JEREMY
Nu știu cât timp stau lângă patul lui Cecily.
Tot ceea ce sunt sigur este că rămân aici, nemișcat, privind, observând, mult timp după ce ea adoarme din nou cu lacrimi în jurul ei.
Întind degetul mare și șterg acele lacrimi, le unt pe pistruii mici, apoi îi zdrobesc între degete.
Probabil că e tristă că nu e nenorocitul ei de prinț care a venit să o revendice în miezul nopții.
Acum că doarme, arată ca personificarea inocenței interioare amestecată cu o relație proastă cu lumea ei senzorială.
Relația cea rea.
Este incomodă să se exprime, să fie spontană și să renunțe, chiar și atunci când prietenii ei o fac.
Știu pentru că am urmărit-o.
Nu de aproape și personal, ca să o urmăresc acasă de la adăpost sau de la bibliotecă, dar am fost suficient de mult ca să știu programul ei, unde merge și cu cine.
Am făcut un pas înapoi ca să-i dau libertatea și să văd dacă ar folosi deschiderea pe care i-am dat-o pentru a se arunca din nou asupra lui Landon. Surprins s-au întâlnit doar în cadrul grupului lor de prieteni și doar rar.
Ea nu-i trimitea mesaje text înainte și înapoi, luptând pentru atenția lui ca o fangirl.
Totuși, ceea ce face ea este să cadă și să comenteze fiecare dintre postările sale pretențioase de pe Instagram.
I-am mângâiat părul alb de pe față. Micuța, moale și cu rămășițe din esperma mea uscată.
Priveliștea îmi îngroașă erecția, liniștindu-mă, invitându-mă să mă smulg din nou peste ea - de data aceasta, i-aș marca sânii și păsărica.
Șterg asta din minte. De data asta, o voi revendica și păsărica ar fi a mea.
Și aș rupe-o.
I-aș întinde păsărica ei și i-aș împărți-o în jumătate.
Lacrimile astea s-ar transforma într-un tsunami dacă aș avea drumul meu cu ea. De aceea nu o fac.
Pentru acum.
Degetul meu arătător alunecă înainte și înapoi pe coapsa mea în timp ce îi mângâi părul, scufundându-se între culoarea anormală pe care a trebuit să poarte o perucă pentru a se ascunde în timpul inițierii. Știu pentru că aproape l-am rupt.
Știu pentru că atunci mi-am dat seama prima dată de identitatea ei.
Buzele ei se despart și scoate un geamăt mic, aplecându-se în atingerea mea, aproape torcându-se ca o pisică.
Îmi scot mâna cu o smucitură.
Ce naiba e în neregulă cu fata asta și de ce e așa? Și este de zece ori mai ciudat având în vedere relațiile ei proaste cu lumea exterioară.
De aceea am știut că era beată când mi-a trimis acel DM în care spunea că vrea să fie urmărită și dată jos.
Un mesaj care sunt sigur că era destinat lui Landon.
Având în vedere tendințele ei lașe, nu mi-ar fi trimis asta, nici mie, nici lui, dacă ar fi fost trează.
Complotam raidul complexului local al Serpenților cu băieții când am primit acel DM.
La început, am aruncat telefonul în buzunar și l-am ignorat, de parcă aș fi ignorat-o ca în ultimele două săptămâni.
Dar, ca în toate acele zile, mi-am scos telefonul înapoi și l-am privit cu privirea. La fel m-am uitat la ea de departe.
CITEȘTI
ZEUL MÂNIEI #3
Romance‼️TRADUS‼️ Sunt prinsă de diavol. Ceea ce a început ca o greșeală nevinovată s-a transformat într-un adevărat iad. În apărarea mea, nu am vrut să mă implic cu un prinț al mafiei. Dar a străbătut apărările mele. M-a urmărit din umbră și m-a furat din...