JEREMY
„Cine ai spus că a venit aici?" Mă opresc în mijlocul alergării pentru a mă uita la partenerul meu de alergare, Ilya.
Nikolai era cu noi când am decolat din casă, dar nu m-ar mira dacă s-a plictisit și s-ar fi hotărât să doarmă sub un copac.
Nu a trebuit să vină în primul rând, dar se comportă mai rău decât mama mea de la incendiul de aseară.
Desigur, aproape că am murit, dar nu am murit. În ciuda faptului că a căzut un dulap în mijlocul meu, am ieșit din incident cu câteva zgârieturi, o tăietură pe stomac și răni.
Doctorul a spus că ar trebui să mă recuperez, așa că jogging-ul este ultimul lucru pe care ar trebui să-l fac, dar la naiba cu regulile lor.
Trebuie să epurez energia care m-a rupt mai rău decât rănile.
Rana arde, iar durerea se răspândește pe toată pielea și îmi împroșcă sunetul de ticăituri în creier.
Întotdeauna m-am considerat asertiv, eficient și extrem de neafectat, dar hotărârea mea și măduva controlului meu au fost testate în ultimele zile.
Așa că, când Ilya tocmai a transmis informația, am uitat totul despre încercările mele de a mă calma.
Paznicul meu alergă pe loc, transpirația strălucind de pe pielea lui palidă, care pare păstoastă în lumina înnorată a zilei.
Ilya se îndreaptă și își șterge cu nonșalanță fruntea cu dosul mâinii.
„În mijlocul haosului, imediat după ce ai fost dus în Aripa de Est pentru a te recupera și când stingeam focul, domnișoara Knight a apărut la poartă. L-a întrebat pe paznicul din față despre domnișoara Volkov și apoi despre tine.
Îmi îngustesc ochii, detestând absolut arsurile la stomac care îmi curg prin piept. Este accidentarea. Doctorul meu va auzi despre incompetența lui de a mă pune din nou împreună.
De asemenea, cu cine dracu' se joacă Cecily acum?
În noaptea aceea, în noaptea în care i-am uns sângele peste tot penisul meu și am tras-o ca pe o curvă experimentată în loc de o fecioară nevinovată, am plănuit să o abandonez pe punte și să plec.
Nu eram împreună și nici măcar nu îmi place de ea. Am tras-o doar pentru că amândoi ne ocupăm de depravarea de a ne preface că suntem străini primordiali în întuneric.
Nimic mai mult. Nimic mai puțin.
Dar chestia este că nu am putut.
Părea atât de vulnerabilă și mică, pielea ei palidă servind drept momeală perfectă pentru prădătorii care pândeau în întuneric. Pur și simplu nu permiteam unui alt prădător în afară de mine să o atingă.
Politețea mea ar fi trebuit să înceteze în momentul în care am purtat-o acasă. Dar nu, am mers mai departe.
Habar n-am ce a trecut peste mine când am încălzit apă și am șters-o din cap până în picioare. I-am masat și mușchii, mai ales când am simțit-o devenind catatonică.
Nu ar trebui să știu că această stare este posibilă, chiar și în timpul somnului, dar eu știu.
Foarte al naibii de bine.
Așa că i-am masat păsărica cu limba, parțial pentru că am vrut, și parțial pentru că mi-am dat seama că i-ar putea slăbi mușchii.
Și a făcut-o.
Ea se relaxa încet și elibera sunete joase, pline de plăcere, care îmi întăreau penisul și se jucau cu fiara din mine.
Eram atât de gata să o revendic din nou, să-mi pun amprenta pe ea și să-i interzic să plece.
CITEȘTI
ZEUL MÂNIEI #3
Romance‼️TRADUS‼️ Sunt prinsă de diavol. Ceea ce a început ca o greșeală nevinovată s-a transformat într-un adevărat iad. În apărarea mea, nu am vrut să mă implic cu un prinț al mafiei. Dar a străbătut apărările mele. M-a urmărit din umbră și m-a furat din...