CECILY
Jeremy a dispărut.
Nu complet.
Doar din viața mea.
Au trecut două săptămâni de când m-a dus în club și m-a sărutat cu o foame nesățioasă. Două săptămâni și buzele îmi furnică încă în amintirea mâinilor lui puternice și a gurii pedepsitoare.
După ce m-a lăsat acasă în acea noapte, nu s-a mai arătat în preajma mea.
Nu mai există urmărire, alunecare nesolicitată în vederea mea periferică și urmărirea mea înapoi la apartament.
Nimic.
La început, am crezut că este din cauza tuturor evenimentelor petrecute în ambele campusuri, în special a rivalității dintre păgâni și șerpi.
El este liderul, până la urmă, și aceste tipuri de evenimente ar fi în prim-planul minții lui.
Cu toate acestea, asta nu l-a oprit înainte. Indiferent ce tip de prostie se petrecea, Jeremy a reușit să se transforme continuu în umbra mea și să-mi bântuie zilele și nopțile.
Mai ales nopțile mele.
Mă uit pe fereastră la întunericul sumbru de afară, rostogolindu-mi stiloul între degete.
Atenția mea a devenit de mult împrăștiată, suflată de vânt și spulberată de marginea visării cu ochii deschiși. Academicienii mei au suferit cel mai mult, indiferent cât de mult mă împing în zona mea de „tocilară", așa cum o numesc prietenii.
Îndreptându-mă pe scaunul meu rotativ, mă plesnesc pe obraji și îmi revin cu concentrarea asupra proiectului pe care ar trebui să-l fac.
Cinci minute sunt tot ce este nevoie pentru ca cuvintele de pe ecranul laptopului meu să se estompeze într-un haos inteligibil.
Imaginile acelei zile îmi revin în minte. Buze pedepsitoare, mâini nemiloase, ochi neiertători.
Am crezut că este un vis, dar, evident, m-am îndepărtat și a fost mai mult decât de obicei, deoarece creierul meu a avut capacitatea de a transforma evenimentul într-un vis.
Nu un coșmar.
Vis.
Degetele mele se înfăptuiesc peste buzele mele și le ating temporar. Un fior îmi trece prin corp și, de obicei, îmi scăpam mâna ca și cum aș fi fost prinsă furând dintr-un borcan de biscuiți.
Acum, nu.
De data aceasta, închid ochii și îmi imaginez buzele lui, fără scuze și controlante. Nu am avut de ales decât să-l las să devasteze, să sugă, să lingă.
A fost un moment furat căruia nu aș fi putut pune capăt.
Mă urăsc pentru că o retrăiesc iar și iar. Pentru că mi-am imaginat mâna lui mare în jurul taliei mele și cealaltă prinzându-mi obrazul.
Pentru că încă mai am senzația distinctivă a erecției lui frecându-se de spatele meu.
Dar ceea ce urăsc cel mai mult este de ce mă întreb de ce a plecat și nu s-a mai întors.
Nu este că îl vreau înapoi.
Am fost ușurată în primele zile în care nu a fost prin preajmă să mă supravegheze.
Jeremy este un om periculos, cea mai urâtă enigmă și un diavol cu morală distorsionată și o personalitate tăioasă. Absolut nu este cineva cu care vreau să mă amestec, așa că, da, m-am bucurat că a trecut peste orice îndoială de urmăritor pe care a avut-o.
CITEȘTI
ZEUL MÂNIEI #3
Romance‼️TRADUS‼️ Sunt prinsă de diavol. Ceea ce a început ca o greșeală nevinovată s-a transformat într-un adevărat iad. În apărarea mea, nu am vrut să mă implic cu un prinț al mafiei. Dar a străbătut apărările mele. M-a urmărit din umbră și m-a furat din...