acordam nicio atenție întregii scene. Ar fi ideal dacă aș putea să-l prind pe Nikolai de ceafă și să plec, dar ceva îmi spune că prietenul meu dezlănțuit s-ar opune ideii.
Killian mergea lângă mine, starea lui nonșalantă se potrivește cu a mea. Nu trebuie să trecem prin oameni, deoarece majoritatea se împrăștie automat când ne văd. O reputație ca a noastră ne precede oricând mergem.
Se oprește încet și o strălucire rară se strecoară în ochii lui, altfel sumbru, în timp ce se uită în față. Dacă nu știam că lui Kill îi lipsesc emoțiile, aș spune că pare fermecat.
El dă din cap spre mine și apoi înaintez. Îi urmez viziunea și găsesc un grup de fete. Îmi îngustesc ochii când văd o persoană foarte cunoscută în rochia ei mov. Annika.
Care cu siguranță nu ar fi trebuit să fie acolo.
Mă uit cu ochii lateral la Kill, gata să-și pună ouăle pe un platou dacă sora mea este subiectul atenției lui. Totuși, îl găsesc făcând poze cu cea din extrema dreaptă. Sora lui Landon, Glyndon. Îi știu numele pentru că am făcut o verificare a antecedentelor liderului Elitelor.
De fapt, îi cunosc pe toată lumea din acel grup de fete de când Annika a decis să se mute cu ele.
Blonda care țipă este Ava Nash, iar cea argintie este Cecily Knight.
Toți provin din familii prestigioase din Marea Britanie, iar tata a fost de acord să o lase pe Annika să locuiască cu ele. Eu încă nu.
Mă îndrept spre ele în tăcere, cu Killian în remorche. Odată ce suntem lângă ele, o aud pe Annika spunând: „Tu... ai dreptate. Jer nu poate să-mi facă nimic."
— Sigur despre asta, Anoushka? șoptesc din spate și ea rămâne nemișcată.
„Oh, salut, Jer." Ea vorbește pe un ton stânjenitor. „Nu am vrut să vin aici. Tocmai făceam un tur cu noile mele prietene."
Atenția mea nu se abate de la ea și ridic o sprânceană. ,,Faci un tur într-un loc în care nu ar trebui să fii?"
— Doar...
CITEȘTI
ZEUL MÂNIEI #3
Romansa‼️TRADUS‼️ Sunt prinsă de diavol. Ceea ce a început ca o greșeală nevinovată s-a transformat într-un adevărat iad. În apărarea mea, nu am vrut să mă implic cu un prinț al mafiei. Dar a străbătut apărările mele. M-a urmărit din umbră și m-a furat din...