8

107 15 0
                                    

CECILY

Sunt uluită într-o tăcere lungă și deasă.

Și Jeremy folosește șansa pentru a mă trage în spatele lui. Nu o face cu blândețe, nu așteaptă niciun indiciu de la mine. Pur și simplu își înfige degetele în cotul meu și mă trage.

Port un tricou cu mâneci lungi, dar pielea îmi furnică și arde acolo unde el o apucă.

Mișcarea bruscă, nenegociabilă, ar putea la fel de bine să fie o ambuscadă care să-mi îndepărteze toate apărările.

Nu sunt obișnuită să fiu tratată în acest fel - pândită, mânuită, apucată cu o forță brutală.

Ies treptat din starea mea șocată și încerc să-mi eliberez brațul.

Mâna lui puternică, mult mai mare, îmi cuprinde cotul într-o strângere fără milă, degetele înfipt mai departe în piele până pot simți că se formează o vânătaie acolo.

„Unde mă duci? Lasă-mă să plec." Urăsc tremurul din vocea mea, neputința din ea.

Mereu m-am mândrit că sunt încrezătoare și că am capacitatea de a cuceri orice în calea mea, dar acest lucru este mult mai diferit decât orice am experimentat.

Jeremy Volkov nu este o persoană căreia să-i pot rezista și să sper să ies nevătămată din întâlnire. El nu este o entitate care să poată fi tratată logic și să spere la rezultate favorabile.

Cu cât îl văd mai mult, cu atât sunt mai adânc prinsă în aura lui de noapte. Nemilos, fără inimă, fără margini.

„J-Jeremy..." Îmi strâng buzele la bâlbâială și pielea mi se încălzește. Începe acolo unde mă atinge și se răspândește prin restul corpului meu.

Nu-mi răspunde, nu-mi recunoaște existența, în timp ce pașii lui ascuțiți tăiau distanța prin noapte. Mușchii din spate sunt rigizi, ondulandu-se sub jacheta de piele neagră.

Este adevărat că Jeremy este un om mare, probabil cel mai mare pe care l-am văzut, în afară de Nikolai. Dar chiar acum, este ca un animal uriaș.

Nu, nu un animal.

Un vânător.

Mă urmărește încă de la inițiere și am fost destul de insolentă încât să fug o dată și să-l opresc a doua oară.

Și poate că asta ne-a condus în această situație dificilă. Poate așa am ajuns să fiu vizată de cel mai periculos om pe care îl cunosc.

Cel al cărui nume este șoptit în sălile universitare, cluburile de luptă și pe străzi. Cel care vine cu zvonuri groaznice atașate numelui său.

Cel mai proeminent dintre toate este modul în care face oamenii să dispară.

Corpul meu devine rigid la acest mement. Poate e rândul meu acum. Poate că s-a distrat chinuindu-mă urmărindu-mă în jur, iar acum, va executa următorul pas care presupune să scape de mine.

„Jeremy!" Sun din nou, mult mai tare de data asta.

Îmi aruncă o privire cu coada ochiului, arătând cu nimic diferit de un monstru în haine sofisticate.

„Deci știi numele meu, totuși ai ales să te adresezi mie ca pe un nebun."

înghit în sec.

Nu va lăsa asta baltă, nu-i așa?

„Eu..."

„Nu."

„Nici nu ai auzit ce am avut de spus."

ZEUL MÂNIEI #3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum