JEREMY
„Încetează să mai arunci cu privirea."
O voce blândă îmi șoptește lângă ureche și sunt surprins că mi-am înăbușit dorința de a o strânge de mână și de a o scoate naibii afară din acest loc.
La cererea lui Cecily, sunt aici să mă întâlnesc cu „prietenii" ei la pub-ul în care se adună. Aș prefera să o am doar pentru mine. M-am întâlnit cu părinții ei acum două săptămâni și îi permit tatălui ei să fie un prost fără nicio răzbunare – în afară de a-i promite că voi avea „o bună grijă" de ea pe un ton sugestiv – a fost măsura altruismului meu.
Cu toate acestea, trebuia să-i revendic și în public și ce loc mai bun decât printre grupul ei de prieteni?
Asta presupunea de fapt să-i spun surorii mele despre relația mea cu prietena ei. Acum câteva zile, am invitat-o pe sora mea și pe iubitul ei, pe care îi accept fără tragere de inimă, la cina la conacul păgânilor. În timp ce mâncăm, Cecily ni s-a alăturat și am dat vestea.
Sau am făcut-o sărutând-o deschis în fața unei Annika încruntate și a unui Creighton surprinzător de calm.
Au fost multe strigăte din partea Annikei. Ea a mai spus lucruri precum „Știam asta" și „Sunt atât de fericită. Sunteți un cuplu de neașteptat, dar arătați atât de perfecti împreună." Eram mândru că am crescut acel mic iad corect, dar asta a durat doar până când ia spus lui Cecily să fie atentă pentru că viețile noastre sunt periculoase.
Deși este adevărat, avertismentul a fost inutil. Mai ales că Cecily s-a ferit întotdeauna de acea parte a vieții mele. Ea a fost chiar recunoscătoare că am omis acea parte când am vorbit cu tatăl ei despre ceea ce tata își câștigă existența.
Înapoi acum la întâlnirea curentă. Îmi pare rău, la o adunare. Stăm în jurul unei mese mari care se pare că a fost rezervată acestor tipi. Am doi aliați. Annika — care nu se poate opri să radieze și să o înghiontească pe Cecily — și Killian — care a apărut doar pentru că îi place să creadă că s-a alăturat iubitei lui la șold.
Toți ceilalți pur și simplu nu sunt fani.
Este reciproc, deoarece cred că și ei sunt enervanti. Doar spunând. În special clovnul ăla nenorocit Remi, pe care Cecily m-a surprins planând uciderea pentru singurul motiv că o face să râdă.
Îi prind mâna în a mea și o pun în poală sub masă, apoi iau o înghițitură de vodcă cu cea liberă. „Nu mă uit cu privirea."
— Ba da, spune Killian inutil din stânga mea.
„De partea cui ești, nenorocitule?" șoptesc pe sub răsuflarea mea.
„Ce fel de întrebare este asta? Nimănui, desigur." Se apleacă înăuntru ca doar eu să-l aud. „De asemenea, cred că Remington este un nemernic supraevaluat, enervant și am avut aceleași comploturi de crimă ca și tine, dar amintește-ți că de fapt le place, și orice acțiune ofensivă din partea noastră se va întoarce înapoi, așa că indiferent de satisfacția pe care o vom obține dacă îl ștergem. nu merită."
"Știu. De aceea, mă uit doar cu privirea."
"Vezi?" Cecily se prinde de ultimul cuvânt. „Te uiți cu privirea."
„Asta este implicit", oferă Killian cu un rânjet amiabil care i-ar putea aduce un rol în film sau pe un poster de criminal în serie.
„Da", spune Annika de cealaltă parte a mesei, toate zâmbete, soare și curcubee. Mă bucur că sora mea s-a întors. „Jer nu vrea să privească. Asta e doar expresia lui, cred."
CITEȘTI
ZEUL MÂNIEI #3
Romance‼️TRADUS‼️ Sunt prinsă de diavol. Ceea ce a început ca o greșeală nevinovată s-a transformat într-un adevărat iad. În apărarea mea, nu am vrut să mă implic cu un prinț al mafiei. Dar a străbătut apărările mele. M-a urmărit din umbră și m-a furat din...