Shit!!
Fuck!!
Terangkat bahu Daniel dan Adrian di kala itu.
Pahal kau ni tetibe jerit. Marah Adrian.
Tah kau ni.. Pahal kau jerit. Kata Daniel.
Harraz meraup kasar mukanya berkali kali. Harraz menyumpah dirinya sendiri.
Aku... Aku rogol Aulia malam tadi. Kata Harraz perlahan sambil meramas rambutnya.
What!! Jerit Adrian dan Daniel serentak.
Kau gila Raz.. Kau memang gila!! Aku dah pesan malam tadi kau jangan minum banyak sangat!! Kau degil!! Kau tengok apa jadi sekarang! Adrian bangun dan menumbuk muka Harraz.
Daniel bangun pantas dan segera menarik Adrian menjauhi Harraz.
Ian.. Ian... Sudah!! Kenapa kau nak marah sangat ni?. Itu kan bini dia.. Kata Daniel.
Habis tu kau sokonglah apa bodoh ni buat dekat bini dia? Jerkah Adrian.
Aku memang tak sokong. Tapi takde lah sampai nak bertumbuk macam ni.. Benda boleh bincang kot. Kata Daniel cuba meredakan kemarahan Adrian yang jarang dia nampak.
Aku memang jahat Niel. Tapi aku masih ada hati. Aku tak kejam macam Raz ni. Sanggup eh dia buat bini dia macam tu. Apa perasaan kau kalau bini dia tu adik kau. Jerkah Adrian. Sungguh dia tidak dapat mengawal perasaannya ketika itu. Dia melepaskan tumbukan padu ke dinding pejabat bilik Harraz untuk hilangkan kemarahannya.
Sabar bro.. Sabar.. Aku tahu kau marah. Aku pun marah. Tapi benda ni boleh bincang.. Kata Daniel meredakan situasi.
Adrian menarik nafas panjang. Dia meraup mukanya berkali kali. Melepaskan rasa marah.
Sorry Raz.. Kata Adrian yang memandang tajam Harraz.
Takpe. Kalau bukan kau, siapa lagi nak tumbuk aku. Sedarkan aku. Kalau aku jadi kau pun aku buat benda yang sama. Kata Harraz yang mengusap pipinya yang sedikit lebam.
Tapi sumpah aku tak sengaja. Aku tak sedar. Kalau aku sedar aku tak buat macam tu dekat dia. Kata Harraz.
Sekarang ni satu je aku nak tanya kau. Kau buat sebab kau sayang dia atau kau tak sedar sebab kau mabuk. Soal Daniel.
Aku mabuk Niel.. Aku tak sedar apa yang berlaku.. Harraz bangun dari duduknya dan berjalan ke arah tingkap..
Aku takde jawapannya lagi Niel untuk soalan kau. Aku tak tahu apa perasaan aku pada dia. Kata Harraz sambil berpeluk tubuh. Mukanya dingin dan beku.
Apa reaksi dia masa kau buat rogol dia Raz? Aku tahu soalan aku ni agak keterlaluan! Aku tahu itu aib kau dan dia Raz taa...
Aku akan ceraikan dia. Kata Harraz dan menapak mahu keluar dari pejabatnya meninggalkan Adrian dan Daniel. Harraz terlalu serabut saat ni.
Raz!!.. Harraz!!.. Jerit Adrian! Dia berlari mengikuti langkah Harraz.
Raz!! Adrian menarik bahu Harraz kasar sebelum sempat Harraz melangkah keluar dari biliknya.
Kau jangan jadi bodoh!! Kau ingat kau ceraikan dia semua masalah selesai ke?? Suara Adrian kedengaran sangat lantang.
Ini masalah aku Ian.. Kau jangan masuk campur! Harraz bernada kasar dan menolak badan Adrian.
Daniel mendapatkan Harraz dan Adrian. Dia tahu kedua duanya sangat panas sekarang. Jadi dia perlu meredakan keadaan yang agak genting sekarang.
Raz. Apa yang Ian cakap tu betul. Kalau kau ceraikan dia benda ni takkan selesai. Kau takde rasa bersalah ke lepas apa yang kau dah buat? Tanya Daniel.
YOU ARE READING
1. Selama Itukah Derita©️
RomanceSampai mati aku benci kau- Aulia Qaisara Abang minta maaf sayang - Harraz Mikhaeil Derita? Ya.. Hidup aku memang hanya untuk derita. -1st ❤️ baby dari ilham i yang suka berangan :p -harap reader suka jalan cerita ni. -story ni kemungkinan slow up...