11

135 14 1
                                    

CECILY

Urechile îmi sună până nu-mi aud propria respirație.

Pentru o clipă, sunt atârnată în spațiu, incapabilă să mă concentrez la altceva decât la acești ochi gri intensi care au apărut în mai multe coșmaruri decât pot număra.

Și vise.

O mulțime de vise murdare care l-ar face pe Remi prost dacă le-ar vedea vreodată.

Jeremy înaintează spre mine cu pași siguri, lungi. Arată la fel ca atunci când mă urmărea.

O geacă de piele, blugi negri și o încruntare atât de adâncă, încât ar putea face o persoană să mărturisească crimele pe care nu le-a comis.

Trăsăturile sale ascuțite sunt umbrite de lipsa luminii, făcându-l să arate ca un secerător, un diavol în habitatul său natural.

Un diavol a cărui atenție pedepsitoare se concentrează asupra mea.

O senzație de fermoar îmi zvâcnește membrele tremurânde, oglindindu-se pe cea de când am alergat prin acea pădure și m-a prins.

M-a trântit.

M-a devastat.

M-a făcut să țip.

Mâna mea se oprește pe pliurile mele și jur că o poate vedea prin materialul subțire al lenjeriei și pantalonilor mei, pentru că atenția îi alunecă spre ele.

Probabil că vede cum îmi tremură degetele, dezvăluind ceea ce fac.

Dacă aș fi stropită cu benzină, probabil că aș lua foc numai din privirea lui. Sau strălucire. Sau ceva la mijloc.

Există o calitate mistică în felul în care mă privește. Se repezi prin interiorul meu îndurerat și smulge părți din mine pe care le credeam că sunt moarte de mult.

Se oprește lângă patul meu, cu brațele încrucișate, iar degetul mare își mângâie geaca într-un ritm controlat. Înainte. înapoi.

Înainte şi înapoi.

„Este acesta un vis?" întreb cu o voce leneșă și cu siguranță beată.

"Nu știu. Crezi că este?" Timbrul lui scăzut reverberează în cameră și îmi înjunghie urechile.

Mă concentrez pe împrejurimile noastre, pe camera mea de „tocilară", așa cum o numește Remi, cu cărți și postere manga care acoperă pereții și tavanul.

Vorbăria, râsetele și cântecele de karaoke îmi ajung de afară și îmi dau seama că semi-petrecerea încă mai are loc.

Sau acesta este de fapt un vis și l-am evocat.

„Tu... de ce ești aici?" Încep să-mi scot mâna de sub pantaloni scurți, dar el clătină din cap.

„Ascunde-te din nou și voi pleca."

Înghit în sec, turtindu-mi palma pe pliuri. Expresia lui Jeremy nu se schimbă, fie de aprobare, fie de nemulțumire, în timp ce întinde mâna la elasticul pantalonilor mei de dormit.

Mâna mea liberă o apucă pe a lui, unghiile mele înfipte în venele de pe spatele ei.

„Dă drumul", ordonă el cu ușoară autoritate. Tipul care trece de limitele urechilor mele și curge în sângele meu.

Degetele îmi tremură și a venit rândul să dau din cap. Sunt lentă și abia pot gândi clar, dar încă îmi amintesc acele imagini îngrozitoare.

Acele... poze cu pierderea controlului.

ZEUL MÂNIEI #3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum