JEREMY
Cecily a spus clar că a terminat-o cu mine.
Am spus clar că nu se va întâmpla.
Așa că de atunci am rămas blocați într-un cerc gol.
Îmi dă umărul rece, iar eu continui să o urmăresc de departe, asigurându-mă că este în siguranță.
Nu contează dacă ea nu vrea protecția mea, oricum o asigur.
Și da, poate părea lipicios, dar nu-mi pasă.
După examene, s-a întors la Londra pentru vară. Mi-am cerut scuze părinților mei în avans pentru că plănuiam să fiu oriunde ar fi Cecily și dacă asta însemna să-mi petrec vara în nenorocita de Anglia, așa să fie.
Tatăl meu mi-a spus să merg la asta, iar mama a spus că îi va fi dor de mine, dar atâta timp cât îi arătam fața mea în timpul verii, i-a fost bine.
Nu cred că va fi posibil.
Au trecut aproape două luni și Cecily nu se clintește.
Kim, persoana mea preferată de pe pământ în acest moment, a avut grijă să mă invite la cină și la ieșiri aproape în fiecare seară. I-am cunoscut pe bunicii lui Cecily, am jucat cu ei jocuri de societate și a trebuit să suport întrebările lor. Am fost încolțit și de unchiul ei, care, ca și tatăl ei, a spus că va fi cu ochii pe mine.
Din noroc, am găsit o fată care este înconjurată de bărbați supraprotectori care au răsfățat-o putredă, dar tot nu au reușit să o transforme într-o prințesă răsfățată.
În orice caz, ea face un punct de a face voluntariat la o mulțime de organizații pe care nu le pot urmări. În loc să-și folosească timpul pentru a se relaxa, așa cum fac majoritatea studenților, este mai interesată să-i ajute pe ceilalți.
Ava și Glyn au dus-o cu avionul la casa de vacanță a familiei Ava din sudul Franței. Desconsiderarea mea pentru Ava s-ar fi putut scădea pentru că am putut să mă uit la Cecily în costum de baie timp de o săptămână.
Încă a trebuit să suport compania enervantă a lui Kill pentru asta. Diferența este că a ajuns să li se alăture atunci când mergeau la înot și la masă.
eu? Am rămas la soare cu un Ilya morocănos, care urăște absolut căldura și continua să mormăie de pielea lui arsă.
Cecily a venit, i-a dat crema de protecție solară, apoi s-a întors și a plecat.
Eram atât de aproape de a-l ucide.
Urăsc felul în care zâmbește și vorbește cu toată lumea, inclusiv cu Ilya, dar când îmi întâlnește ochii, bucuria ei dispare și își îndepărtează privirea.
De fapt, ea a încercat să mă dea afară de când am aterizat la Londra – la o zi după sosirea ei. La început, și-a folosit animozitatea tatălui ei față de mine, dar după primele săptămâni, Xander m-a îmbătat ca să-mi vărs secretele.
I-am spus că n-o să-i părăsesc fiica chiar dacă voi muri și m-a pocnit în cap.
Ilya, idiotul, i-a spus că am scăpat de Zayn și el personal a făcut curățarea. Și deși plănuisem să păstrez aceste informații pentru mine, sunt recunoscător pentru noul respect pe care Xander îl are pentru mine încă din acea noapte.
De fapt, mi-a mulțumit că am protejat-o pe Cecily când nu era acolo. Nu știe el că mi-aș dori să-l pot reînvia pe nenorocitul ăla Zayn și să-l ucid din nou.
Și din nou.
Când l-am văzut stând pe spate în timp ce ea gâfâia, nu m-am gândit la asta când mi-am tras cuțitul și i-am tăiat gâtul. M-a văzut doar când sângele îi exploda din rană ca o fântână.
CITEȘTI
ZEUL MÂNIEI #3
Romansa‼️TRADUS‼️ Sunt prinsă de diavol. Ceea ce a început ca o greșeală nevinovată s-a transformat într-un adevărat iad. În apărarea mea, nu am vrut să mă implic cu un prinț al mafiei. Dar a străbătut apărările mele. M-a urmărit din umbră și m-a furat din...