13

99 15 1
                                    

CECILY

Ce naiba am făcut?

Mi-am pus această întrebare de când m-am trezit azi dimineață cu o durere de cap epică, o durere între picioare și un semn uriaș de mușcătură pe gât.

Nu glumesc. Este atât de mare și de roșu furios încât nici o cantitate de machiaj nu l-ar putea șterge, așa că a trebuit să port o eșarfă ca să-l ascund.

În timpul orei, am fost pe pilot automat, dezactivat, incapabilă să mă concentrez mai mult de zece minute.

Capul îmi înoată și renunț la una dintre prelegerile mele preferate, comportamentul uman, la jumătatea drumului. Cuvintele profesorului urcă și coboară în intonație, dar niciunul nu trece de urechile mele.

Prăbușindu-mă pe scaun, îmi scot telefonul și mă uit la textul așezat în partea de sus.

Degetul meu arătător îmi freacă partea laterală a nasului o dată, de două ori, apoi îmi ridic ochelarii cu rama neagră în timp ce citesc și recitesc textul.

'Fii aici în seara asta. Șapte seara Nu întârzia.'

Este Jeremy. Nu trebuie să ghicesc, deoarece are numele lui. Nu aveam numărul lui, dar se pare că a fost salvat pe telefon aseară.

Eram beată, dar asta nu înseamnă că nu-mi amintesc. În momentul în care m-am trezit, amintirile mi-au fulgerat în conștiință și au bombardat fiecare principiu pe care credeam că am.

Cum ar fi să nu te implici cu cineva ca Jeremy.

Sexual sau nu.

Dar noaptea trecută, nu eram completă – refuz să cred că mi-ar fi plăcut să fiu mâncată afară și să am chestia lui în gură.

Trează, m-aș fi luptat... nu?

Eu trează nu aș fi trimis niciodată acel text care i-a servit drept invitație. Nu că ar avea nevoie de una — dacă ar fi vrut să sară prin fereastra mea, ar putea și ar fi făcut-o.

El este o forță a naturii.

O dilemă imposibilă.

Și a luat de la mine mai mult decât eram dispusă să dau. Fără scuze. Fără să aștept să văd dacă am fost de acord.

Pentru că asta face Jeremy Volkov. Este un om fără limite. Și dacă noaptea trecută este vreun indiciu, atunci am fost martoră doar la vârful intensității lui.

Nu mă îndoiesc că, dacă îmi las garda jos, el mă va târî în peștera lui întunecată și mă va înghiți întreagă.

Dar este atât de greșit?

O voce mică, nebună, stupidă îmi scandează în spatele capului, gândindu-se și distrând o opțiune pe care nu ar trebui să o iau în considerare.

Pe lângă disprețuirea de sine, a existat și această dorință primordială pentru sentimentele pe care le-am trăit atunci când el s-a îndreptat pe fața mea și m-a folosit.

Nu pot să nu mă gândesc la privirea crudă din ochii lui, la felul în care mă dorea atât de mult încât s-a comportat ca un animal.

După ce am studiat de fiecare parte a mea, asigurându-mă că ceilalți studenți sunt concentrați asupra profesorului sau dorm, îmi las telefonul în poală și scriu un răspuns.

Cecily: De ce? Ce se va întâmpla acolo la șapte?

O senzație ciudată curge prin mine când citește textul aproape imediat. Piciorul meu sare în timp ce aștept să apară punctele. Mișcările sunt atât de sacadate încât tipul care stă lângă mine îmi aruncă o privire trecătoare și mă forțesc să mă calmez.

ZEUL MÂNIEI #3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum