37.- Until tea-time

407 27 0
                                    

Keď Petra pobozkala Martina, všetko bolo v cajku. Toľko šťastia v jednej kuchyni ešte nebolo. Daniel sa dovalil do kuchyne a sadol si k Eliške. "Ehm, kde je Lydia ?" "Noo, vieš. Bola kúsok rozrušená z toho, že si ju pripravil o panenstvo." odpovedala som namiesto Eli a popri tom som sa pohrávala s lyžicou. Dano sa akosi nepustil do diskusie, ale do raňajok.  

Peťka: Prisadli sme si teda k deckám a dali si tiež raňajky. Baby odišli k Bí do izby a Daniel k telke. S Maťkom sme jedli z jednej misky. Díval sa na mňa kým som dojedala. Zrazu som len pocítila jeho ruku na mojom stehne. Pomaly ju kládol vyššie. Neviem čo to do mňa znova vošlo a ako blázon som začala pišťať a utekať naspäť do Maťkovej izby. Hodila som sa rovno do stredu postele. Maťko ma nasledoval.  Začal ma ťahať zo stredu bližšie k nemu. Nechcelo sa mi brániť. Dala som mu pusu na nos a povedala o našej dovolenke v Chorvátsku.  

37.a) Croatia

Áno, my štyri  sme si išli na dovolenku do Chorvátska. Všetky sme mali už 18, len malá Barbi mala stále 17. Všetko bolo  úžasné. Hotel štvorhviezdičkový, každý deň na pláži, v kuse vylihovanie. Každý večer, sme na večeri stretávali štyroch úžasne krásnych bulharských chalanov. Až posledný večer sme sa zoznámili a vzali si ich na izbu. Všetky sme boli povoľné, okrem Barbary. Tá bola mrzutá ešte z Tuniska. Keby som tam stretla svojho ex, asi by som bola tiež. Robila nám len dokonalú prekladateľku, z francúzštiny. Jasonovy sa Barbarina mrzutosť a nedostupnosť hrozne páčila. Normálne po nej vyjel a ona ho poslala do piče. Nebudem vás zaťažovať tým, že sme celé dni chodili po obchodoch, reštikách a večer sme si nechávali platiť drinky. 

Daniel: Všetci sa zašili do izieb, len ja som ostal sám v obývačke. Dnes som mal voľno a tak mi po rozume chodili kadejaké koniny. Hlavne sa mi objavovali scény zo včerajšej noci. Stále mi po rozume chodila len ona. Kiežby som ju mohol nazvať mojou malou ryšavou šibalkou. Neviem, či je to zle, že práve ja som bol jej prvý - ale kto to mal vedieť - ale podľa toho, že odišla to asi nebolo dobre. Nikdy mi nešlo len o sex. Ani teraz mi nejde. Ja..ja som sa asi do Lydie zamiloval.
Dostal som šialený nápad. Pôjdem za ňou a vyjasníme si to. Vybehol som hore do svojej izby dal som si sprchu. Natiahol som na seba modré šortky a biele tielko. Nastriekal som na seba axe prehrabol si vlasy prstami a bežal dole ku vchodu. Ibaže pri gauči stála ona. Stála tam Lydia .....

Barbara: "... no a potom som mu dala. Chápeš, on bol môj prvý a potom ma debil podviedol s nejakou.... "prestala som rozprávať. Eli spala a samovravou jednoznačne netrpím. Zapla som si notebook a prezerala si spoločné fotky s Teom.

Hockey sis (SK)Where stories live. Discover now