45. kapitola

Dnes sa pôjdeme pozrieť na pláž a oddýchneme si. Ráno sme si dali rýchle raňajky a vyrazili sme. Pláž bola doslova pár krokov od ubytovania takže sme nemuseli ísť niekam ďaleko. Keď sme vyrazili tak práve vychádzalo hrejivé slnko ktoré nebolo až tak horúce ako cez deň pretože bolo približne sedem hodín ráno. Chvíľu sme išli až sme tam nakoniec prišli. Pri ceste bol malý obchodík so suvenírmi a zmrzlinou. Okolo nás bol všade piesok a veľa lehátok. Ten pocit keď sa piesok dotkol mojich nôh bol strašne príjemný ale nevýhoda bola tá že sa mi nohy zabárali dosť hlboko. More bolo kľudné videli sme ako sa akurát plavila malá loďka. Povedzme si úprimne. Keď prídeme na pláž tak prvá vec ktorú urobíme je tá že ideme vyskúšať vodu že mám pravdu? Samozrejme že som to musela urobiť a keď som si namočila nohy tak som trochu skríkla pretože bola dosť studená. Postupom času na pláž prichádzalo viac ľudí či už turisti alebo domáci. Tak sme si povedali že sa prejdeme aspoň zistíme aká je táto pláž dlhá. Verte alebo nie má určite niekoľko kilometrov ale neviem vám to povedať presne bola som dosť v šoku keď som to zistila. Po pár minútach sme sa otočili a vrátili späť. Slnko už bolo o čosi teplejšie takže sme sa veľmi nezdržiavali kôli tomu že sme ešte dnes pri sebe nemali opaľovací krém. Neskôr sme si všimli že pri pláži je aj malá reštaurácia kde sa vieš najesť čo bolo super pretože sme to mali dosť blízko od ubytovania. Dnes sú tu prevažne domáci keďže je sobota. Keď sme sa vrátili na izbu pri vchode do hotela bolo dosť veľa áut zo zahraničia. Zabudla som spomenúť že má majiteľ vonku aj bazén takže ak sa nám nebude chcieť ísť na pláž tak sa vieme v týchto dňoch schladiť aspoň takto. Neskôr sme sa rozhodli že pôjdeme na menší nákup do obchodu aby sme mali v chladničke nejaké zásoby potravín. Výhodou je že do obchodu sa vieme dostať aj pešo. Takže sme kúpili nejaké mäso jednu mrazenú pizzu taktiež aj zeleninu a ovocie a predovšetkým vodu pretože pitný režim je dosť dôležitý. Vrátili sme sa s jednou taškou s potravinami a všetko sme postupne vybalili. Počas toho ako sme išli do obchodu aj späť tak sme sa strašne potili pretože už ráno máte pocit že je vonku tak tridsať stupňov aj keď je to iba pocitová teplota. Všetci sme sa osprchovlali studenou vodou hneď nám bolo lepšie. Na obed sme mali pizzu ktorú sme kúpili bola strašne chutná. Potom sme si ľahli dá sa povedať že sme to trochu prehnali keďže sme tú pizzu zjedli celú naraz takže si viete predstaviť ako sme reagovali. Ani sme sa nenazdali a nastal večer už sme iba pozerali telku a neskôr sme sa už chystali spať.

AdoptovanáWhere stories live. Discover now