41

105 13 5
                                    

CECILY

Nu mă pot opri din plâns.

De fiecare dată când încerc, inima îmi strânge și ochii mi se umplu de lacrimi până când cred că nu mai am nimic.

Dar am.

Cutreieram străzile fără scop de câteva ore. Mă dor picioarele, mușchii țipă, dar nu mă opresc. Dacă o fac, atunci mă voi gândi la ce s-a întâmplat în seara asta.

De durerea care îmi frânge inima foarte încet, făcând ravagii din interior spre exterior.

Nu vreau să mă gândesc la cauza acelei dureri. Cum s-a uitat Jeremy la mine sau cuvintele pe care mi le-a spus.

Cel mai important, nu vreau să mă gândesc la felul în care părea că mă va ucide.

Sunt cea proastă care mi-a pus inima pe pământ pentru el doar ca să poată călca peste tot și să mă lase ca această coajă goală.

Picioarele mele se opresc în fața adăpostului. Este închis și nimeni nu este aici în afară de securitatea din interior.

Nemaiputând să merg, mă cobor pe treapta din față, îmi înfășor brațele în jurul meu pentru a mă mai mângâia și îmi așez capul de peretele rece.

Probabil că ar trebui să sun un Uber să mă ducă înapoi la cămin, dar nu vreau ca Ava și ceilalți să mă vadă așa. La naiba, nu vreau să mă văd așa - stricată, proastă și disperată după cineva care nu va avea niciodată încredere în mine.

Pentru cineva care m-a rănit atât de rău, nu găsesc bucățile pe care le-a rupt.

Îmi iau telefonul și mă uit la el prin vederea mea încețoșată, dar bateria se stinge și devine neagră.

Cu un geamăt, îmi țin capul între mâini. Am o durere de cap care a fost agravată de durerea emoțională pulsantă din seara asta.

Eu și Jeremy ne descurcam atât de bine. După cele câteva zile petrecute cu părinții mei, eram sigură că el era pentru mine, că nimeni altcineva nu va putea să-mi stimuleze mintea, trupul și sufletul așa cum o face el.

Oamenii își reprimă nevoile animale, dar Jeremy le-a hrănit în mine. M-a încurajat să merg după ceea ce vreau, să-l cer și să cad mai adânc în asta.

În timp ce părea rafinat, rece și calm pe dinafară, o fiară pândea în el, care striga partea animală a mea. Da, uneori poate fi arogant, dar era tot ce nu credeam că îmi doresc la un bărbat.

El a fost persoana în a cărei companie mi-am găsit pacea după o zi lungă.

Până mai devreme.

Până când mi-a arătat cât de fără milă mă poate răni.

Poate că dacă nu aș fi ieșit să vorbesc cu Landon, nimic din toate astea nu s-ar fi întâmplat. În retrospectivă, n-ar fi trebuit, dar Lan a spus că va intra și ne va distruge petrecerea și m-am gândit că ar fi mai bine să-l întâlnesc afară decât să-l las să se ciocnească cu Jeremy, Killian și chiar cu Bran.

Am gândit greșit.

Dar, din nou, era doar o chestiune de timp până când Jeremy să-și dea drumul acea parte din sine. Nu contează dacă se va întâmpla acum sau peste câteva săptămâni.

Tot ce pot face este să mă gândesc unde să merg de aici. Felul în care mi-a cerut să fug, cum mi-a spus să nu-l las să mă prindă nu a fost diferit de a pune capăt relației noastre.

Nu a fost suficient că m-a rănit, dar acum a terminat și cu mine.

Și de ce sună jalnic în propriul meu cap?

ZEUL MÂNIEI #3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum